Valdykite pardavimų, klientų ir projektų duomenis vienoje vietoje
Įrankiai paprastam, patogiam ir struktūruotam darbui.
Sukurta svarbiausiems kasdieniams
procesams palengvinti
Kontaktų duomenų bazė
Dėl integracijos su el. paštu ir telefonija, informacija apie kontaktus su klientais automatiškai atsiras Hanna sistemoje. Patogiai išsaugota bendravimo istorija leidžia pasižymėti detales apie kiekvieną kontaktą, o priminimai - nepamiršti susitarimų. Laiką taupo ir įrašų vientisumą užtikrina integracija su okredo.lt, iš kur imama informacija apie įmones bei kt. funkcionalumai.
Pardavimų operacijos
Tvarkingai vedama informacija apie klientus ir jų užklausas leidžia tiksliau prognozuoti planuojamus pardavimus. Hanna sistemoje lengvai įmonės tikslus susiesite su pardavėjų tikslais ir konkrečiomis užduotimis. Kiekvienai pardavimo proceso stadijai galite priskirti pardavimo tikimybę ir planuojamą trukmę, tokiu būdu Kanban lentoje patogiai matydami, kaip sekasi siekti užsibrėžtų tikslų realiuoju laiku. Taigi nemalonių ketvirčio pabaigos siurprizų bus tikrai mažiau!
Projektų valdymas
Jei ieškote įrankio patogiai valdyti informaciją apie įgyvendinamus projektus, Hanna sistemoje rasite tam skirtą modulį. Čia galėsite planuoti projektus, skaidyti juos į Gantt diagramoje matomus etapus ir užduotis, priskirti atsakomybes ir atlikimo terminus komandos nariams. Projekto kortelėje aiškiai matysite susijusius kontaktus, užduočių planą, priskirtus resursus, išlaidas, sąskaitas, failus ir pastabas. Tad iškilus klausimui, reikiamą informaciją galėsite rasti greitai ir paprastai.
Užduočių kontrolė
Įvesdami naują kontaktą, projektą, ar pardavimų tikslą iš karto priskirkite atsakingus darbuotojus ir deleguokite jiems tolimesnes užduotis. Asmeninių darbotvarkių ir bendro užimtumo funkcionalumai leidžia įvertinti darbo krūvius, o rezultatų fiksavimas - stebėti darbo rezultatus. Funkcijos dėka ir jums, ir darbuotojams bus aiškūs svarbiausi darbai, o visa jiems atlikti reikalinga informacija bus randama toje pačioje sistemoje.
Kitos naudingos funkcijos
Hanna funkcijos ir operacijos nuolat tobulinamos, kad geriausiai atlieptų klientų poreikius
Sutarčių registras
Greitai paruošti naują sutartį, surasti sudarytą prieš metus, pridėti priedą prie sutarties – šios užduotys su Hanna nesukels nepatogumų ar streso. Skaitmenizuotas jūsų įmonės sutarčių registras užtikrins funkcionalų dokumentų sukėlimą ir patogesnį bei greitesnį reikiamos informacijos suradimą.
Sutarčių el. parašas
Hanna CRM – pirmoji lietuviška CRM sistema, sukūrusi galimybę itin paprastai pasirašyti sutartis. Vos kelias sekundes užtruks pasirinkti reikiamą sutarties šabloną, pasirašyti m. parašu ir išsiųsti klientui su kvietimu pasirašyt. Sutartys Automatiškai saugomos sistemoje. Sutaupysite laiko failų siuntimams ir vietos kompiuteryje.
Dokumentų valdymas
Visų įmonės dokumentų saugojimą vienoje vietoje ir patogų jų suskirstymą galite patikėti į saugius Hannos serverius. Paprastas dokumentų prieinamumas ir saugumas yra esminiai principai, kuriuos siūlo Hanna.
Išlaidų fiksavimas bei kontrolė
Skaitmeninis išlaidų fiksavimas ir kontrolė leis vadovui greičiau ir tiksliau reaguoti iškilus finansiniams klausimams. Išlaidų modulis
suteikia galimybę fiksuoti visas planuojamas bei patiriamas išlaidas. Be to, išlaidas galima skirstyti į atskiras kategorijas bei aktyvuoti planuojamų išlaidų (pirkimų) tvirtinimo funkciją.
Atsargų, prekių likučių valdymas
Hanna padės patogiai sekti produkcijos likučius įmonės sandėliuose. Sistemoje galėsite stebėti kiekvienos prekės atsargų lygį ir kitimo istoriją, taip pat pildyti užsakymus tiekėjams, organizuoti prekių pajamavimą bei pervežimus tarp sandėlių.
Informacijos paieška
Patogi ir greita informacijos paieška aktuali kiekvienai organizacijai ir net kiekvienam darbuotojui. Visi Hannos sistemos moduliai turi numatytuosius filtrus bei kontekstinę paiešką pagal bet kurį ieškomos informacijos fragmentą. Taip pat per visus sistemos modulius veikia globali paieška.
Sistemos naudotojų teisių kontrolė
Vartotojų teisių valdymas leidžia apsaugoti informaciją nuo žemesniosios grandies darbuotojų ir kartu priskirti kiekvienam tik
Aktualias funkcijas. Tai minimalizuoja klaidų tikimybę ir suteikia galimybę dirbti be perteklinės informacijos.
Integraciniai sprendimai praplečiantys verslo galimybes
El. pašto integracija
Kiekvienas sistemos naudotojas gali aktyvuoti el. pašto dėžutės nuskaitymą ir laiškų saugojimą prie sistemoje esančių Kontaktų bei Potencialių Klientų skilčių. Susirašinėjimo istorijos saugojimas sistemoje užtikrina produktyvesnį pardavimų procesą ir kokybiškesnį esamų klientų aptarnavimą.
Integracija su telefonijos sprendimais
Ši integracija didina efektyvumą atliekant kasdienes pardavimų ar klientų aptarnavimo operacijas. Pagrindinės šios integracijos funkcijos: įeinančių ir išeinančių skambučių fiksavimas; skambučio susiejimas su klientu; skambučio susiejimas su darbuotoju; skambučių ataskaitos.
Integruota su Frontu sistema
Tai praplečia Hannos funkcionalumą ir užtikrina mobilių darbuotojų darbo procesų valdymą. Užduotys darbuotojams pateikiamos mobilios aplikacijos pagalba, taigi šiems darbuotojams nereikia turėti tiesioginės prieigos prie CRM sistemos. Abipusė integracija leidžia stebėti užduočių atlikimo būseną realiuoju laiku.
Kalendorių integracija
Galimybė aktyvuoti užduočių integraciją su Google ar Office365 kalendoriumi leidžia pasiekti ir valdyti suplanuotą dienotvarkę iš įvairių įrenginių.
Lietuvos įmonių duomenys iš Okredo.lt
Naujų kontaktų ar potencialių klientų įvedimas itin paprastas. Tereikia žinoti įmonės pavadinimą - visi kiti duomenys bus automatiškai importuojami iš populiariausios įmonių duomenų bazės.
Integracija su MailerLite
Hannos integracija su MailerLite automatizuoja reklaminių el. laiškų bei naujienlaiškių siuntimą. Integracija leidžia tikslingai segmentuoti klientus ir pagal jų požymius atskirti, kuriai el. laiško gavėjų grupei priskirti klientą. Šis funkcionalumas taupo laiką ir leidžia nudžiuginti klientus personalizuotais laiškais.
Parduodate, aptarnaujate klientus?
Hanna skirta jums
Mes žinome, kad verslo rezultatai priklauso tik nuo jūsų darbo, o Hanna užduotis - duoti tinkamus įrankius paprastam, patogiam, struktūruotam darbui, kai svarbiausia informacija visada po ranka. Sužinokite, kaip Hanna pritaikyta jūsų veiklos sričiai.
Pardavimai
Buhalterija
Teisininkai
Reklama
Mūsų klientų sėkmės istorijos
Sužinokite, kaip Hanna sprendimai padėjo tokioms įmonėms, kaip Jūsų, patogiau ir tvarkingiau valdyti savo procesus. Galbūt dar vieną sėkmės istoriją sukurkime kartu?
Įmonėje turime kelis pardavimų kanalus, tad Hanna CRM mums padėjo integruoti skirtingus departamentus siekiant geresnio klientų aptarnavimo. Svarbūs privalumai yra Mobilios stotelės funkcija ir integracija su el. Paštu. Taip pat, Hanna CRM klientų aptarnavimo skyrius yra visada atviras naujoms idėjoms dėl programos funkcionalumo. Jei iškyla problemų – jos būna labai greitai išsprendžiamos.
Mes dirbame su Hanna CRM programa apskaitos įmonėje. Hanna CRM dėka visi darbuotojai turi aiškiai suformuotas užduotis, gali stebėti vieni kitų užimtumą, matyti, kurios užduotys buvo atliktos ir kiek laiko joms sugaišta, sekti artėjančius deadline‘us. Nuo tada, kai pradėjome naudoti Hanna CRM, neliko neužbaigtų arba pamirštų užduočių.
Labai patikima programa, kuri padeda mūsų įmonei valdyti užduotis ir projektus (stiprus privalumas - programoje yra Gantt diagrama!). Programoje puikiai išvystytas funkcionalumas, skirtas klientų aptarnavimui. Visumoje, programa labai intuityvi ir ją lengva naudoti
Kainodara
Hanna verslo valdymo sistemos kainodara pagrįsta mėnesinės prenumeratos principu ir priklauso nuo darbo vietų skaičiaus. Viskas paprasta ir skaidru.
Pamatykite kainas