Teamgate ar Hanna – kurią CRM sistemą rinktis?

Teamgate ar Hanna – kurią CRM sistemą rinktis?

Ieškote patikimos klientų valdymo sistemos savo įmonei? Šiame straipsnyje palyginsime du populiarius įrankius – Teamgate CRM ir Hanna CRM.

Išbandykite Hanna Pamatykite kainas

Alternative Text

Ieškote patikimos klientų valdymo sistemos savo įmonei? Šiame straipsnyje palyginsime du populiarius įrankius – Teamgate CRM ir Hanna CRM.

Šiame straipsnyje sužinosite:

  • Pagrindines Teamgate ir Hanna klientų valdymo sistemų funkcijas
  • Kokio dydžio įmonėms jos yra pritaikytos
  • Kokioms industrijoms geriausiai tinka
  • Jų klientų aptarnavimo lygį ir greitį
  • Sistemų pritaikymą įmonės procesuose 
  • Galimas integracijas
  • Kiek kainuoja Hanna
  • Kiek kainuoja Teamgate
  • Abiejų sistemų privalumus ir trūkumus

Straipsnio pabaigoje turėsite užtektinai informacijos, kad galėtumėte priimti gerai apgalvotą sprendimą ir atrasti jums tinkamiausią CRM įrankį.

Turinys

Bendra Teamgate ir Hanna apžvalga

Teamgate

Teamgate yra į pardavimus orientuota klientų valdymo sistema. Lietuvių sukurtas įrankis sparčiai išaugo ir greitai pasiekė pasaulinę rinką. Šis CRM sprendimas geriausiai tinka vidutinio dydžio ir didelėms įmonėms bei verslams, kurie veiklą vykdo keliose valstybėse.

Pagrindinė paskirtis: Sprendimas siūlo įrankius ir funkcijas, kurios padeda pritraukti klientų bei tvarkyti, valdyti ir analizuoti klientų ir pardavimo duomenis.

Planai: Teamgate siūlo tris planus: „Starter“, „Team“ ir „Growth“.

Kaina: Teamgate kaina prasideda nuo 39.90 eur/mėn vienam vartotojui.

Pasiekiama per: Interneto naršyklę, paieškų sistemų įskiepius ir mobiliąją aplikaciją.

Pagrindinės funkcijos:

  • Kontaktų fiksavimas ir surinkimas
  • LinkedIn ir el. pašto integracija
  • Pardavimo piltuvėlio valdymas
  • Analitika ir įžvalgos

Hanna

Tai sparčiai populiarėjantis, Lietuvoje sukurtas CRM įrankis. Hanna CRM sprendimas yra orientuotas į paprastesnį klientų duomenų valdymą ir komandinį darbą. Hanna geriausiai tinka mažoms komandoms, turinčioms vos vieną darbuotoją, ir vidutinio dydžio įmonėms.

Pagrindinė paskirtis: Hanna daugiausiai dėmesio skiria klientų duomenų organizavimui ir projektų valdymui. Įrankis leidžia registruoti naujų klientų duomenis ir patogiau kurti klientų korteles, paskirti užduotis ir už jas atsakingus darbuotojus, sujungti įmonės komunikaciją ir analizuoti gautus rezultatus.

Planai: Hanna siūlo tris planus: „Optimalus“, „Pažangus“ ir „Maksimalus“.

Kaina: Pigiausio plano kaina prasideda nuo 19 eur/mėn vienam vartotojui.

Pasiekiama per: Google Chrome, Firefox, Opera, Safari ir Edge interneto naršykles tiek kompiuteryje, tiek mobiliajame telefone.

Pagrindinės funkcijos:

  • Sutarčių sudarymas, registras ir pasirašymas el. parašu
  • Kontaktų duomenų bazės organizavimas ir duomenų surinkimas
  • Pardavimo proceso optimizavimas ir prognozavimas
  • Projektų valdymas ir informacijos dalinimasis tarp komandų
  • Užduočių kontrolė

Pagrindinių Teamgate ir Hanna funkcionalumų palyginimas

Klientų duomenų valdymas

Kontaktų duomenų bazės ir patogus klientų duomenų surinkimas bei valdymas yra svarbus kiekvienai įmonei. Rinkdamiesi tinkamą įrankį, atkreipkite dėmesį į galimas integracijas su duomenų šaltiniais. 

Kuo daugiau informacijos įrankis gali gauti ir apdoroti automatiškai, tuo daugiau laiko sutaupysite ir išvengsite žmogiškųjų klaidų. Tinkamai pasirinktas įrankis be jūsų įsikišimo automatiškai perkels klientų duomenis į CRM ir juos ten organizuoti.

Teamgate

Ši CRM leidžia atvaizduoti klientų informaciją kaip veiksmų istorijos medį. Toks pateikimas suteikia patogumo sistemos vartotojams ir padeda greičiau atsekti informaciją. Patogi vartotojo sąsaja leidžia pasirinkti konkrečias užduotis arba sekti tik pardavimus. Jūs taip pat galite vienu akies žvilgsniu matyti visas esmines funkcijas, kurių jums gali prireikti valdant klientų duomenis. 

Pagrindiniai funkcionalumai:

  • Kontaktų balų sistemos ir klientų grupavimas, pavyzdžiui, pagal tai, iš kur jie atėjo, kuriame apsipirkimo kelionės lygyje yra ir pan.
  • Potencialių klientų kontaktinių duomenų surinkimas iš svetainės formų, LinkedIn kontaktų sąrašo ir el. pašto
  • Kontaktų valdymas
  • Skambinimas klientams tiesiogiai per Teamgate sistemą

Hanna

Hanna CRM siūlo kortelių principu veikiančią sistemą. Ją patogu naudoti įmonėms, kurios turi pasiekti kontaktus per kelis skirtingus aspektus, kaip tarkime: projektus, užduotis, komercinius pasiūlymus, logistiką, sąskaitas ir pan. 

Daug platesnis modulių ir funkcijų asortimentas padeda garantuoti, kad visi įmonės duomenys yra surūšiuoti tvarkingai ir savose vietose bei greitai pasiekiami. Hanna taip pat automatiškai surenka ir užregistruoja kontaktus iš įvairių sistemų. 

Pagrindiniai funkcionalumai:

  • Klientų, partnerių, tiekėjų, rangovų ir kt. valdymas
  • Detali bendravimo su klientais istorija
  • Individualios kainodaros klientui pritaikymas
  • Failų kaupimas
  • Kiekvieno kliento patirtų išlaidų informacija
  • Automatinis naujų potencialių klientų kūrimas iš užklausų formų, Facebook, telefonijos, el. pašto ir kt.
  • Kliento ir su juo susijusių užduočių būsenų stebėjimas

Pardavimo proceso valdymas ir automatizacija

Pardavimo proceso sekimas ir jo dalių automatizacija padeda greičiau atlikti užduotis ir neapleisti klientų ilgam laikui. Ši CRM funkcija palengvina visos komandos darbą ir pagerina klientų aptarnavimą. 

Jūs galite susidaryti savo procesus ir rutinas, priklausomai nuo pardavimo ciklo dalies. CRM programa gali automatiškai ir reguliariai „pakalbinti“ klientus – išsiųsti jiems el. laiškus, priminimus, pasiūlyti papildomų funkcionalumų ar geresnį paslaugų planą.

Teamgate

Šis CRM siūlo daug pardavimo ciklo sekimo ir automatizacijos funkcionalumų. Vartotojai gali sukurti pardavimus, o pasikeitus jų stadijai arba pakeitus būseną, galima automatiškai sukurti užduotį darbuotojui (pvz.: paskirti susitikimą, paskambinti klientui ar išsiųsti el. laišką). 

Tačiau automatinio užduočių sukūrimo pritaikymas gali užtrukti, nes vartotojui reikia būti labai stipriai ir detaliai išdirbus pardavimo planą ir visą pardavimo ciklą.

Pagrindiniai funkcionalumai:

  • Produktų katalogas, kuris padeda įvertinti produktus, pagal jų paklausą.
  • Pardavimų valdymas
  • Pardavimų skatinimas

Hanna

Hanna CRM siūlo panašių funkcionalumų, kurie užtikrina pardavimo proceso optimizavimą. Hanna funkcijos yra labiau bendrinės šiuo aspektu ir kuriamos kaip užduotys darbuotojui. 

Priklausomai nuo pardavimo ciklo dalies, sukuriama užduotis ir darbuotojas pagal tai gali pasižiūrėti, ką reikia padaryti užduoties aprašyme. Vartotojai taip pat gali pasinaudoti užduočių formavimu, sukūrus naują pasiūlymą, pakeitus pasiūlymo stadiją arba būseną.

Pagrindiniai funkcionalumai: 

  • Komercinių pasiūlymų rengimas
  • Pardavimo prognozės
  • Skirtingi pardavimo stadijų sekimai
  • Galimybė konvertuoti užduotis į išankstinę, galutinę sąskaitą, užsakymą tiekėjui ir kita
  • Kanban lenta pardavimo užduočių organizavimui

Projektų valdymas

Projektų valdymas yra naudingas CRM papildinys, kuris leidžia prie kiekvieno kliento ar klientų grupės paskirti projektus ir užduotis. Taip vietoj kelių atskirų įrankių klientų valdymui ir užduočių planavimui, viską galite atlikti vienoje vietoje.

Teamgate

Sistema turi bendrines įmonės ir užduočių valdymo funkcijas. Jūs galite pasinaudoti specialiais nustatymais, kuriais vadovaujantis, būtų galima sekti projekto eigą ir kitus užduočių parametrus.

Pagrindinės funkcijos:

  • Laiko planavimas ir valdymas

Hanna

Hanna CRM turi plačiai išvystytą projektų valdymo funkcionalumą, leidžiantį įkelti ir keistis failais, kaupti duomenis, prie kiekvieno projekto pridėti atsakingus darbuotojus ir paskirti jiems roles. 

Projektų valdymo modulis leidžia registruoti planuojamų bei patirtų pajamų ir išlaidų ataskaitas, sudaryti ir pasinaudoti GANTT diagrama ir projektus suskirstyti etapais. 

Naudodami projektų valdymo funkcionalumus, darbuotojai taip pat gali patogiau bendrauti su kitomis komandomis ir apsikeisti informacija.

Pagrindinės funkcijos:

Resursų, išlaidų, sąskaitų, failų ir pastabų pridėjimas

Projektų skaidymas į Gantt diagramą, pagal etapus ir užduotis 

Atsakomybių ir rolių priskyrimas

Susijusių klientų ir partnerių kontaktų pridėjimas 

Užduočių planas 

Galimybė konvertuoti užduotis į išankstinę, galutinę sąskaitą, užsakymą tiekėjui ir kita

  • Turite daug tiesioginės sąveikos su klientais – ypatingai B2B verslams, kurie turi ilgesnį pardavimų kelią
  • Norite pagerinti klientų aptarnavimo kokybę
  • Siekiate optimizuoti pardavimų, klientų aptarnavimo ir rinkodaros procesus
  • Norite centralizuoti klientų duomenis ir pagerinti jų analizę.

Sutarčių sudarymas ir dokumentų pasirašymas sistemoje

Nedaugelis CRM įrankių siūlo sutarčių sudarymą ir pasirašymą vienoje sistemoje. Tačiau ši funkcija gali ženkliai pagreitinti jūsų darbą ir sumažinti informacijos pasimetimo riziką.

Teamgate

Kol kas Teamgate nesiūlo dokumentų pasirašymo sistemoje.

Hanna

Hanna CRM leidžia sukurti sutartis ir dokumentus ir juos pasirašyti mobiliuoju parašu tiesiogiai sistemoje. Prie kiekvieno kliento failo galite prisegti sutartis ir toje pačioje programoje leisti klientui sutartį pasirašyti mobiliuoju parašu. Pasirašytas sutartis galite atsekti, naudodami raktažodžius ir datos filtrus.

Pagrindinės funkcijos:

  • Automatinis išsaugojimas CRM sistemoje
  • Skaitmenizuotas įmonės sutarčių registras
  • Patogi paieška
  • Sutarčių šablonai

Ataskaitos ir analitika

Kiekvienas klientų valdymo įrankis turėtų siūlyti analitikos ir ataskaitų sudarymo galimybes. Visos informacijos susiejimas į aiškias įžvalgas leidžia geriau matyti jūsų įmonės procesus ir progresą bei atrasti būdų juos pagerinti. Kuo daugiau apžvalgų galite gauti CRM sistemoje, tuo geriau galėsite įvertinti klientų patirtį ir eigą bei jūsų komandos darbą.

Teamgate

Šis CRM turi platų analitikos funkcijų asortimentą. Teamgate CRM įrankis leidžia išsikelti konkrečius veiklos rezultatus (KPI) individualioms komandoms. Sistemoje taip pat galite matyti pardavimo piltuvėlio analizę, prognozes, našumo įžvalgas.

Pagrindinės funkcijos:

Vaizdingi grafikai ir diagramos

  • Pardavimų darbastalis
  • Pardavimų aktyvumas
  • Piltuvėlio valdymas
  • Rodikliai ir tikslai
  • Verslo analitika

Hanna

Hanna klientų valdymo įrankis siūlo daug funkcijų, padedančių analizuoti pardavimus ir gauti įžvalgų apie esamus ir potencialius klientus. Sistema yra sukurta taip, kad vaizdingai atkurtų svarbiausią informaciją apie jūsų klientus, pasiektus rezultatus ir projektų darbo vaisius. Jūs galite sudaryti ataskaitas apie skirtingus projektus, sąskaitas, prekes, likučius, transportą, išlaidas ir kitus modulius.

Pagrindinės funkcijos:

  • Projektų statistika (konvertuoti klientai, vėluojančios užduotys, pradelstos sąskaitos)
  • Ataskaitos apie skirtingas verslo dalis
  • Pardavimo prognozavimas
  • Vaizdingi grafikai ir diagramos

Kokio dydžio įmonėms tinka?

Teamgate

Teamgate geriausiai tinka vidutinio ir didelio dydžio įmonėms bei tarptautinėms komandoms. 

Hanna

Hanna tinka mažoms, vos vieno žmogaus komandoms ir vidutinio dydžio įmonėms, turinčioms kelis skyrius.

Kokias industrijas aptarnauja?

Teamgate

Teamgate daugiausiai dėmesio skiria teisės, finansų ir rinkodaros komandoms.

Hanna

Hanna CRM aptarnauja platų įmonių ir industrijų spektrą. Specialūs jos moduliai leidžia sprendimą pritaikyti unikaliems logistikos, teisės, nekilnojamojo turto, statybų ir projektus įgyvendinančių įmonių poreikiams. 

Hanna klientų valdymo įrankis yra išskirtinai pritaikomas gamybos ir industrijos srityje bei įmonėms, kurios atlieka kondicionierių diegimo ir priežiūros, apželdinimo, rekuperacijos montavimo, pristatymo ir įrengimo darbus.

Klientų aptarnavimas

Teamgate

Teamgate klientų aptarnavimas priklauso nuo jūsų pasirinkto plano. „Starter“ plane galite pasiekti klientų aptarnavimo komandą el. paštu ir pasinaudoję automatizuotu 24/7 pokalbiu. „Growth“ planas suteikia 24/7 aptarnavimą telefonu ir vaizdo skambučius.

Hanna

Hanna klientų aptarnavimas vyksta el. paštu, gyvu susirašinėjimu ir vaizdo skambučiais, darbo dienomis nuo 8 iki 17 val.

Sistemos pritaikymas, integracijos ir galimas keitimas

Teamgate

Sistemos didžiausia sudedamoji dalis yra galimybė giliai apimti ir atvaizduoti pardavimo skiltį. Jūs galite matyti pardavimo galimybes ir kitus su pardavimais susijusius niuansus ir juos pritaikyti pagal savo įmonės poreikius. Tačiau sistema tuo daugiausiai ir apsiriboja. 

Teamgate galite integruoti su populiariomis programomis kaip Zendesk, Slack, WordPress, Google Drive ir kitomis kasdien naudojamomis sistemomis.

Hanna

Sistemos pritaikymas yra labai platus tiek vertikaliai, tiek horizontaliai. Nuo potencialių klientų konvertavimo į esamus klientus iki popardaviminio proceso valdymo. Klientų duomenis ir pardavimo detales galite lengvai susieti su projektų sekimu Gantt diagramoje, užduočių priskyrimu skirtingiems skyriams ir net atlyginimo skaičiavimu darbuotojams pagal atliktas užduotis. Galiausiai galite išrašytas sąskaitas siųsti tiesiai į buhalterinės apskaitos programą.

Hanna siūlo integracijas su el. pašto programomis, telefonija, Frontu – mobilių darbuotojų darbo procesų valdymo sistema, Google ir Office365 kalendoriais, MailerLite, Okredo.lt., Rivilė, Būtenta.

Kaina

Teamgate

39.90€/mėn už vartotoją už pigesnį planą

59.90€/mėn už vartotoją už brangesnį planą

Hanna

19€/mėn už naudotoją už pigesnį planą

29€/mėn už naudotoją už vidutinį planą

39€/mėn už naudotoją už maksimalų planą

Ar yra galimybė sistemą išbandyti nemokamai?

Teamgate

Įmonė leidžia CRM sistemą išbandyti 14 dienų nemokamai.

Hanna

Hanna CRM galite nemokamai išbandyti net 30 dienų.

Teamgate ir Hanna klientų valdymo sistemų privalumai ir trūkumai

Teamgate privalumai

  • Patogus ir vartotojui draugiškas dizainas, padedantis lengvai matyti norimas metrikas. 
  • Platus pardavimų procesų sekimo funkcijų pasirinkimas.
  • Pritaikymas tarptautinėms komandoms. 
  • Platesnis tiesioginių integracijų kiekis su tarptautinėmis programomis ir svetainėmis kaip QuickBooks, LinkedIn ir kitomis sistemomis.

Teamgate trūkumai

  • Daugiausiai fokusuojasi į vieną strategiją, trūksta prisitaikymo, jeigu norite įtraukti daugiau darbuotojų, turinčių skirtingas atsakomybėmis. 
  • Ribotas funkcijų kiekis. 
  • Nepigi narystė, ypatingai, jei sistema naudojasi daug darbuotojų.

Hanna privalumai

  • Turi platesnį funkcionalumų spektrą skirtingoms užduotims ir įmonės skyriams sekti ir automatizuoti.
  • Galima pritaikyti plačiam įmonės veiklų segmentui – popardaviminiam palaikymui, objektų valdymui, ilgalaikių projektų valdymui, jų kaštų ir logistikos judėjimo stebėjimui bei darbuotojų rolių skyrimui.
  • Daug integracijų su lietuviškomis buhalterinės apskaitos sistemomis kaip Rivilė, Būtenta, Pragma ir daugiau. 
  • Vietinė komanda padeda greičiau su sistemos konfigūravimo darbais ir problemų sprendimu. 
  • Galimybė valdyti kelias įmones ar veiklas vienoje paskyroje.
  • Darbuotojų aplinka ir begalės kitų integracijų.

Hanna trūkumai

  • Kiek ribota vartotojo sąsaja (UI), jai trūksta estetinių ir aiškinamųjų elementų.
  • Nėra mobiliosios aplikacijos, todėl reikia naudotis interneto naršykle telefone. 
  • Dalis integracijų yra skirti vietinei Baltijos rinkai, todėl užsienio klientams gali kilti sunkumų arba reikėtų kurti integracijas pagal individualų užsakymą.

Klientų atsiliepimai

Teamgate klientų atsiliepimai

Dauguma Teamgate klientų yra patenkinti CRM įrankiu ir jo siūlomomis galimybėmis. 

Pagrindiniai privalumai, kuriuos pabrėžia jų klientai yra:

  • Lengvas naudojimas
  • Modernios ir pažangios funkcijos
  • Gera ir greitai reaguojanti klientų aptarnavimo komanda
  • Patogi mobilioji aplikacija ir Google Chrome įskiepis 

Klientų išskiriami trūkumai:

  • Trūksta projektų valdymo įrankių ir funkcijų
  • Sudėtinga pakeisti filtrus pagrindiniame lange
  • Per daug nesusijusių funkcionalumų, kurie gali apsunkinti klientų patirtį

Hanna klientų atsiliepimai

Daugelis Hanna CRM klientų taip pat apie sistemą atsiliepia teigiamai. Ji turi aukštą vertinimą Capterra platformoje.

Klientai pabrėžia:

  • Lengvas procesų optimizavimas
  • Projektų valdymo funkcionalumai
  • Daug skirtingų ataskaitų
  • Galimybė pritaikyti individualius funkcionalumus
  • Patikima ir draugiška klientų aptarnavimo komanda
  • Lengvai prisitaiko prie įmonės egzistuojančių procesų ir darbų eigos

Trūkumai, kuriuos išskiria klientai:

  • Sistemos ir vartotojo sąsaja galėtų būti modernesnė
  • Daug funkcionalumų, kurie naują vartotoją gali sutrikdyti
  • Pakartotinių sąskaitų išrašymo funkcionalumui trūksta lankstumo

Verdiktas – rinktis Hanna ar Teamgate?

Tikimės, kad šis Teamgate ir Hanna palyginimas suteikė jums naudingų įžvalgų, kuriomis galėsite pasinaudoti, spręsdami, kurį įrankį rinktis. 

Apibendrinus abiejų CRM funkcionalumus, privalumu ir trūkumus, galutinis sprendimas priklauso nuo jūsų poreikių. Jei ieškote tarptautinio sprendimo, kurį galėtumėte sujungti su populiariausiomis aplikacijomis ir jums reikalingas 24/7 palaikymas, tada verta apsvarstyti Teamgate.

Jei jums reikia CRM/verslo valdymo sistemos, kurioje galėtų dirbti ne tik pardavimo, bet ir personalo valdymo, projektų, mobilių darbuotojų ir kiti įmonės skyriai, tada rekomenduojama Hanna CRM sistema. Hanna CRM yra labiau pritaikyta mažesnėms ir vidutinio dydžio įmonėms. Ji tinka projektų ir užduočių valdymui ir sąveikai bei bendradarbiavimui tarp įmonės padalinių. Be to, Hanna kainuoja pigiau. 
Išbandykite Hanna galimybes nemokamai – registruokitės pirmam skambučiui ir jo metu parodysime, kaip veikia sistema ir jos funkcijos.