Mokymų organizatoriams

Didžiajai daliai mokymų persikėlus į skaitmeninę erdvę atėjo laikas skaitmenizuoti ir mokymų valdymą. Asistentė Hanna išspręs kasdienes mokymų organizatorių problemas: grafikų sudarymą, mokėjimų statuso sekimą ir kt.

Išbandykite Hanna Pamatykite kainas

Alternative Text

Užtikrinkite malonią klientų patirtį


Kaip Hanna gali padėti organizuojant mokymus?

Operatyvesnė komunikacija

Bendraujant su mokymų dalyviais svarbu
 greiti ir tikslūs atsakymai į iškilusius klausimus. Hanna susisteminti duomenys padės atsakyti į užklausas ar net sukurti automatinių atsakymų šablonus ir automatizuoti jų siuntimą.

Tikslesnė finansų kontrolė

Esant dideliam mokymų skaičiui ir dalyvių srautui gali būti sudėtinga esamuoju laiku sekti apmokėjimų statusą. Hanna sustyguos šį procesą ir informuos vėluojančius.

Modernus valdymas

Hanna pagalba užtikrinsite mokymų kokybę. Galėsite suformuoti užduotis mokymų medžiagos atnaujinimui ar informacijos dalyviams išsiuntimui. Stebėti užduočių statusą ir užtikrinti punktualumą.

Hanna funkcionalumai mokymų organizatoriams


Valykite savo laiką ir informaciją išmaniau

Darbo planavimas

Stebėkite lektorių užimtumą kalendoriuje, patogiai valdykite organizuojamų mokymų grafiką.

Suplanuokite mokymų užduotį ir pakvieskite klientą/mokymų dalyvį su nuoroda į nuotolinį susitikimą.

Sekite statistiką, kiek ir kuriuose mokymuose dalyvavo žmonių, kurie lektoriai populiariausi ar paskaitos lankomiausios.

Hanna CRM - 1 u003e 5

Mokėjimų kontrolė

Suformuokite sąskaitas klientams ir iškart išsiųskite adresatams.

Stebėkite apmokėtas ir vėluojančias sąskaitas.

Hanna automatiškai primins klientams apie pradelstus apmokėjimus.

Tiksli informacija

Klientų duomenų bazė

Hanna leidžia kaupti visą informaciją apie klientą bei matyti bendradarbiavimo istoriją: skambučių suvestinę, susirašinėjimo elektroniniais laiškais istoriją.

Sukurkite kliento profilį bei matykite žinomus jo duomenis: interesus, dalyvavimo mokymuose istoriją ir kt.

Kurkite adresatų sąrašus, pagal kuriuos galėsite išsiųsti jiems aktualią informaciją ar planuoti šaltuosius skambučius.

Laiko taupymas

Mūsų klientų sėkmės istorijos


Sužinokite, kaip Hanna sprendimai padėjo tokioms įmonėms, kaip Jūsų, patogiau ir tvarkingiau valdyti savo procesus. Galbūt dar vieną sėkmės istoriją sukurkime kartu?

Įmonėje turime kelis pardavimų kanalus, tad Hanna CRM mums padėjo integruoti skirtingus departamentus siekiant geresnio klientų aptarnavimo. Svarbūs privalumai yra Mobilios stotelės funkcija ir integracija su el. Paštu. Taip pat, Hanna CRM klientų aptarnavimo skyrius yra visada atviras naujoms idėjoms dėl programos funkcionalumo. Jei iškyla problemų – jos būna labai greitai išsprendžiamos.

Alternative Text
Valentinas S.

Mes dirbame su Hanna CRM programa apskaitos įmonėje. Hanna CRM dėka visi darbuotojai turi aiškiai suformuotas užduotis, gali stebėti vieni kitų užimtumą, matyti, kurios užduotys buvo atliktos ir kiek laiko joms sugaišta, sekti artėjančius deadline‘us. Nuo tada, kai pradėjome naudoti Hanna CRM, neliko neužbaigtų arba pamirštų užduočių.

Alternative Text
Danielius S.

Labai patikima programa, kuri padeda mūsų įmonei valdyti užduotis ir projektus (stiprus privalumas - programoje yra Gantt diagrama!). Programoje puikiai išvystytas funkcionalumas, skirtas klientų aptarnavimui. Visumoje, programa labai intuityvi ir ją lengva naudoti

Alternative Text
Nijolė J.

Pasiruošę pradėti? Pamatykite, kaip pradžia atrodo Hanna verslo valdymo sistemoje


Išbandykite Hanna

Kainodara

Hanna verslo valdymo sistemos kainodara pagrįsta mėnesinės prenumeratos principu ir priklauso nuo darbo vietų skaičiaus. Viskas paprasta ir skaidru.


Pamatykite kainas