Problemos versle? CRM sistema – greitoji pagalba
Kiekviename versle skirtingais laikotarpiais susiduriama su problemomis. Tačiau ne visada susimąstoma, kad sprendimas yra daug arčiau ir daug lengviau pasiekiamas, nei atrodo. CRM sistema gali išgelbėti daugybėje atvejų, tad šiuo sprendimu visada galite pasikliauti.
Dirbdami su CRM sistemomis pastebime, kad daugelis verslo atstovų ar vadovų dažnai pamiršta apie ryšiams su klientais valdyti skirtą programinę įrangą. Kartais taip nutinka net ir tada, kai įmonė iš tikrųjų turi tokią programinę įrangą, tačiau jos funkcijas naudoja tik ribotai. Nors iš tikrųjų CRM sistemos galimybių „išnaudojimas“ yra geriausia prevencija, siekiant apsisaugoti nuo problemų tiek dabar, tiek ateityje.
Kaip CRM sistema apsaugo nuo problemų?
Visų pirma, verta pamąstyti, iš kur tos problemos dažniausiai kyla. Duomenys yra ne tik CRM sistemos, bet ir įvairiausių probleminių situacijų pagrindas. Taigi, jų trūkumas visada reiškia ką nors blogo. CRM programa užtikrins, kad duomenys bus kaupiami, archyvuojami ir, svarbiausia, lengvai prieinama vos tik jų prireikia. Pavyzdžiui, klientų sutarčių galiojimo laikas, pardavimų plano perspektyvos, sutrikimų istorija ir daugybė kitų svarbių duomenų, kurie kiekvieną dieną darbuotojams leis įveikti mažus iššūkius, kurie, likę neįveikti, turi potencialą peraugti į dideles ir rimtas problemas.
Pardavimų valdymo problemos
Be sistemos suvaldyti pardavimus – tikras iššūkis. Nepaisant to, kai kurie vadovai iš paskutiniųjų laikosi įsikibę tradicinių metodų ir daug dirba tam, kad pardavimų skyrius veiktų. Deja, pasirinkus šį kelią krizė anksčiau ar vėliau yra neišvengiama ir tam pakanka gana paprastų prielaidų: pavyzdžiui, kompiuterio gedimas gali sunaikinti keleto metų pardavimo duomenis.
CRM sistemos veikia debesų principu, tad informacija visada išlieka ir yra apsaugota nuo įvairių praradimo galimybių. Ir dar daugiau, ji yra pasiekiama su įvairiais įrenginiais ir iš įvairiausių pasaulio vietų.
Ir žinios apie pardavimų būklę yra tik duomenys, o CRM sistema suteikia daug daugiau. Sistemos naudojimas iš esmės transformuoja pardavimų procesą, suteikdamas jam pagreitį. Pavyzdžiui, klasikinius metodus taikantys vadybininkai susitikimo su klientu metu kalbės apie tuos sandorius, kuriuos neseniai sudarė – tai visiškai natūralu, juk žmogaus atmintis yra ribota. Tačiau ar tie sandoriai išties sėkmingi? Kiek naudos jie suteikė? CRM sistema leidžia greitai pasiekti informaciją ir pateikti tik geriausius pavyzdžius, kurie turi daugiausiai įtaigos. Pamirškite blogus pavyzdžius!
Personalo valdymo problemos
Vadovų santykiai su darbuotojais iš esmės yra paremti informacija, tad tai leidžia vėl grįžti prie pagrindinės problemų priežasties – duomenų. Daugybė skaičiuoklės ir tekstinių failų užtikrina nesusipratimus, todėl CRM sistema yra tikras išsigelbėjimas.
Antra vertus, CRM programos naudojimas leidžia neutralizuoti žmogiškąjį faktorių. Pavyzdžiui, vertinant atliktų užduočių kiekį ar kokybę, atlikimo laiką ir kitus parametrus. Taip darbuotojai jaučiasi saugesni ir gali savo pastangas nukreipti į darbą, o ne siekti įsiteikti vadovui dėl geresnio vertinimo. Sistemoje viskas aišku, tikslu ir skaidru, tad tai puiki prielaida sąžiningai motyvacinei sistemai, kuri turi didesnį poveikį.
Klientų aptarnavimo problemos
Jų turi, rodos, kiekvienas verslas. Šiandienos klientai yra labai reiklūs, tad jiems įtikti – nelengva užduotis. Tačiau įtikti nėra taip sunku, jei į visus užklausimus ar nesklandumu reaguojate itin greitai. Ir greičiau suksitės, tuo klientai bus laimingesni, o pirkti sugrįš būtent pas jus. Kaip to pasiekti?
Pirmiausia, atgręžkite žvilgsnį į savo CRM sistemą, nes tai ne tik pardavimo įrankis, bet ir klientų aptarnavimo įrankis. Automatizuotos užklausų formos, automatiniai atsakymai, greitas darbų paskirstymas, užduočių planavimas realiuoju laiku – su klientų aptarnavimu yra susiję daugybė funkcijų, o jūsų CRM sistema turi jas visas turėti. Jei taip ir yra, sveikiname, telieka ja pasikliauti ir konkurencinėje kovoje dėl klientų aptarnavimo kokybės tikrai pralenksite konkurentus.