CRM sistemos automatizacija

CRM sistemos automatizacija

Galimybė automatizuoti įvairius procesus yra svarbus CRM sistemos privalumas, padedantis sutaupyti daug laiko, išvengti žmogiškųjų klaidų ar net sumažinti darbo jėgos poreikį. Deja, automatizacijos procesą vis dėlto valdo žmonės, tad klaidos ir čia pasitaiko. Dar daugiau – tai gali nutikti gana dažnai, o darbuotojai jas ir toliau kartos net nesuvokdami, kur glūdi problema. Tai gali stabdyti veiklos optimizavimą ir mažinti efektyvumą, todėl būtina atkreipti dėmesį į tipines CRM sistemos vartotojų klaidas ir pasitikrinti, ar jos nėra daromos jūsų įmonėje.

Išbandykite Hanna Pamatykite kainas

Alternative Text

Naujienlaiškių kampanija be strategijos

Daugelis CRM sistemų leidžia automatizuoti naujienlaiškių kampanijas ir tai išties labai patogus sprendimas. HANNA CRM siūlo MAILER LITE integraciją, kuri leidžia automatizuoti elektroninių laiškų siuntimą ir kurti naujienlaiškių kampanijas. Viskas atrodo labai paprasta, tačiau taip yra tik iš pirmojo žvilgsnio.

Kokia klaida dažniausiai daroma? Tai proceso automatizavimas neturint strategijos. Visi CRM sistemos automatizavimo sprendimai nebus konstruktyvūs ir naudingi, jei neturėsite aiškaus tikslo ir plano kaip jį pasiekti. Dar daugiau – taip galima pridaryti ir brangiai kainuojančių klaidų. Norėdami, kad automatizavimo procesas atneštų norimus rezultatus, turite kurti efektyvias kampanijas, kurios yra paveikios ir integruotos į įmonės veiklą bei visą rinkodaros strategiją.

Pirmiausiai apibrėžkite tikslą, kurio siekiate. Tuomet įvardinkite priemones, kuriomis jo sieksite. Sukurkite visą strategiją ir tik tada imkitės automatizavimo. Automatiniai CRM sistemos veiksmai, deja, šių užduočių tikrai nepadarys.

Perdėtas automatizavimo naudojimas

Rinkdami duomenis visada juos veskite tvarkingai ir segmentuokite. Tai padės apsisaugoti nuo noro platinti perteklinę informaciją. Nesegmentuotose duomenų bazės pasirinkimo nėra, todėl CRM sistemos automatiniai veiksmai apima visus kontaktus. Manote, kad daugiau yra geriau? Anaiptol, juk ir patys nemėgstate neaktualios perteklinės informacijos.

Siųskite informaciją tik toms tikslinėms grupėms, kurioms ji yra aktuali ir kurioms ji iš tikrųjų yra skirta. Turite labai gerą pasiūlymą? Gali kilti noras išsiųsti naujienlaiškį visai duomenų bazei, tačiau geriau pagalvoję suvoksite, kad nereikia to daryti. CRM sistemos galimybės šiuo atveju yra neribotos, tad sėkmė galiausiai priklausys nuo to, kaip jomis pasinaudosite.

O kalbant apie naujienlaiškių kampanijas, visada pasinaudokite suasmeninimo funkcijomis – automatiškai galima parinkti kreipinį, pasveikinimą, segmentuoti pasirinkimus ir kt. Toks tikslinis automatizavimas bus daug naudingesnis, nei masinis automatinis naujienlaiškių siuntimas.

CRM sistemos išimtys ir testavimas

Viskas atrodo paprasta ir greita, kai galvojame apie standartines situacijas. Vis dėlto jose visada pasitaiko išimčių. Dėl to atliekant bet kokius automatizavimo veiksmus, būtina išbandyti jų veikimą – tai padidins jūsų CRM sistemos patikimumą. Pavyzdžiui, norite gauti pranešimus apie besibaigiančias sutartis ir galvojate, kad visas jas spėsite pratęsti per dieną, tačiau visada nutinka netikėtų dalykų ir galiausiai pranešimai apie terminus dėl savo gausos atrodys kaip erzinanti informacija. Arba automatizuojate duomenų perkėlimą iš didelės duomenų bazės, tačiau pamirštate nustatyti kriterijus segmentavimui – duomenų bazė nebus taip efektyviai panaudojama.

Daugelis automatizavimo klaidų yra susiję su rinkodara, tačiau dažniausiai manoma, kad CRM sistemos funkcija apsiriboja elektroninių laiškų siuntimu. Vis dėlto sistema gali daug daugiau. Su TWILIO SMS galite siųsti trumpąsias žinutes pagal šabloną ir net derinti jas su naujienlaiškiai bei taip gauti didžiausią naudą ir panaudoti CRM sistemos galimybes.

Skubotas vertinimas

CRM sistemos ataskaitose visada verta ieškoti įvairių pjūvių ir vertinti skirtingus parametrus. Vis dėlto dažniausiai „užstringama“ ant tų duomenų, kurie rodo palankiausią tendenciją. Pavyzdžiui, naujienlaiškių kampanijose labai mėgstama vertinti laiškų atidarymo skaičių, tačiau kartais net ir mažiau kartų atidarytas laiškas gali sugeneruoti didesnius pardavimus. Taigi, visada vertinkite duomenis integraliai ir prisiminkite, kad kai kurios tendencijos gali būti pastebimos sunkiau, tačiau taip pat yra labai svarbios.

CRM sistemos galimybės suteikia prieigą prie įvairių duomenų, o patogus jų atvaizdavimas labai pagreitina vertinimo ir analizės procesą. Tai vertingi įrankiai, kuriais reikia tinkamai pasinaudoti, kad gautumėte maksimalią naudą efektyviai veiklai užtikrinti.