Mokymų organizatoriams
Didžiajai daliai mokymų persikėlus į skaitmeninę erdvę atėjo laikas skaitmenizuoti ir mokymų valdymą. Asistentė Hanna išspręs kasdienes mokymų organizatorių problemas: grafikų sudarymą, mokėjimų statuso sekimą ir kt.
Užtikrinkite malonią klientų patirtį
Kaip Hanna gali padėti organizuojant mokymus?
Operatyvesnė komunikacija
Bendraujant su mokymų dalyviais svarbu
greiti ir tikslūs atsakymai į iškilusius klausimus. Hanna susisteminti duomenys padės atsakyti į užklausas ar net sukurti automatinių atsakymų šablonus ir automatizuoti jų siuntimą.
Tikslesnė finansų kontrolė
Esant dideliam mokymų skaičiui ir dalyvių srautui gali būti sudėtinga esamuoju laiku sekti apmokėjimų statusą. Hanna sustyguos šį procesą ir informuos vėluojančius.
Modernus valdymas
Hanna pagalba užtikrinsite mokymų kokybę. Galėsite suformuoti užduotis mokymų medžiagos atnaujinimui ar informacijos dalyviams išsiuntimui. Stebėti užduočių statusą ir užtikrinti punktualumą.
Hanna funkcionalumai mokymų organizatoriams
Valykite savo laiką ir informaciją išmaniau
Darbo planavimas
Stebėkite lektorių užimtumą kalendoriuje, patogiai valdykite organizuojamų mokymų grafiką.
Suplanuokite mokymų užduotį ir pakvieskite klientą/mokymų dalyvį su nuoroda į nuotolinį susitikimą.
Sekite statistiką, kiek ir kuriuose mokymuose dalyvavo žmonių, kurie lektoriai populiariausi ar paskaitos lankomiausios.
Mokėjimų kontrolė
Suformuokite sąskaitas klientams ir iškart išsiųskite adresatams.
Stebėkite apmokėtas ir vėluojančias sąskaitas.
Hanna automatiškai primins klientams apie pradelstus apmokėjimus.
Klientų duomenų bazė
Hanna leidžia kaupti visą informaciją apie klientą bei matyti bendradarbiavimo istoriją: skambučių suvestinę, susirašinėjimo elektroniniais laiškais istoriją.
Sukurkite kliento profilį bei matykite žinomus jo duomenis: interesus, dalyvavimo mokymuose istoriją ir kt.
Kurkite adresatų sąrašus, pagal kuriuos galėsite išsiųsti jiems aktualią informaciją ar planuoti šaltuosius skambučius.
Mūsų klientų sėkmės istorijos
Sužinokite, kaip Hanna sprendimai padėjo tokioms įmonėms, kaip Jūsų, patogiau ir tvarkingiau valdyti savo procesus. Galbūt dar vieną sėkmės istoriją sukurkime kartu?
Įmonėje turime kelis pardavimų kanalus, tad Hanna CRM mums padėjo integruoti skirtingus departamentus siekiant geresnio klientų aptarnavimo. Svarbūs privalumai yra Mobilios stotelės funkcija ir integracija su el. Paštu. Taip pat, Hanna CRM klientų aptarnavimo skyrius yra visada atviras naujoms idėjoms dėl programos funkcionalumo. Jei iškyla problemų – jos būna labai greitai išsprendžiamos.
Mes dirbame su Hanna CRM programa apskaitos įmonėje. Hanna CRM dėka visi darbuotojai turi aiškiai suformuotas užduotis, gali stebėti vieni kitų užimtumą, matyti, kurios užduotys buvo atliktos ir kiek laiko joms sugaišta, sekti artėjančius deadline‘us. Nuo tada, kai pradėjome naudoti Hanna CRM, neliko neužbaigtų arba pamirštų užduočių.
Labai patikima programa, kuri padeda mūsų įmonei valdyti užduotis ir projektus (stiprus privalumas - programoje yra Gantt diagrama!). Programoje puikiai išvystytas funkcionalumas, skirtas klientų aptarnavimui. Visumoje, programa labai intuityvi ir ją lengva naudoti
Kainodara
Hanna verslo valdymo sistemos kainodara pagrįsta mėnesinės prenumeratos principu ir priklauso nuo darbo vietų skaičiaus. Viskas paprasta ir skaidru.
Pamatykite kainas