Finansai ir buhalterija
Apskaitos paslaugų įmonėms ypatingai svarbus tikslumas, tvarkingi duomenys ir dokumentai. Hanna savo funkcionalumų dėka taps nepakeičiama pagalbininke tvarkant klientų buhalteriją ir personalo dokumentus.
Nustebinkite klientus paslaugų operatyvumu
Kodėl Jūsų bendrovei reikalinga Hanna?
Pagerinsite paslaugų kokybę
Buhalteris ar finansų specialistas asocijuojamas su tvarka ir užtikrintumu. Hanna padės išvengti žmogiškųjų klaidų bei pagreitinti klientų aptarnavimą.
Paspartinsite kasdienius procesus
Skaitmenizuotas sutarčių sudarymas bei jų elektroninis pasirašymas ir daugelio kitų rutininių darbų automatizavimas padės sutaupyti darbo laiko sąnaudas.
Išvengsite klaidų
Užduočių planavimas, jų atlikimo terminų sekimas bei klientų istorija padės išvengti praleistų detalių, pamestų dokumentų ar vėlavimų. Hanna padės užtikrinti profesionalų darbą.
Hanna funkcionalumai finansų sektoriaus įmonei
Atraskite Hanna galimybes
Klientų duomenų bazė
Hanna leidžia kaupti visą informaciją apie klientą bei matyti bendradarbiavimo istoriją.
Sukurkite kliento profilį bei matykite visas užduotis, projektus, sąskaitas, apmokėjimus, išlaidas, sutartis bei pastabas vienoje vietoje.
Archyvuokite visą bendravimo elektroniniais laiškais istoriją ir ją bet kada raskite kliento kortelėje.
Sutarčių valdymas
Skaitmenizuotas su klientais sudarytų sutarčių registras - būtinybė kiekvienam verslui.
Hanna kaupiamas ir saugomas sutartis visada rasite greitai ir lengvai.
Suskirstykite sutartis pagal tipus ir funkcijas, sekite sutarčių galiojimo laiką bei sutartas ir aprašytas teikiamas paslaugas.
Projektų valdymas
Projektų modulyje galite projektui priskirti užduotis, objektus, skaičiuoti prie projekto sugaištą laiką, kurti etapus, įkelti failus bei ruošti sutartis, fiksuoti incidentus, priskirti sąskaitas ir išlaidas, netgi matyti visus el. laiškus, susijusius su projektu.
Be viso to, galite analizuoti projekto Gantt diagramą bei matyti bendrą visų projektų Gantt diagramą.
Mūsų klientų sėkmės istorijos
Sužinokite, kaip Hanna sprendimai padėjo tokioms įmonėms, kaip Jūsų, patogiau ir tvarkingiau valdyti savo procesus. Galbūt dar vieną sėkmės istoriją sukurkime kartu?
Įmonėje turime kelis pardavimų kanalus, tad Hanna CRM mums padėjo integruoti skirtingus departamentus siekiant geresnio klientų aptarnavimo. Svarbūs privalumai yra Mobilios stotelės funkcija ir integracija su el. Paštu. Taip pat, Hanna CRM klientų aptarnavimo skyrius yra visada atviras naujoms idėjoms dėl programos funkcionalumo. Jei iškyla problemų – jos būna labai greitai išsprendžiamos.
Mes dirbame su Hanna CRM programa apskaitos įmonėje. Hanna CRM dėka visi darbuotojai turi aiškiai suformuotas užduotis, gali stebėti vieni kitų užimtumą, matyti, kurios užduotys buvo atliktos ir kiek laiko joms sugaišta, sekti artėjančius deadline‘us. Nuo tada, kai pradėjome naudoti Hanna CRM, neliko neužbaigtų arba pamirštų užduočių.
Labai patikima programa, kuri padeda mūsų įmonei valdyti užduotis ir projektus (stiprus privalumas - programoje yra Gantt diagrama!). Programoje puikiai išvystytas funkcionalumas, skirtas klientų aptarnavimui. Visumoje, programa labai intuityvi ir ją lengva naudoti
Kainodara
Hanna verslo valdymo sistemos kainodara pagrįsta mėnesinės prenumeratos principu ir priklauso nuo darbo vietų skaičiaus. Viskas paprasta ir skaidru.
Pamatykite kainas