Draudimo brokeriams
Kiekvienos verslo srities specifika reikalauja individualių procesų optimizavimo sprendimų. Draudimo brokeriams Hanna siūlo patogius būdus valdyti kliento duomenis bei sekti finansinius scenarijus.
Padidinkite darbo apimčių galimybes
Kokią pridėtinę vertę asistentė Hanna sukurs Jūsų verslui?
Nepraleisite terminų
Patogus sutarčių, pasiūlymų ir kitų dokumentų galiojimo laiko fiksavimas ir priminimai artėjant datai padės nepraleisti terminų ir išvengti vėlavimų. Klientai ir partneriai įvertins Jūsų atidumą.
Standartizuosite dokumentus
Hanna padės sukurti patogius šablonus sutartims ar komerciniams pasiūlymams. Taip sutaupysite laiko kurdami naujus dokumentus ir nepraleisite svarbių detalių.
Sutaupysite darbo laiką
Naudojantis funkcionalia Hanna skaitmenine duomenų baze visą reikiamą informaciją rasite itin greitai ir paprastai. Nebereikės gaišti laiko naršant skirtingose programose ar aplankuose.
Susipažinkite su Hanna funkcijomis
Nuo klientų duomenų bazės iki patogaus dokumentų formavimo
Klientų duomenų valdymas
Hanna leidžia kaupti visą informaciją apie klientą bei matyti bendradarbiavimo istoriją: skambučių suvestinę, susirašinėjimo elektroniniais laiškais istoriją.
Sukurkite kliento profilį bei matykite žinomus jo duomenis: draudžiamą turtą, galiojančias sutartis, mokėjimų istoriją ir kt.
Stebėkite klientų apyvartą, skolas bei mokėjimų istoriją.
Finansinių rodiklių kontrolė
Kurkite savo finansinius tikslus periodais ir stebėkite kaip sekasi jų siekti.
Lyginkite klientų ar projektų profilių finansinius rodiklius tarpusavyje, analizuokite ieškodami efektyviausių sprendimų.
Fiksuokite rengiamus komercinius pasiūlymus, prognozuokite patvirtintų pasiūlymų pinigų srautus, analizuokite faktinius pinigų srautus.
Sutarčių bazė
Formuokite pasiūlymus klientams, mygtuko paspaudimu išsiųskite juos tiesiai iš sistemos ir analizuokite, kurie pasiūlymai virto pardavimu.
Generuokite sutartis naudodami sutarčių šablonus ir sutarčių el. parašo funkciją greitam ir efektyviam sutarčių pasirašymui.
Formuokite sąskaitas, kurios automatiškai išsiunčiamos klientams.
Mūsų klientų sėkmės istorijos
Sužinokite, kaip Hanna sprendimai padėjo tokioms įmonėms, kaip Jūsų, patogiau ir tvarkingiau valdyti savo procesus. Galbūt dar vieną sėkmės istoriją sukurkime kartu?
Įmonėje turime kelis pardavimų kanalus, tad Hanna CRM mums padėjo integruoti skirtingus departamentus siekiant geresnio klientų aptarnavimo. Svarbūs privalumai yra Mobilios stotelės funkcija ir integracija su el. Paštu. Taip pat, Hanna CRM klientų aptarnavimo skyrius yra visada atviras naujoms idėjoms dėl programos funkcionalumo. Jei iškyla problemų – jos būna labai greitai išsprendžiamos.
Mes dirbame su Hanna CRM programa apskaitos įmonėje. Hanna CRM dėka visi darbuotojai turi aiškiai suformuotas užduotis, gali stebėti vieni kitų užimtumą, matyti, kurios užduotys buvo atliktos ir kiek laiko joms sugaišta, sekti artėjančius deadline‘us. Nuo tada, kai pradėjome naudoti Hanna CRM, neliko neužbaigtų arba pamirštų užduočių.
Labai patikima programa, kuri padeda mūsų įmonei valdyti užduotis ir projektus (stiprus privalumas - programoje yra Gantt diagrama!). Programoje puikiai išvystytas funkcionalumas, skirtas klientų aptarnavimui. Visumoje, programa labai intuityvi ir ją lengva naudoti
Kainodara
Hanna verslo valdymo sistemos kainodara pagrįsta mėnesinės prenumeratos principu ir priklauso nuo darbo vietų skaičiaus. Viskas paprasta ir skaidru.
Pamatykite kainas