CRM nauda paslaugų įmonėms

CRM nauda paslaugų įmonėms

CRM sistemos dažniau yra naudojamos gamybos ar prekybos įmonėse, tačiau jų naudą pamažu atranda ir paslaugų teikėjai. Iš tikrųjų CRM sistema yra universalus įrankis, kuris tinka bet kokiam verslui, o jo teikiama nauda tikrai verta pasinaudoti. Visų pirma, svarbus argumentas yra tai, kad skaičiuojama, jog vien CRM dėka įmonės klientų lojalumą pagerina net 27 procentais. Tai beveik trečdalis ir šis skaičius tikrai iškalbingas, o klientai juk yra itin svarbūs ten, kur teikiamos paslaugos.

Išbandykite Hanna Pamatykite kainas

Alternative Text

CRM sistema padės suprasti klientus

Ryšiai, kuriuos puoselėjate su savo klientais, naudojant CRM sistemą gali atnešti daug daugiau naudos. Tai ne šiaip pokalbis ar pasvarstymas, kokia paslauga labiau tiktų – CRM visą informaciją galima fiksuoti, kaupti ir apdoroti. Tokiu būdu lengvai pažinsite savo klientus, o kai žinosite, ko jie nori, bus lengva būtent tokią paslaugą ir pasiūlyti. Antroji šio funkcionalumo nauda yra ta, kad pažinodami savo klientus paslaugų tiekėjai gali geriau užtikrinti paslaugos kokybę, formuoti aiškias užduotis personalui. Taigi, ryšys tarp paslaugų įmonės ir jos klientų yra nenutrūkstamas dvipusis procesas, kuriame laimi visi.

Mažiau klaidų – daugiau laiko

Dirbant su CRM sumažėja žmogiškųjų klaidų tikimybė, nebereikia jaudintis dėl neišsamių duomenų. Teikiant paslaugas tai yra itin svarbu, nes laiko tikslinti duomenis ar jų ieškoti paprasčiausiai nėra – kiekviena paslauga yra ribota laike ir turi būti suteikta tiksliai pagal susitarimą su klientu. Taigi, neverskite savo klientų atleidinėti klaidų, o paprasčiausiai jų išvenkite. Kai žinosite visą reikalingą informaciją, paslauga galės būti suteikta profesionaliau ir kokybiškiau, tad kuo mažiau klaidų, tuo daugiau laiko lieka bendravimui su klientu.

Paslaugų personalizavimas

Daugelis klysta galvodami, kad personalizuoti galima tik kai kurias paslaugas. Iš tikrųjų tai įmanoma beveik visada ir klientai to pasąmoningai trokšta. CRM padės tai padaryti, nes sistemos dėka galėsite rinkti ir naudoti įvairius duomenis. Ką tai reiškia klientams? Daugiau teigiamos patirties, individualiems poreikiams pritaikytas paslaugas ir aukščiausią jų kokybę. O ir darbuotojai gali ne tik dirbti operatyviau, bet ir kilusias problemas spręsti sklandžiai bei greitai – juk daugiau nebereikia knaisiotis kalvoje lipnių lapelių ar popierinių segtuvų, viskas pasiekiamas vos keliais klaviatūros klavišais.

Iš tikrųjų CRM programos nauda paslaugų industrijai yra tiesiog milžiniška, tad kiekviena įmonė turėtų atrasti teikiamus privalumus. Ir visai nesvarbu, tai grožio salonas ar automobilių nuoma – kiekvienas klientas nusipelnė gauti aukščiausią paslaugos kokybę, kad ir kur kreiptųsi, už tai jis pasirengęs mokėti.