Naujos funkcijos 2020.05
Automatinė užduotis pakeitus galimybės stadiją, priminimas jei klientas nepirko X dienų, kainodara pagal kliento kainų lygių grupę.
CRM sistemos pagrindinis tikslas – pagerinti pardavimų procesą. Vienas iš būdų tai padaryti yra sutrumpinti patį pardavimo ciklą. Tai realizuoti padeda įvairių procesų automatizavimas, lengviausiai pasiekiamas su sistemos pagalba. Vystydami Hanna CRM sistemą atsižvelgiame į tai ir diegiame naujas funkcijas, padedančias pasiekti šį tikslą. Žemiau pateiksime trumpą naujausių funkcijų, susijusių su pardavimo procesu, apžvalgą.
Automatinė užduotis pakeitus galimybės stadiją
Galimybių modulis Hanna CRM sistemoje yra skirtas fiksuoti potencialias pardavimo galimybes, klientų užklausas bei pasiūlymus. Galimybės eiga valdoma stadijomis – stadijos identifikuoja, kas šiuo metu vyksta su konkrečia galimybe. Dažniausiai įvedę galimybę, jai priskirsite užduotį, pvz., paskambinti klientui, suplanuoti susitikimą ir t.t. Hanna CRM sistemoje įdiegta nauja funkcija, kurios dėka, pakeitus galimybės stadiją automatiškai sukuriama tai stadijai priskirta užduotis. Pvz., jei galimybės stadiją pakeitėte į Pasiūlymas, tuomet prie galimybės automatiškai susikurs užduotis „Paskambinti klientui dėl išsiųsto pasiūlymo po savaitės“. Kaip naudoti šį funkciolumą, detaliau skaitykite čia.
Priminimas jei klientas nepirko X dienų
Dažnai prarandame potencialius pardavimus, nes nespėjame sekti bei analizuoti informacijos. Šį darbą už Jus gali atlikti CRM sistema. Hanna CRM sistemoje įdiegėme naują funkciją – sistema automatiškai sukuria užduotį jei klientas nepirko iš Jūsų X dienų. Sukurkite sistemoje Klientų lygius ir nurodykite po kiek dienų sistema turi sukurti užduotį, jei klientui per tą laiką nebuvo išrašyta sąskaita. Tuomet nurodykite prie kontakto Kliento lygį (skirtingiems klientams gali būti taikoma skirtinga taisyklė). Sistema automatiškai kurs užduotį ir primins Jums, jei klientui X dienų neišrašėte sąskaitos. Plačiau apie šią funkciją skaitykite čia.
Klientų kainų lygių grupės
Hanna CRM sistemoje sukūrėme galimybę klientams taikyti lankstesnę kainodarą. Ši funkcija galima naudojant kainų lygių grupes – jos dėka ta pati prekė gali būti parduodama skirtingiems klientams už skirtingas kainas. Sukurkite sistemoje skirtingas kainų lygių grupes ir pažymėkite prekės kortelėje prekės kainą kiekvienai kainų lygių grupei. Kontakto kortelėje skiltyje Pardavimai > Kainodara nurodykite, kuri kainų lygių grupė turi būti priskirta šiam klientui. Kai ruošite klientui pardavimo dokumentus, kursite pasiūlymus, išrašysite sąskaitas, automatiškai bus rodoma ta prekės kaina, kuri yra nurodyta prie jo kainų lygių grupės. Detaliau apie šią funkciją skaitykite čia.
Pasidalinkite su mumis, kokios funkcijos Jums būtų naudingos ir aktualios – tobulindami sistemą, būtinai atsižvelgsime į Jūsų pasiūlymus. Savo idėjas rašykite mums el. paštu [email protected].