Energetikos įmonėms
Energetikos paslaugas teikiančios bendrovės gali susidurti su sudėtingomis sąskaitų skaičiavimo formulėmis dėl skirtingų tarifų ar susitarimų. Šį ir kitus procesus supaprastinti ir automatizuoti padės išmanioji asistentė Hanna.
Tapkite dar lankstesni ir modernesni
Hanna išspręs techninius dokumentų valdymo klausimus
Operatyvi komunikacija
Hannos pagalba sukursite šablonus reikalingiems dokumentams, todėl naujiems klientams nereikės ilgai laukti sutarčių ar pasiūlymų.
Automatizuoti procesai
Automatizuoti vidiniai procesai, kaip kainodaros taikymas, leis būti lankstesniems ir nesirūpinti dėl biurokratinių niuansų, greičiau paruošti dokumentus ir aptarnauti klientus.
Moderni analizė
Patogios ir informatyvios ataskaitų formos leis reguliariai ir nuosekliai sekti apyvartą, pardavimų duomenis ir rezultatus.
Susipažinkite su Hanna funkcionalumais
Visi įrankiai Jūsų verslo procesų optimizavimui
Kainodaros valdymas
Sukurkite ir taikykite skirtingą kainodarą bei kainynus (prekių kainų lygius), kurie padės aprašyti skirtingų prekių/paslaugų kainas skirtingiems segmentams.
Kainų lygį priskirkite klientams. Pakanka pakeisti kainą prie kainos lygio ir visiems klientams, kuriems priskirtas kainos lygis bus pritaikyta nauja kaina.
Sąskaitų valdymas
Suformuokite sąskaitą pagal klientui priskirtą kainodarą (planą, tarifą).
Stebėkite sąskaitų apmokėjimo statusą, o Hanna automatiškai išsiųs priminimus klientams jei apmokėjimas vėluos.
Projektų valdymas
Projektų modulyje galite projektui priskirti užduotis, etapus, juos aprašyti ir sekti.
Deleguokite užduotis kolegoms ir sekite atlikimo eigą.
Skaičiuokite prie projekto sugaištą laiką, kurkite etapus, pridėkite failus bei ruoškite sutartis, priskirkite sąskaitas ir išlaidas ir netgi matykite visus el. laiškus, susijusius su projektu.
Be viso to, galite analizuoti projekto Gantt diagramą bei matyti bendrą visų projektų Gantt diagramą.
Mūsų klientų sėkmės istorijos
Sužinokite, kaip Hanna sprendimai padėjo tokioms įmonėms, kaip Jūsų, patogiau ir tvarkingiau valdyti savo procesus. Galbūt dar vieną sėkmės istoriją sukurkime kartu?
Įmonėje turime kelis pardavimų kanalus, tad Hanna CRM mums padėjo integruoti skirtingus departamentus siekiant geresnio klientų aptarnavimo. Svarbūs privalumai yra Mobilios stotelės funkcija ir integracija su el. Paštu. Taip pat, Hanna CRM klientų aptarnavimo skyrius yra visada atviras naujoms idėjoms dėl programos funkcionalumo. Jei iškyla problemų – jos būna labai greitai išsprendžiamos.
Mes dirbame su Hanna CRM programa apskaitos įmonėje. Hanna CRM dėka visi darbuotojai turi aiškiai suformuotas užduotis, gali stebėti vieni kitų užimtumą, matyti, kurios užduotys buvo atliktos ir kiek laiko joms sugaišta, sekti artėjančius deadline‘us. Nuo tada, kai pradėjome naudoti Hanna CRM, neliko neužbaigtų arba pamirštų užduočių.
Labai patikima programa, kuri padeda mūsų įmonei valdyti užduotis ir projektus (stiprus privalumas - programoje yra Gantt diagrama!). Programoje puikiai išvystytas funkcionalumas, skirtas klientų aptarnavimui. Visumoje, programa labai intuityvi ir ją lengva naudoti
Kainodara
Hanna verslo valdymo sistemos kainodara pagrįsta mėnesinės prenumeratos principu ir priklauso nuo darbo vietų skaičiaus. Viskas paprasta ir skaidru.
Pamatykite kainas