CRM nuomos kaina ir planai


Optimalus 19€/mėn.

Už naudotoją be PVM


 

  • Darbastalis
  • Kontaktai
  • Potencialūs klientai
  • Užduotys
  • Ataskaitos
  • Kalendorius
  • Objektai
  • Pardavimų galimybės
  • El. paštas
  • Naudotojų teisės

  • Išbandykite Hanna

    Maksimalus 25€/mėn.

    Už naudotoją be PVM


     

  • Visos Optimalaus funkcijos
  • Projektai
  • Sąskaitos
  • Prekės
  • Sandėliai
  • Išlaidos
  • Sutartys
  • Dokumentai
  • Užklausos

  • Išbandykite Hanna

    Optimalus 17€/mėn.

    Už naudotoją be PVM


     

  • Darbastalis
  • Kontaktai
  • Potencialūs klientai
  • Užduotys
  • Ataskaitos
  • Kalendorius
  • Objektai
  • Pardavimų galimybės
  • El. paštas
  • Naudotojų teisės

  • Išbandykite Hanna

    Maksimalus 23€/mėn.

    Už naudotoją be PVM


     

  • Visos Optimalaus funkcijos
  • Projektai
  • Sąskaitos
  • Prekės
  • Sandėliai
  • Išlaidos
  • Sutartys
  • Dokumentai
  • Užklausos

  • Išbandykite Hanna

    Dažniausiai užduodami klausimai


    Sistema veikia per interneto naršyklę. Taigi, Jums tereikės kompiuterio arba mobilaus įrenginio su interneto ryšiu.
    Hanna CRM veikia su visomis moderniosiomis interneto naršyklėmis, tokiomis kaip Google Chrome, Firefox, Opera, Safari bei Edge.
    Žinoma. Jums tereikia užpildyti užklausos formą ir 30 dienų galėsite naudotis sistema nemokamai.
    Standartinio funkcionalumo sistemą naudojimui galime paruošti per 1 darbo valandą nuo sutarties pasirašymo momento.
    Taip, mūsų specialistų komanda gali sukurti unikalius sprendimus, atitinkančius Jūsų verslo procesus.
    Taip, Hanna CRM sistemą galime integruoti su kitomis Jūsų sistemomis. Yra galimybė pilnai automatizuoti duomenų apsikeitimą tarp sistemų. Plačiau apie integracijos galimybes skaitykite čia.
    Ne, Hanna sistemą naudoti gali ir vienas darbuotojas.
    Ne, Hanna sistema naudojama nuomos pagrindu, taip užtikrinant, kad klientas visada turės naujausią sistemos versiją.
    Taip, į Hanna galite importuoti klientų bei potencialių klientų duomenis, prekes, prekių nuotraukas, pasiūlymų ir sutarčių registrą, objektus ir t.t. Importas galimas iš Excel bei CSV failų.
    Susitikime nuotoliniame pokalbyje – kartu peržvelgsime Jūsų procesus, poreikius bei aptarsime sistemos tinkamumą Jūsų verslui. Pasirinkti laiką pokalbiui galite čia.
    Optimalus ir Maksimalus planai skiriasi funkcijų skaičiumi. Optimalus planas turi šias funkcijas: Darbastalis, Kontaktai, Potencialūs klientai, Užduotys, Kalendorius, Objektai, Pardavimo galimybės, El. paštas, Ataskaitos. Maksimalus planas turi visas Optimalaus plano bei papildomai šias funkcijas: Projektai, Sąskaitos, Išankstinės sąskaitos, Prekės, Sandėliai, Išlaidos, Sutartys, Dokumentai, Užklausos. 
    Žinoma, kai pradedate naudotis sistema – pravedame nuotolinius mokymus Jums ir Jūsų komandai. Visu sutarties laikotarpiu taip pat galite kreiptis į mūsų pagalbos skyrių – [email protected]
    Taip, čia rasite sistemos gidą lietuvių kalba bei sistemos gidą anglų kalba. Taip pat galima peržiūrėti sistemos mokomuosius video arba įsijungti sistemos vedlį.
    Taip, sistemoje galite sumažinti arba padidinti licencijų kiekį.
    Pirmiausia, drauge su Jumis aptariame Jūsų procesus bei poreikį sistemai. Supažindiname Jus su sistemos struktūra bei pademonstruojame, kaip Jūsų procesas atrodys sistemoje. Pradėjus dirbti su sistema, padedame sukurti naudotojus bei importuoti duomenis į sistemą, pravedame mokymus Jūsų komandai. Visu sutarties laikotarpiu teikiame pagalbą, nuotolines konsultacijas ir siekiame užtikrinti, kad Jūsų darbas vyktų sklandžiai.
    Alternative Text

    Vis dar turite klausimų?

    Susisiekite su mūsų pardavimų vadybininkais ir mes atsakysime į visus Jūsų klausimus.

    +370 643 59995
    [email protected]