Ergovent

Kai neplanuotai palengvėja planavimas

Klaidingą stereotipą apie traukiančias priešingybes jau seniai reikėtų pamiršti. Juk ir gyvenime, ir versle dažniausiai susieja žvilgsnis ta pačia kryptimi bei panašumai. Tad visai nenuostabu, kad architektų bei interjero dizainerių pamėgto ventiliacijos sprendimo kūrėjus „Hanna“ patraukė estetiškos išvaizdos naudotojo sąsaja (angl. interface). Tiesa, tai tik vienas iš privalumų. Bet geriau apie viską nuo pradžių.

Išbandykite Hanna Pamatykite kainas

Alternative Text

Priglaistomus gipsinius oro difuzorius gaminanti ir platinanti įmonė „Ergovent“ išsprendžia ne tik technologinę problemą, bet padeda ventiliacijos angas paversti stilingomis. Šio sprendimo kūrėjai mūsų šalyje jau įsitvirtino ir įmonė šiuo metu sparčiai auga už Lietuvos ribų. Platintojus įgijusi jau 14 šalių toliau aktyviai mezga kontaktus užsienyje, tad susiduria su vis didėjančiu informacijos ir duomenų srautu.

Siekdami kuo efektyviau komunikuoti su klientais ir taip didinti pardavimus, patogiai valdyti projektus, kaupti istorinius duomenis bei iš esmės palengvinti įmonės procesus „Ergovent“ vadovai nusprendė, kad laikas priimti dar vieną „darbuotoją“ – CRM sistemą. Taip beveik prieš metus pradėjo dirbti su „Hanna“.

Nuo to laiko galvos skausmo ženkliai sumažėjo. CRM padėjo įveikti komunikacijos, procesų stebėjimo bei užduočių pasiskirstymo iššūkius. Be to, netikėtai pagerėjo dar vienas procesas. „Neplanuotai palengvėjo planavimas“, – džiaugiasi „Ergovent“ pardavimų ir verslo vystymo vadovas Kęstutis Bražėnas.

CRM sistema šiuo metu naudojasi visa šešių darbuotojų komanda. Nebereikia kurti daugybės „Excel” ar siuntinėti papildomų elektroninių laiškų, todėl komunikavimas tapo sklandus. Svarbiausia, komanda gali lengvai stebėti, ar klientas neapleistas ir pakartotinai pakalbintas, pasidalinti atsakomybes bei planuoti veiklas.
Dėl didelio komandos krūvio vystant verslą darbuotojai kol kas išnaudoja ne visus funkcionalumus, tačiau vis geriau pažįsta sistemą. Tuo labiau, kad ji pakankamai lengvai valdoma. „Estetiška, patogi ir greita“, – taip CRM sistemą „Hanna“ apibūdina K.Bražėnas.