CRM sistema – pirmoji pagalba dirbant iš namų
Verslui vis daugiau iššūkių kelia besikeičiančios aplinkybės, prie kurių privalu prisitaikyti ne tik siekiant konkurencingumo, bet ir norint išlikti rinkoje. COVID19 pandemijos sukelti iššūkiai parodė, kaip verslas yra prisitaikęs nuotoliniam darbui: daugelis darbuotojų visame pasaulyje biurą iškeitė į darbą iš namų, o įmonėms teko greitai ieškoti sprendimų.
CRM sistema yra vienas iš technologinių sprendimų, leidžiančių lengvai keisti darbo formą ir lengviau prisitaikyti prie greitai besikeičiančių aplinkybių. Skirtingi įmonės padaliniai, nepriklausomai nuo to, iš kurios vietos dirba darbuotojai, turi bendrauti kasdien, o visos operacijos turi vykti sklandžiai ir efektyviai. CRM sistema yra patogus įrankis, leidžiantis dalintis informacija ir užduotimis, stebėti tiek pavienių darbuotojų, tiek skyrių veiklą, taip pat fiksuoti klientų poreikius ir į juos reaguoti esant bet kokiai situacijai.
Apžvelkime privalumus, kuriuos suteikia CRM sistema darbą organizuojant nuotoliniu būdu.
Informacijos prieinamumas
CRM sistemoje kaupiama informacija yra pasiekiama greitai ir patogiai iš bet kurios vietos ir bet kuriuo laiku. Darbuotojams nebereikia nešiotis popierinių dokumentų, nes visi jie yra pasiekiami „debesyje“. Tai suteikia galimybę liberaliai keisti darbo vietą tada, kai tik to prireikia. Ir toks pokytis nereikalauja papildomų laiko ar finansinių sąnaudų, užtikrina greitį ir efektyvumą. Pavyzdžiui, jei biuro patalpos yra izoliuojamos, darbuotojams net nereikia pasiimti duomenų – jie gali sklandžiai pradėti dirbti iš namų ne tik kitą dieną, bet net kitą akimirką!
Užduočių delegavimas
Situacijos, kai darbuotojai dirba nuotoliniu būdu, kelia daug streso vadovams. Nevyksta tradiciniai susitikimai, atrodo sudėtinga paskirstyti užduotis. CRM sistema šiuo atveju yra puikus sprendimas, nes ji leidžia matyti kiekvieno darbuotojo užimtumą tam tikru metu. Atsižvelgdami į tai, vadovai gali deleguoti užduotis, suformuoti ar performuoti komandas ir nuolatos stebėti darbo progresą. Nebereikia skirti papildomo laiko ir pastangų darbuotojų kontrolei, nes viskas vyksta automatiškai. Priskiriant užduotį galima nustatyti terminą, o jį viršijus sistemoje bus matomas įspėjimas.
Komandos bendradarbiavimas
Įmonėse, kuriose laikomasi komandinio darbo principų, nuotolinis darbas atrodo sunkiai įmanomas. Komandoje dirbantys darbuotojai turi nuolat bendradarbiauti, nes jų individualios užduotys yra susijusios tarpusavyje. CRM sistema padeda struktūrizuoti procesą ir jį valdyti, tam naudojamas projektų modulis. Tokiu būdu galima nuosekliai suplanuoti komandos darbą ir užtikrinti sklandų ne tik pavienių užduočių, bet ir viso projekto įgyvendinimą.
Ryšių su klientais palaikymas
Klientai kiekvienam verslui yra gyvybiškai svarbūs, todėl kyla poreikis palaikyti nenutrūkstamą bendravimo procesą. CRM sistema tam suteikia patogų pagrindą. Dalis procesų gali būti automatizuojami, taip sumažinant reakcijos laiką – klientams tai suteikia didesnį pasitenkinimą, nes taip yra taupomas jų asmeninis laikas. Taip pat svarbus ir tiesioginis bendravimas, kuris gali vykti tiek telefonu, tiek naudojant pokalbiams ar susirašinėjimui skirtas platformas. Šiuo atveju svarbu, kad įmonės atstovas galėtų greitai rasti ir pateikti visą reikalingą informaciją. Darbas iš namų nėra pasiteisinimas, kad susiduriama su duomenų trūkumu, tačiau naudojant tradicinius metodus ši problema iš tikrųjų ištinka daugelį. Dirbant su CRM sistema jos išvengsite, nes atsakingi už ryšių su klientais palaikymą darbuotojai galės ne tik greitai pasiekti, bet ir greitai apdoroti informaciją bei pateikti klientui kuo tikslesnį atsakymą.
Galimybė greitai ir patogiai valdyti likučius
Atsakingi darbuotojai gali vykdyti pardavimus ir sekti likučius net ir nebūdami darbo vietoje. Tai labai svarbu, nes užtikrinamas efektyvus užsakymų vykdymas. Vėlavimas ir nesklandumas pastebimai mažina klientų pasitenkinimą, todėl verslas turėtų vengti tokios neigiamos patirties. Likučius ir produktus galima sekti CRM sistemoje, kurioje duomenys yra nuolat atnaujinami. Taip vadybininkai gali siūlyti klientams realiai prieinamas prekes be laukimo ar užsakymo vykdymo atidėjimo.
Su CRM sistema – visada pasiruošę
Daugelyje įmonių nuotolinis darbas jau tapo norma, tačiau net jei nesate vienos iš tokių įmonių vadovu, verta pasirūpinti atsarginiu planu. Pastarojo meto iššūkiai vis dar aktualūs, todėl niekada nežinia, kada gali prireikti skubiai izoliuoti ofisą. Jei norite, kad darbai nenutrūktų, pasirūpinkite CRM sistema jau šiandien – tai nauda, kurią tikrai pajusite net ir nesusidūrę su nuotolinio darbo iššūkiu. Antra vertus, bet kada turėsite infrastruktūrą, leidžiančią darbuotojams keisti darbo vietą, o tai labai naudinga daugeliu atžvilgių.