CRM programa padeda optimizuoti pardavimus

CRM programa padeda optimizuoti pardavimus

Visi nors vieną dieną praleidę pardavimų skyriuje žino, kokia tai sudėtinga užduotis. Tenka nuolat susidurti su naujais klientais, žongliruoti savo laiku ir stengtis kuo greičiau pasiekti rezultatą.
Nepaisant kasdienių užduočių, vadybininkams papildomą krūvį bei stresą sukelia ir jau atliktų pardavimų administravimas. O psichologai šią profesiją laiko vienu rizikingiausių profesinio streso atvejų.
Galima būtų tęsti ir tęsti, kaip sudėtinga įgyvendinti pardavimų skyriui keliamus tikslus, tačiau pažvelkime iš kitos pusės – kaip galime padėti savo kompanijos pardavimų skyriui sumažinti stresą, darbo krūvį ir paversti visą pardavimo procesą efektyvesniu. Atsakymas – CRM programos teikiama nauda.

Išbandykite Hanna Pamatykite kainas

Alternative Text

CRM programa sprendžia pardavimų problemas

Kur dingsta pardavimų vadybininkų laikas? Jie dažnai sutelkia dėmesį į netikslingus dalykus. Vadovybė visada nori geresnių rezultatų, o darbuotojai – daugiau pardavimų, tačiau susitelkti ir per trumpiausią įmanomą laiką rasti kelią iki kliento yra sudėtinga. Tačiau CRM programa padės pasiekti reikalingą informaciją be blaškymosi, perteklinių duomenų. Greitai, tiksliai ir aiškiai – visai taip, kaip ir pageidaujamas pardavimo procesas!

Kita problema – strategijos trūkumas. Vadovai dažniausiai nurodo, kokio rezultato siekti, tačiau neįvardija, kaip tai padaryti. Viskas priklauso nuo pardavimų vadybininkų kūrybiškumo, o tai dažniausiai virsta chaosu ir gresia klaidomis. CRM programa leis standartizuoti pardavimų procesą išgryninant ir pasirenkant geriausias strategijas, segmentuojant klientus pagal įvairius kriterijus. Taip optimaliai panaudojami kaštai – per trumpiausią laiką mažiausiomis sąnaudomis pasiekiamas geriausias rezultatas.

Pardavimų srityje labai dažnai susiduriama su perdegimu, kuris nieko gero neduoda nei kompanijai, nei pačiam darbuotojui. Tiesą sakant, tai viena blogiausių padėčių, iš kurios sudėtinga rasti išeitį. Dėl to svarbu palaikyti tinkamą darbo krūvį, kuris neleistų perdegti. CRM programa įgalina tam tikrų procesų automatizavimą, leidžia pamiršti užrašų knygeles ir lapelius, minimalizuoja žmogiškųjų klaidų skaičių, taigi ir įtampą, kuri kyla ką nors pamiršus. Mažesnis darbo krūvis ir geresnis rezultatas yra pasiekiamas naudojant patogias funkcijas.

CRM programos nauda pardavimų procesui

Vertinant plačiau, CRM programa veikia ne tik kaip pardavimo vadybininkų darbo įrankis. Tai galimybė stebėti ir analizuoti pardavimų procesą bei jį nuolat tobulinti. Kiek laiko vidutiniškai prireikia pardavimui ir kokiam vadybininkui tai sekasi geriausiai? Kokią taktiką jis naudoja? Kodėl esami klientai nepratęsia sutarties? Visa tai yra itin svarbūs klausimai, į kuriuos atsakyti padės CRM programoje registruojami duomenys ir jų analizė.

Susikoncentruokite į pardavimų procesą ir atraskite spragas bei jas eliminuokite viso pardavimų skyriaus mastu. Tai naujos galimybės pasiekti daugiau be papildomų investicijų ir per trumpą laikotarpį, o taip pat galimybė nuolat palaikyti geriausią pardavimų lygį prisitaikant prie besikeičiančių rinkos sąlygų.