Mažmeninė prekyba
Jums nebereikės kurti savo prekių likučių sistemos ar nuolat jaudintis, kad nespėsite laiku atlikti užsakymo. Asistentės Hannos funkcionalumai padės automatizuoti mažmeninės prekybos procesus.
Išnaudokite savo elektroninės parduotuvės galimybes
Automatizuoti procesai padės padidinti el. parduotuvės apimtis
Išmanus prekybos procesų valdymas
Hanna pagalba valdydami savo elektroninę parduotuvę turėsite daugiau pajėgumų didinti prekių asortimentą. Automatizuoti procesai padės greičiau formuoti reikalingas užduotis.
Patogus prekių likučių sekimas
Hanna Jums primins, kai prireiks užsakyti naujų prekių ar baigsis galiojimo terminai. Laikas taps Jūsų sąjungininkas, o ne priešas.
Pagerinsite įžvalgų kokybę
Patogios ir informatyvios ataskaitų formos leis reguliariai ir nuosekliai sekti apyvartą, pardavimų duomenis ir rezultatus.
Atraskite Hanna funkcionalumus
Efektyviam elektroniniam verslui
El. prekybos valdymas
Susiekite Hanna su savo elektronine parduotuve.
Sukurkite klientų duomenų bazę, klientų profilius su aktualiais duomenimis, pirkimo istorija.
Stebėkite užsakymus ir formuokite sąskaitas.
Matykite likučius sandėlyje ir gaukite priminimus apie pasiektą kritinį prekės likučio kiekį.
Dokumentų formavimas
Sukurkite aktualių dokumentų šablonus ir sutaupykite laiko kurdami naujus: komercinius pasiūlymus, sutartis, sąskaitas.
Formuokite sąskaitas apmokėjimams, kurias Hanna automatiškai išsiųs adresatui.
Kurkite užsakymus tiekėjams pagal trūkstamas prekes. Sekite pristatymo terminus.
Finansiniai rodikliai
Analizuokite savo pardavimų duomenis pasirinktais periodais ir kurkite planus ateičiai.
Stebėkite, kurios prekių kategorijos pelningiausios ar nuostolingos.
Renkite ataskaitas, kurios aiškiai atvaizduos reikiamus duomenis ir padės analizuoti rezultatus.
Mūsų klientų sėkmės istorijos
Sužinokite, kaip Hanna sprendimai padėjo tokioms įmonėms, kaip Jūsų, patogiau ir tvarkingiau valdyti savo procesus. Galbūt dar vieną sėkmės istoriją sukurkime kartu?
Įmonėje turime kelis pardavimų kanalus, tad Hanna CRM mums padėjo integruoti skirtingus departamentus siekiant geresnio klientų aptarnavimo. Svarbūs privalumai yra Mobilios stotelės funkcija ir integracija su el. Paštu. Taip pat, Hanna CRM klientų aptarnavimo skyrius yra visada atviras naujoms idėjoms dėl programos funkcionalumo. Jei iškyla problemų – jos būna labai greitai išsprendžiamos.
Mes dirbame su Hanna CRM programa apskaitos įmonėje. Hanna CRM dėka visi darbuotojai turi aiškiai suformuotas užduotis, gali stebėti vieni kitų užimtumą, matyti, kurios užduotys buvo atliktos ir kiek laiko joms sugaišta, sekti artėjančius deadline‘us. Nuo tada, kai pradėjome naudoti Hanna CRM, neliko neužbaigtų arba pamirštų užduočių.
Labai patikima programa, kuri padeda mūsų įmonei valdyti užduotis ir projektus (stiprus privalumas - programoje yra Gantt diagrama!). Programoje puikiai išvystytas funkcionalumas, skirtas klientų aptarnavimui. Visumoje, programa labai intuityvi ir ją lengva naudoti
Kainodara
Hanna verslo valdymo sistemos kainodara pagrįsta mėnesinės prenumeratos principu ir priklauso nuo darbo vietų skaičiaus. Viskas paprasta ir skaidru.
Pamatykite kainas