CRM sistemos ir duomenų integracija
Šiandien gyvename pasaulyje, kurį valdo informacija, ir blogiau už tai yra tik nepatikima informacija arba jos trūkumas. Naujos technologijos ir inovacijos, tokios kaip CRM sistemos, jau spėjusios tapti kasdienybe daugeliui įmonių, suteikia galimybę disponuoti milžiniškais duomenų kiekiais, analizuoti informaciją ir pasinaudoti ja savo sėkmei.
Verslas, galvojantis apie ateitį kasdien priima vis daugiau sprendimų vertingai informacijai kaupti, tačiau informacijos rinkimas tėra pirmas žingsnis. Geriausi rezultatai pasiekiami, kai informacija yra naudojama, o CRM sistemos yra puikus įrankis gauti naudingų įžvalgų.
CRM sistemos svarba informacijai
Jei surinkti duomenys nėra panaudojami, jie yra praktiškai beverčiai. Bet ar galite įsivaizduoti, koks milžiniškas darbas būtų, kad ir lietuviškam tinkliniam verslui rankiniu būdu išanalizuoti lojalumo programos dalyvių įpročius? Atrodo kaip neįmanoma misija. Bet, laimė, į pagalbą ateina CRM sistemos, kuriose visi duomenys turi savo vietas ir yra ne tik lengvai pasiekiami, bet ir greitai apdorojami.
Viena svarbiausių CRM sistemų tendencijų pastaruoju laikotarpiu yra duomenų integracija, kuri apima informacijos rinkimą iš įvairių šaltinių. Tai svarbus žingsnis, nes verslas pagaliau gali optimaliai panaudoti įvairiai sukauptą informaciją – tai leidžia gauti objektyvias ir pagrįstas įžvalgas bei priimti efektyviausius sprendimus. Darbas su dideliu kiekiu informacijos, kuris anksčiau atrodė neįmanomas, šiandien yra atliekamas automatizuotai, greitai ir paprastai, tad verslas gali pasiekti daugiau, priimti informuotesnius sprendimus ir lengviau padidinti gaunamą pelną.
Daugiau duomenų – daugiau efektyvumo
HANNA CRM suteikia galimybę kaupti įvairią informaciją apie potencialius vartotojus, klientus, produktus, pirkimo įpročius ir kt. Šie duomenys vėliau ne tik virsta ataskaitomis, bet ir yra naudojami įvairiais pjūviais funkcinėse sistemos dalyse, pavyzdžiui, pardavimų valdymo sistemos skyriuose.
Debesijos technologija užtikrina lengvą duomenų prieinamumą, todėl darbuotojai gali pasinaudoti informacija tada, kai to prireikia. Pavyzdžiui, vadybininkas vykdamas pas klientą dėl sutarties pratęsimo gali pasitikrinti, kiek laiko ir kokias paslaugas klientas perka. Tai leidžia ne tik personalizuoti pasiūlymą ir užmegzti geresnį santykį, bet ir tiesiogiai gerina pardavimų kokybę. Sutartį pratęsus sistema duomenis perduos atsakingiems darbuotojams, kurie galės tinkamai pasirūpinti paslaugos suteikimu. Jokių papildomų klausimų ar informacijos dubliavimo – visi duomenys nuolat yra kaupiami sistemoje, todėl kiekvienas darbuotojas gali efektyviai atlikti savo darbą.