CRM sistemos integracijų svarba ir nauda
Sistemų integracija yra tikras galvos skausmas IT specialistams, todėl apie tai verta pagalvoti iš anksto. Mažos ir didelės sistemos padeda veikti efektyviau, tačiau kai prireikia naudoti jas visas kartu gali kilti problemų. Į integracijas reikia atkreipti dėmesį dar renkantis, kurią CRM sistemą naudoti. Kartais manoma, kad integracijos išplečia funkcionalumą, tačiau iš tikrųjų tik jas naudojant pilnas funkcionalumas gali būti užtikrinamas – juk svarbios ne tik funkcijos, bet ir duomenų judėjimas skirtingų sistemų atžvilgiu.
Kas yra sistemos integracija?
Paprastai kalbant, integracija leidžia susieti įvairią IT infrastruktūrą, sudarant galimybę įvairias programas naudoti kaip vieną sistemą išvengiant duomenų saugyklos. Verslas naudoja vis daugiau įvairių sistemų ir programinės įrangos, kuri skirta informacijai apie klientus rinkti. Skirtingos sistemos surenka didelius kiekius duomenų, tačiau kyla jų sujungimo ir apdorojimo problema. Iš esmės tai turėtų atlikti CRM sistema, tačiau jei integracija nėra numatyta, prireiks papildomų sprendimų.
Vienas dažniausių integracijos pavyzdžių yra ERP ir CRM sistemos. Idealiu atveju jos turėtų veikti drauge, integruotai. Priešingu atveju, atsiranda dvi tiesos versijos ir neatitikimai ne tik duomenyse, bet ir sprendimų priėmime. Integracija leidžia ne tik turėti vieną duomenų versiją, bet ir užtikrina jos patikimumą.
Šiais didelio duomenų kiekio ir dirbtinio intelekto laikais skaitmeninės transformacijos iniciatyvos yra viena pagrindinių didesnių įmonių vizijos krypčių. Procesų optimizacijos sprendimų ieško visi IT sektoriaus lyderiai, o skaitmeninės technologijos yra svarbi sprendimų priėmimo dalis visame pasaulyje. Būtent dėl šių priežasčių integracija yra itin svarbi, tačiau ji suteikia daug naudos ir kasdieniame darbe – tai paprasta pastebėti.
Pagrindiniai CRM sistemos integracijos privalumai
CRM sistema apima visus verslo valdymo procesus, todėl, palyginti su kitomis sistemomis ar programomis, pelnytai gali būti vadinama pagrindine. Būtent dėl šios priežasties CRM sistemos integracija yra tokia svarbi – ji perkelia verslo procesų valdymą į kitą lygmenį, leidžia pašalinti spragas ir dėl duomenų perdavimo susidarantį informacinį vakuumą. Tokią naudą galima pastebėti kiekvieną dieną:
- Paprastesni ir optimizuoti verslo procesai: integracija įgalina aukščiausio lygmens automatizaciją ir informacijos judėjimą tarp sistemų, todėl visi procesai gali vykti efektyviau;
- Prieiga prie naujausios informacijos: integracija leidžia CRM sistema naudotis remiantis realiojo laiko duomenimis, todėl visada turėsite teisingą naujausią informaciją;
- Didesni pardavimai: kai personalas yra aprūpintas naujausia informacija, jie gali dirbti efektyviau;
- Išteklių optimizavimas: duomenų srauto tarp sistemų automatizavimas sumažina darbo jėgos poreikį ir eliminuoja klaidų tikimybę;
- Duomenų bazės plėtra: CRM sistemos integracija leidžia išplėsti duomenų bazę ne tik duomenų kiekiu, bet ir renkamų duomenų tipais ir kt. – būkite pasirengę šią informaciją panaudoti veikloje.
„Hanna“ CRM sistema turi paruoštą integracijų paketą, kuris apima tokius sprendimus kaip kalendoriai, el. paštas, telefonijos sprendimai ir kt. dažniausiai Lietuvos verslo naudojamos sistemos bei duomenų bazės. Tai reiškia, kad pasirinkę šią sistemą iš karto galėsite patogiai naudotis integracijomis. O jei reikalingos papildomos sistemos ar programos, „Hanna“ CRM sistema yra atvira įvairioms platformoms, todėl gali prisitaikyti prie individualių verslo poreikių. Atraskite aukščiausio lygmens efektyvumą ir rinkitės ateities vertus sprendimus.