CRM nauda: 16 privalumų smulkiam verslui ir didelėms įmonėms
Jei jums yra tekę prarasti svarbių klientų duomenis arba netekti kliento vien dėl pamiršto skambučio, laikas apsvarstyti klientų valdymo programos diegimą. Nesvarbu, ar tik atidarėte savo įmonę, ar jau kelis dešimtmečius sėkmingai vystote verslą, CRM sistema yra nepamainomas įrankis tiek dirbant su B2B, tiek su B2C klientais.
Šiame straipsnyje išsiaiškinsime, kokia yra CRM nauda ir 16 šio įrankio privalumų smulkiam verslui ir didelėms įmonėms.
Kodėl kiekvienai įmonei naudinga turėti klientų valdymo programą?
CRM programa, arba lietuviškai klientų valdymo sistema, yra svarbus įrankis kiekvienai įmonei, kuri nori paprasčiau ir patogiau tvarkyti klientų duomenis ir su jais susijusias užduotis.
Net ir šiais laikais daugeliui bendrovių yra įprasta naudoti „Microsoft Office Excel” ar blogiausiu atveju paprastus užrašus, kuriuose jie žymisi klientų duomenis ir santykių eigą.
Kas atsitinka? Taip daug sudėtingiau palaikyti pastovius santykius su klientais, saugiai kaupti ir pagal įstatymus tvarkyti klientų duomenis bei perduoti susijusią informaciją kolegoms.
CRM programa išsprendžia šias problemas, suteikdama vieną sistemą visiems su klientų reikalais susijusiems procesams tvarkyti.
Mažoms įmonėms ir tik savo veiklą pradedantiems verslams klientų valdymo sistema padeda viską atlikti teisingai ir nuo pat pradžių organizuoti duomenis. CRM nauda didelėms įmonės yra dar didesnė, nes toks įrankis ne tik suteikia struktūros, bet ir padeda palaikyti geresnius santykius su klientais, paprasčiau komunikuoti su kolegomis ir padidinti pardavimus.
16 CRM privalumų jūsų verslui
1. Geresni santykiai su klientais
Pati pirma ir svarbiausia CRM nauda yra geresni santykiai su klientais. Turėdami patogų įrankį po ranka, galite greičiau reaguoti į klientų užklausas, spręsti jų problemas ir kaupti klientų informaciją, kuri padeda juos segmentuoti ir pasiūlyti pritaikytus pasiūlymus.
Sistemoje galite sekti jūsų partnerystės eigą, klientų elgesį ir bendravimą su jūsų verslu ir taip dar labiau suasmeninti savo pasiūlymus.
Pavyzdžiui, CRM sistema gali užfiksuoti, kad jūsų kliento paslaugų planas pasibaigs po kelių mėnesių. Sistema išsiunčia personalizuotą automatinį laišką apie plano pratęsimą arba paragina įsigyti papildomų paslaugų ir funkcionalumų.
2. Daugiau pardavimų
Daug atskirų dalių susideda į pardavimus ir sėkmingą bendravimą su klientais nuo kontakto užmezgimo iki popardaviminės komunikacijos. CRM apima visą šį procesą, sistemina informaciją ir pagreitina pardavimus.
Nebelieka pasimetusių klientų duomenų, dėl kurių negalite rasti, kaip susisiekti su klientu. Nebelieka apleistos komunikacijos, neišspręstų klientų užklausų ar per daug bendrinių pasiūlymų. CRM visam pardavimo procesui suteikia struktūros, paprastumo ir daugiau personalizacijos.
Vienas iš būdų, kaip klientų valdymo sistema padidina pardavimus, tai informacijos apie klientą ir jų elgseną kaupimas. Turėdami šią informaciją jūsų rinkodaros skyriaus darbuotojai gali pritaikyti reklamines kampanijas ir taip padidinti konversijas.
3. Aukštesnės kokybės klientų aptarnavimas
Klientų valdymo sistema padeda greičiau reaguoti į klientų užklausas ir išspręsti jų problemas akimirksniu. Kadangi sistemoje galite vesti visą su individualiu klientu susijusią informaciją, niekada nepraleisite terminų ar svarbių detalių apie klientą.
Pavyzdžiui, klientas pateikė užklausą dėl problemos, kuri kilo naudojantis jūsų paslauga. Jūsų turimas CRM įrankis tokiu atveju automatiškai užregistruoja problemą ir priskiria ją prie individualaus kliento failo. Tuomet jūs galite sukurti užduotis ir jas paskirti kolegoms, kurie kaip įmanoma greičiau galėtų išspręsti kilusią problemą.
Išmanūs įrankiai taip pat turi integruotus dirbtinio intelekto funkcionalumus, kurie akimirksniu atsako į klientų klausimus ir padeda automatizuoti didelę dalį užklausų.
4. Produktyvesni rinkodaros procesai
Rinkodara ir pardavimai eina koja kojon. Dažniausiai jūsų rinkodaros komanda yra pirmieji žmonės, su kuriais susiduria jūsų klientai. CRM nauda jūsų rinkodaros komandai yra milžiniška. Tokie įrankiai leidžia patogiau segmentuoti klientus ir pagal tai pritaikyti socialinės medijos kampanijas, naujienlaiškius ir kurti įdomesnį bei naudingesnį svetainės turinį bei mokamą reklamą.
Modernios CRM sistemos siūlo integracijas su socialiniais tinklais, todėl informacijos sklaida yra dar didesnė ir labiau automatizuota nei bet kada anksčiau. Ir ne tik – ryšys yra dvipusis, todėl galima rinkti duomenis apie klientus pasinaudojant socialinių tinklų galimybėmis, sukurtais filtrais ir kt.
5. Patogiau sekti išsikeltus tikslus
Tęsiant CRM naudą rinkodaros komandoms, būtina paminėti galimybę geriau pamatuoti kampanijų rezultatus ir išsikelti tikslus. CRM programos turi integruotus analitikos įrankius, kurie leidžia stebėti rinkodaros kampanijų rezultatus.
Tarkime, paleidžiate naują mokamą reklamą. CRM parodo, kiek žmonių paspaudė ant reklamos, kiek atliko norimą veiksmą ir kitaip sureagavo.
Savo darbo rezultatus taip pat gali sekti ir pardavimų bei klientų aptarnavimo komandos. Įrankis parodo, kiek pardavimų kiekvienas pardavėjas atliko per pasirinktą laikotarpį. Sistema taip pat parodo išspręstų klientų užklausų skaičių ir greitį.
6. Patogesnis bendradarbiavimas
Net ir mažose įmonėse yra jaučiamas komandų pasidalinimas. Kūrybininkai dirba iš namų, pardavimų specialistai keliauja į susitikimus su klientais, o klientų aptarnavimo komanda dirba biure. Dėl to yra sunkiau dalintis ir susieti informaciją tarp komandų. Tačiau šių komandų bendradarbiavimas, užtikrinant optimalų ir greitą klientų aptarnavimą, yra būtinas.
CRM sistema suteikia vieną virtualią erdvę, kurioje visi gali bendradarbiauti prie tų pačių projektų.
Tarkime, jūsų rinkodaros komanda išvyko į tinklaveikos renginį, kuriame jie gali gauti potencialių klientų kontaktų.
Turėdami vieną įrankį, jie gali perkelti šią informaciją į CRM sistemą ir paskirti atsakingus pardavimų žmones. Pardavimų komanda tuomet susisieks su potencialiais klientais ir paskirs klientų aptarnavimo centro darbuotojus, kad jie stebėtų visą su potencialiais klientais susijusią informaciją ir procesus.
7. Daugiau laiko svarbiausioms veikloms
Jei analitiškai pažiūrėtumėte į savo kasdienį tvarkaraštį, turbūt pastebėtumėte, kad daugiau nei pusė jūsų laiko nukeliauja pasikartojančioms, rutininėms užduotims.
Informacijos vedimas iš vienos sistemos į kitą, sąskaitų išrašymas, priminimų siuntimas, duomenų rinkimas ir kiti darbai, kuriuos CRM sistema gali atlikti už jus. Toks įrankis automatizuoja rutininius darbus ir nuima juos nuo jūsų pečių. Todėl daugiau dėmesio galite skirti klientams ir naujų klientų pritraukimo strategijoms.
Mūsų klientas „GiveLove“, reklaminių drabužių ir verslo dovanų kūrėjai, prieš pradėdami naudotis „Hanna” CRM sistema taip pat susidurdavo su nemažai galvos skausmo organizuodami savo darbus. Įdiegus „Hanna”, sistema automatiškai nuskenuoja el. laiškus, išsiųstus klientams, ir fiksuoja skambučius, visą informaciją automatiškai perkeldama ir išsaugodama sistemoje.
Žinodami, kad po skambučio jums nereikės perrašyti visko, ką kalbėjote, galite susikaupti ir visą dėmesį atiduoti klientams.
8. Priimami strateginiai sprendimai
Klientų valdymo sistema yra jūsų langas į istorinius klientų duomenis ir tendencijas. Kuomet turite aiškius duomenis apie klientų elgesį, tendencijas ir panašią informaciją, galite užbėgti problemoms už akių ir priimti geriau apgalvotus sprendimus.
Tarkime, išanalizavę istorinius klientų duomenis, pastebite, kad klientai pasibaigus pirmiems prenumeratos metams, neatnaujina planų. CRM sistema gali padėti išsiaiškinti to priežastį ir padėti rasti sprendimo būdų, kaip padidinti pratęstų planų skaičių.
9. Prisitaikymas prie verslo pokyčių
Kuomet turite vos kelis klientus, galbūt informacijos vedimas paprastame „Excel” dokumente ir nėra pats baisiausias dalykas. Bet tokios programos nėra pritaikytos būtent šiai užduočiai, todėl kai verslas auga ir daugėja klientų, nebeįmanoma visko susekti rankiniu būdu.
Tuo tarpu tinkama CRM sistema prisitaiko prie jūsų verslo pokyčių, klientų skaičiaus ir leidžia suvaldyti net ir staigiai išaugusius klientų srautus.
10. Didesnis esamų klientų išlaikymas
Klientų lojalumas priklauso nuo daug atskirų veiksnių: jūsų produktų ar paslaugų kokybės, aptarnavimo, apsipirkimo kelionės patirties ir kitų aspektų. Klientų valdymo įrankiai pasirūpina visais šiais veiksniais, jums tereikia užtikrinti, kad jūsų produktas būtų kokybiškas.
Be to, tyrimai rodo, jog personalizuotų paslaugų ir aptarnavimo taikymas versle, pardavimus gali pakelti net 25 procentais.
Be tinkamų įrankių personalizacija yra beveik neįmanoma. Naudodami CRM sistemą ne tik galite pritaikyti teikiamas paslaugas ir jų papildinius, bet ir segmentuoti esamus klientus ir pagal tai personalizuoti komunikaciją.
Pavyzdžiui, klientų suskirstymas pagal industrijas ar jų apsipirkimo kelionės etapus gali padėti bendrauti tiksliau ir taip palaikyti klientų lojalumą jūsų prekės ženklui.
11. Konkurencinis pranašumas
Pagrindiniai pranašumai, kuriuos suteikia klientų valdymo įrankis, yra greitis, tikslumas ir glaudesnis ryšys su klientais. Užtikrindami aukščiausios kokybės klientų patirtį, optimizuodami pardavimo procesus ir pasinaudodami duomenimis pagrįstomis įžvalgomis, jūs galite išsiskirti ir pranokti konkurentus.
Pagalvokite, ar rinktumėtės įmonę, kuri neatsako į jūsų užklausas, siunčia neįdomius ir nenaudingus naujienlaiškius ir siūlo jums neaktualius produktus, ar bendrovę, kuri akimirksniu reaguoja į jūsų užklausas, suasmeniną visą jūsų apsipirkimo kelionę ir užtikrina jūsų duomenų saugumą?
12. Informacijos atsekimas per kelias sekundes
Situacija neturint CRM sistemos: jums prireikia sutarties su klientu, kurią pasirašėte prieš kelis metus. Tada prisimenate, kad per tą laiką ne tik pakeitėte kompiuterį, bet ir neišsaugojote dokumento debesyje.
Naudojantis išmania klientų valdymo sistema tokių situacijų nebeliks, nes viską galėsite kaupti debesyje metų metus vienoje sistemoje ir informaciją atrasti vos įvedę kelis raktažodžius arba viską saugodami individualiame kliento faile.
13. Visiška klientų duomenų ir dokumentų apsauga
Pažangūs CRM įrankiai naudoja duomenų šifravimą ir naujausius skaitmeninės informacijos apsaugos metodus, kad užtikrintų saugų klientų informacijos kaupimą ir dalinimąsi pagal naujausius BDAR reikalavimus.
Itin išmanios platformos kaip „Hanna”, suteikia galimybę vienoje vietoje kurti dokumentus ir juos pasirašyti mobiliuoju parašu. Taip ne tik greičiau atrasite sutartis su klientais, bet ir jas pasirašysite vienoje vietoje.
14. Projektų planavimas vienoje vietoje
CRM jau seniai nebėra įrankis vien informacijai rinkti ir vesti. Tai integruotas sprendimas, leidžiantis klientus ir jų segmentus susieti su projektais ir įrankį naudoti kaip projektų valdymo sistemą.
Tuo įsitikino ir mūsų klientas, „Ergovent”, priglaistomus gipsinius oro difuzorius gaminanti ir platinanti įmonė. Nors jie kreipėsi į mus norėdami organizuoti savo darbus ir patogiau tvarkyti klientų duomenis, „Ergovent” taip pat sėkmingai naudoja projektų ir užduočių planavimo funkcionalumą. Tokiu būdu įmonė lengviau gali atsekti informaciją ir viskuo dalintis ir pasirūpinti vienoje sistemoje.
15. Galimybė sutaupyti ir geriau planuoti biudžetus
Biudžetas, skirtas klientų valdymo užduotims, yra labai platus ir apima keletą skirtingų įmonės skyrių. Todėl planuojant biudžetus rankiniu būdu be jokio informacijos sekimo, dažnai išleidžiama per daug, nes dalis išlaidų nėra užfiksuojamos.
- Jūs turite aiškius biudžetų planus ir struktūrą vienoje sistemoje prie kiekvieno kliento ar klientų segmento.
- Gaunate aiškius duomenis ir galite analizuoti kampanijų rezultatus, taip priimdami pelningesnius sprendimus.
- Naudodami pritaikytą rinkodarą, gaunate aukštesnę investicinę grąžą.
- Palengvinate klientų išlaikymo strategijas, taip sumažindami pardavimo ir įsigijimo išlaidas.
16. Visos komandos mobilumas
Mobilumas yra CRM sistemų konkurencinis pranašumas, kuris verslui leidžia veikti neribotai ir efektyviai, taikant įvairius kompleksinius sprendimus. Prieiga prie informacijos ir atnaujinimų bet kuriuo metu iš bet kurios vietos leidžia darbuotojams iš skirtingų pasaulio kampelių siekti vieno tikslo ir dirbti viename projekte.
Duomenų perdavimas realiuoju laiku yra labiau komplikuotas nei galvojate, tačiau CRM sistemos puikiai įveikia šį iššūkį ir užtikrina patogumą. Integracijų dėka galite vienoje sistemoje susieti pardavimų komandą, rinkodaros darbuotojus ir mobilių darbuotojų veiklą ir taip iš bet kur sekti viską tiesiog savo mobiliajame telefone ar kompiuteryje.
Kaip „Hanna” CRM suteikia visas šias naudas?
„Hanna”, tai viena sistema visoms jūsų klientų valdymo užduotims – nuo duomenų surinkimo iki bendravimo ir santykių palaikymo.
Pagrindinės „Hanna” klientų valdymo įrankio naudos jūsų verslui:
- Patogi ir saugi skaitmeninė erdvė kaupti visus klientų duomenis pagal BDAR ir kitus tarptautinius reikalavimus
- Galimybė automatizuoti ir organizuoti pardavimų procesus
- Projektų valdymo funkcionalumai patogesniam užduočių planavimui ir sekimui
- Saugus sutarčių sudarymas ir pasirašymas vienoje sistemoje
- Patogesnė išlaidų kontrolė ir biudžeto planavimas
- Likučių valdymas
- Integracijos su kitomis jūsų naudojamomis programomis.
Ir tai tik kelios pagrindinės „Hanna” CRM naudos jūsų verslui. Skaitykite plačiau apie mūsų CRM funkcionalumus.
Pabaigai
CRM nauda verslui yra nenuginčijama. Kiekviena įmonė gali suteikti klientų valdymui ir pardavimams pagreičio, pasinaudodama tinkama klientų valdymo programa. Jei šiame straipsnyje atradote bent vieną CRM naudą, kuri galėtų praversti jūsų versle, kviečiame susipažinti su „Hanna” įrankio galimybėmis.
Registruokitės susipažinimo pokalbiui, kurio metu turėsite galimybę išbandyti „Hanna” CRM. Mes parodysime, kaip veikia skirtingos funkcijos ir kaip mūsų įrankis gali padėti išspręsti jūsų verslo kliūtis.