Logistikos įmonėms
Užtikrinkite ne tik saugų krovinio pervežimą, bet ir aukštos kokybės klientų aptarnavimą. Hanna vienoje vietoje parodys krovinių būsenas, padės operatyviai valdyti pardavimus bei formuoti reikalingus dokumentus.
Inovatyvus logistikos valdymas
Kaip Hanna padės perkelti Jūsų verslą į naują lygmenį?
Moderni vadyba
Skaitmenizuoti vadybos procesai leis darbuotojams efektyviau išnaudoti savo darbo laiką, o vadovai turės galimybę dar tiksliau analizuoti įmonės veiklą ir rezultatus.
Duomenų tikslumas
Kaupiama ir aiškiai atvaizduojama pardavimų informacija leis greičiau vertinti įmonės finansinius rodiklius, kurti planus bei prognozes.
Greitesnė reakcija
Klientų kontaktinė informacija, užsakymų istorija bei krovinio būsenos stebėjimas vienoje programoje leis greičiau reaguoti į netikėtai iškilusias situacijas ir surasti sprendimus.
Hanna funkcionalumai Jūsų įmonei
Nuo krovinio būsenos sekimo iki kliento istorijos
Komunikacijos istorija
Veskite potencialių klientų duomenis ir inicijuokite šaltus skambučius tiesiai iš Hanna.
Kaupkite skambučių įrašus bei skambučių istorijos išklotinę kliento profilyje.
Įgalinkite laiškų skenavimą ir matykite visą susirašinėjimo su klientu istoriją. Lengvai raskite laiškus pagal jų datą bei temą.
Krovinių duomenys
Įveskite krovinio duomenis, pakrovimo bei iškrovimo informaciją, nurodykite Užsakovą, Vežėją ir Mokėtoją, kaupkite susijusius failus.
Sekite, kokioje stadijoje šiuo metu yra krovinys – kelyje, pas klientą, apmokėtas ir pan.
Registruokite krovinio pajamas ir išlaidas, stebėkite gaunamą pelną.
Dokumentų valdymas
Formuokite pasiūlymus klientams, mygtuko paspaudimu išsiųskite juos tiesiai iš sistemos ir analizuokite, kurie pasiūlymai virto pardavimu.
Generuokite sutartis naudodami sutarčių šablonus ir sutarčių el. parašo funkciją greitam ir efektyviam sutarčių pasirašymui.
Formuokite sąskaitas faktūras, kurios automatiškai išsiunčiamos klientams.
Stebėkite klientų apyvartą, skolas bei bendradarbiavimo istoriją.
Mūsų klientų sėkmės istorijos
Sužinokite, kaip Hanna sprendimai padėjo tokioms įmonėms, kaip Jūsų, patogiau ir tvarkingiau valdyti savo procesus. Galbūt dar vieną sėkmės istoriją sukurkime kartu?
Įmonėje turime kelis pardavimų kanalus, tad Hanna CRM mums padėjo integruoti skirtingus departamentus siekiant geresnio klientų aptarnavimo. Svarbūs privalumai yra Mobilios stotelės funkcija ir integracija su el. Paštu. Taip pat, Hanna CRM klientų aptarnavimo skyrius yra visada atviras naujoms idėjoms dėl programos funkcionalumo. Jei iškyla problemų – jos būna labai greitai išsprendžiamos.
Mes dirbame su Hanna CRM programa apskaitos įmonėje. Hanna CRM dėka visi darbuotojai turi aiškiai suformuotas užduotis, gali stebėti vieni kitų užimtumą, matyti, kurios užduotys buvo atliktos ir kiek laiko joms sugaišta, sekti artėjančius deadline‘us. Nuo tada, kai pradėjome naudoti Hanna CRM, neliko neužbaigtų arba pamirštų užduočių.
Labai patikima programa, kuri padeda mūsų įmonei valdyti užduotis ir projektus (stiprus privalumas - programoje yra Gantt diagrama!). Programoje puikiai išvystytas funkcionalumas, skirtas klientų aptarnavimui. Visumoje, programa labai intuityvi ir ją lengva naudoti
Kainodara
Hanna verslo valdymo sistemos kainodara pagrįsta mėnesinės prenumeratos principu ir priklauso nuo darbo vietų skaičiaus. Viskas paprasta ir skaidru.
Pamatykite kainas