5 verslo valdymo sistemos privalumai verslui

5 verslo valdymo sistemos privalumai verslui

Ryšiai su klientais yra svarbūs kiekvienai organizacijai, tad kuo efektyviau ir veiksmingiau jie yra valdomi, tuo daugiau potencialo plėtrai atsiskleidžia. Verslo valdymo sistemos (VVS) integracija veikloje užtikrina santykių su verslo klientais našumą ir sumažina taikant tradicinius metodus susidarantį žmogiškųjų išteklių poreikį.

Išbandykite Hanna Pamatykite kainas

Alternative Text

1. Duomenų valdymas

Investavote laiką ir išteklius į reklaminę kampaniją, pritraukiančią naujų klientų ir generuojančią pardavimus? Viskas puiku, bet kas toliau, ar pardavimų komanda sugebės maksimaliai išnaudoti šių investicijų grąžą? Laikas yra esminis veiksnys, tad veikti reikia greitai ir tiksliai, o tai įmanoma tik efektyviai valdant duomenis. VVS rinkodarai skirti įrankiai – elektroninio pašto, socialinių tinklų integracija ir automatinės funkcijos leis kaupti visus duomenis be papildomų pastangų. Taip tiek pardavimų, tiek rinkodaros skyriai turės aiškų vaizdą apie klientus, galės numatyti perspektyvas. Priimant situacijos analize paremtus sprendimus, potencialūs klientai greičiau taps tikrais klientais, o jie – lojaliais klientais.

2. Tvarus santykis su klientais

46 proc. pardavimų ekspertų teigia, kad santykiai su klientais yra pagrindinis verslo tikslas, kurio pasiekimas užtikrina kelią į sėkmę. Tvarių santykių kūrimas – tai ne tik kokybiškos paslaugos, bet ir žinios apie kliento poreikius, abipusis pasitikėjimas ir nuolatinis ryšio palaikymas. Šioms užduotims įgyvendinti VVS yra nepakeičiamas įrankis. Po kiekvieno pardavimo galima suteikti papildomą informaciją, vykdyti pasitenkinimo apklausą ar kitaip palaikyti ryšį automatiškai. Naudojant VVS tai nekainuoja nei cento, o klientas visada jaučiasi svarbia Jūsų verslo dalimi. Nuolat palaikydami ryšį su klientais visada būsite laiku ir vietoje, o verslo valdymo sistema šiuos interesus patenkina be papildomų investicijų.

3. Pardavimų sąnaudų mažinimas

Rinkodaros analitikai teigia, kad tikimybė parduoti produktą naujam klientui siekia 5-20 proc., o esamam – 60-70 proc. Skirtumas akivaizdus, bet pagalvokite, kiek savo klientų pamiršote ar praradote. Nauji klientai taip pat yra reikalingi, tačiau jie kainuoja brangiai ir yra gana sunkiai pasiekiami. Dėl šios priežasties daugiausiai dėmesio verta skirti tiems klientams, kuriuos jau turite. Aiškus klientų portfelis VVS padės pardavimų skyriui efektyviau veikti, tad augs ir pajamos. Sistemos funkcijos leis pasiekti norimą rezultatą greičiau ir investuojant mažiau laiko bei lėšų.

4. Darbo našumo augimas

Tinkamos technologijos išlaisvina darbuotojus nuo sudėtingų užduočių. Verslo valdymo sistemos užduotis – sumažinti darbo krūvį automatizuojant įvairias operacijas. Pavyzdžiui, kontaktų „medžioklė“, ryšio su klientais palaikymas – visa tai gali vykti su minimaliu žmogaus darbo indėliu. Daugiau laisvo laiko darbuotojams reikia daugiau iniciatyvos ir daugiau potencialo ten, kur jo iš tikrųjų reikia.

5. Paslaugų kokybė

55 proc. klientų pripažįsta, kad už geresnę kokybę ir pirkimo patirtį yra pasirengę mokėti brangiau, o VVS leis tuo pasinaudoti. Įprastai visą procesą nuo kontakto užmezgimo iki pardavimo ir bendravimo po jo kontroliuoti sunku, tačiau verslo valdymo sistemos funkcijos gerokai palengvina šią užduotį. Glaudus ryšys primena kamuolio mėtymą: metate kamuolį klientui ir jis atsiunčia jį atgal, jų vėl metate ir vėl jį gaunate. Kamuolys turi nuolat judėti, o sistemos funkcijos tai užtikrina be didelių žmogiškųjų išteklių poreikio, kurį ne kiekviena kompanija gali sau leisti.