Ūkinės/statybinės technikos pardavėjai
Versle orientuotam į pardavimus, kuriuos atlieka vadybininkai svarbu pasirūpinti sparčiais techniniais procesais ir išmania duomenų baze, kuri darbuotojams leistų dirbti operatyviai ir negaišti laiko rankiniams darbams ar informacijos paieškai. Hanna suteiks galimybes Jūsų pardavimų komandai išnaudoti laiką pardavimų augimui.
Išmanus pardavimų valdymas
Investicija į kokybišką aptarnavimą ir laimingą komandą
Greitesnė reakcija
Klientų kontaktinė informacija, turimų prekių duomenys ir terminų stebėjimas vienoje vietoje leis greičiau reaguoti į kliento klausimus ir padės dirbti profesionaliai.
Skatinsite pardavimų komandą
Techninių užduočių paprastinimas leis pardavėjams ir vadybininkams daugiau kokybiško laiko skirti bendravimui su klientais.
Moderni analizė
Patogios ir informatyvios ataskaitų formos leis reguliariai ir nuosekliai sekti apyvartą, pardavimų duomenis ir rezultatus.
Atraskite Hanna skaitmenizuotus funkcionalumus
Optimizuokite darbą tarp skirtingų padalinių bei sandėlių
Klientų duomenų bazė
Klientų duomenų bazėje, kliento kortelėje fiksuokite kliento nusipirktus objektus, registruojant jų pardavimo datą, garantinį periodą.
Galite fiksuoti gedimų ar aptarnavimų istoriją ar planuoti būsimus kliento apsilankymus servise.
Kaupkite klientų skambučių bei el. laiškų istoriją. Jų ataskaitoje paprastai palyginsite kiekvieno vadybos darbuotojo pastangas, tuo pačiu matydami visą komunikacijos su klientu istoriją.
Pardavimų valdymas
Renkite pardavimų prognozes atsižvelgiant į paruoštus ir klientams pateiktus pasiūlymus bei jų stadiją (progresą).
Renkite faktinių pardavimų ir pajamų ataskaitas.
Ataskaitose analizuokite kiekvieno vadybininko pardavimus, apyvartą, pasiūlymų stadijas, įvykdytas užduotis, klientų skaičių.
Iškelkite darbuotojams tikslus ir stebėkite, kaip sekasi juos realizuoti. Tikslų modulyje matysite kiekvieno siekiamo tikslo rezultatą procentais.
Prekių likučių ir užsakymų valdymas
Valdykite prekių likučių apskaitą skirtinguose sandėliuose.
Gaukite pranešimus apie pasiektą kritinį prekės likutį. -Formuokite užsakymus tiekėjams, stebėkite užsakymo statusą.
Valdykite prekių pajamavimą bei pervežimo tarp sandėlių organizavimą.
Mūsų klientų sėkmės istorijos
Sužinokite, kaip Hanna sprendimai padėjo tokioms įmonėms, kaip Jūsų, patogiau ir tvarkingiau valdyti savo procesus. Galbūt dar vieną sėkmės istoriją sukurkime kartu?
Įmonėje turime kelis pardavimų kanalus, tad Hanna CRM mums padėjo integruoti skirtingus departamentus siekiant geresnio klientų aptarnavimo. Svarbūs privalumai yra Mobilios stotelės funkcija ir integracija su el. Paštu. Taip pat, Hanna CRM klientų aptarnavimo skyrius yra visada atviras naujoms idėjoms dėl programos funkcionalumo. Jei iškyla problemų – jos būna labai greitai išsprendžiamos.
Mes dirbame su Hanna CRM programa apskaitos įmonėje. Hanna CRM dėka visi darbuotojai turi aiškiai suformuotas užduotis, gali stebėti vieni kitų užimtumą, matyti, kurios užduotys buvo atliktos ir kiek laiko joms sugaišta, sekti artėjančius deadline‘us. Nuo tada, kai pradėjome naudoti Hanna CRM, neliko neužbaigtų arba pamirštų užduočių.
Labai patikima programa, kuri padeda mūsų įmonei valdyti užduotis ir projektus (stiprus privalumas - programoje yra Gantt diagrama!). Programoje puikiai išvystytas funkcionalumas, skirtas klientų aptarnavimui. Visumoje, programa labai intuityvi ir ją lengva naudoti
Kainodara
Hanna verslo valdymo sistemos kainodara pagrįsta mėnesinės prenumeratos principu ir priklauso nuo darbo vietų skaičiaus. Viskas paprasta ir skaidru.
Pamatykite kainas