CRM sistemos diegimo atidėliojimo pasekmės
Delsiate įmonėje įdiegti CRM sistemos diegimą ar seną nebeveiksmingą sistemą pakeisti nauja? Turite žinoti, kokios gali būti to pasekmės. Visų pirma, priminsime, kad CRM sistemos gali gerokai padidinti bet kurios organizacijos veiklos efektyvumą ir pelningumą. Ir tai nepriklauso nei nuo įmonės dydžio, nei nuo jos veiklos pobūdžio. Greitesnis pristatymas, mažesnės veiklos sąnaudos, tikslesnis duomenų rinkimas – tai tik dalis privalumų, kuriais galima pasinaudoti įdiegus veiksmingą CRM sistemą.
Vis dėlto vien turėti CRM sistemą nepakanka. Reikia jos galimybėmis ir pasinaudoti, todėl kalbant apie diegimą, tikslinga kalbėti ir apie pasenusios CRM programos atnaujinimą nauja, modernia ir veiksminga CRM sistema. Didžiausia galima žala? Verslo veiklos sutrikimas ir jo pašalinimo kaina. Žinoma, įvertinti tai skaitine verte sudėtinga, todėl dažnai į tai numojama ranka. Detaliau aptarkime tokio delsimo priežastis ir pasekmes, kad atskleistume tikrąjį problemų, kurių CRM sistemos naudojimas padės išvengti, mastą.
Kodėl verslas atidėlioja CRM sistemos diegimą?
Daugelis darbuotojų bijo pokyčių, o vadovai yra vieni iš jų. Dėl to jie atidėlioja CRM sistemos diegimą ar atnaujinimą – juk atrodo, kad tie įrankiai, kurie dar padeda veikloje šiandien, galės padėti visuomet. Vis dėlto tai yra didelė rizika, kurią atskleisti padėjo pastarųjų metų situacija, lemta COVID-19 įtakos. Tik modernios CRM sistemos, kurios naudoja debesijos technologijas pajėgė apsaugoti verslą nuo veiklos sutrikimų. Pripažinkite, šis pavyzdys tikrai įtikina.
Kartais gali atrodyti, kad naudojami įrankiai yra saugūs, o bet kokie pokyčiai gali atnešti neapibrėžtumą. Dėl to reikia rinktis patikimas sistemas ir patikimus tiekėjus, tačiau tai nėra tinkamas argumentas skaitmenizacijos pažangai stabdyti. Pasinaudokite galimybėmis, kurias jūsų verslui rinka siūlo šiandien.
Priimant sprendimus visada svarbūs ir finansai. Ne paslaptis, kad CRM sistemos reikalauja investicijų, tačiau pasirinkus teisingą modelį, jos nėra tokios didelės, kaip gali pasirodyti. Susisiekite su pasirinktais tiekėjais ir išsiaiškinkite visas galimybes, o tada priimkite pagrįstą sprendimą. CRM sistemos nuoma leidžia išvengti didelių vienkartinių investicijų ir naudotis sistemos privalumais iš karto, tad finansuoti sistemos įsigijimą galėsite jau iš sutaupytų lėšų – taip CRM sistemos pirkimas nieko nekainuos. Didelių išlaidų tikriausiai pareikalaus delsimas priimti sprendimą, o ne atvirkščiai.
CRM sistemos leidžia pasirengti pokyčiams
Pokyčiai rinkoje vyksta nuolat, todėl verslas turi būti pasirengęs bet kam. Žinoma, tai padaryti sunku, ypač kai nėra visą veiklą apimančios kontrolinės sistemos. Štai keletas tipinių padarinių, kurių išvengti padeda modernios CRM sistemos naudojimas:
- Klientų praradimas. Verslui augant ir plečiantis dažniausiai nukenčia klientai, kurie susiduria su užsakymų vėlavimo problemomis, kylančiomis kainomis, prasta apsipirkimo patirtimi, lėtu problemų sprendimu ir kt. Naudojant CRM sistemą galima daug greičiau įvertinti naujus pardavimo kanalus, planuoti darbuotojų užimtumą, automatizuoti procesus – visa tai padeda apsaugoti klientus ir jie nesikreipia pas konkurentus.
- Laiko sąnaudos. Laikas yra vienas svarbiausių išteklių pasaulyje ir versle, todėl branginkite jį. Dirbant su efektyvia CRM sistema pavyks sutaupyti daugybę laiko. Tai puikus įrankis darbuotojų kontrolei, jų darbo efektyvumo užtikrinimui ir turimų išteklių panaudojimui.
- Saugumo rizika. Gyvename laikais, kai absoliuti dauguma informacijos yra skaitmenizuota. Vis dažniau įmonės susiduria su programišių atakomis, o prarasti duomenis galima ir be jų – nenaudojant duomenų apsaugos sistemų. CRM sistemos yra patikimos ir naudoja sudėtingas technologijas, kad apsaugotų jūsų verslo duomenis ir suteiktų prieigą prie jų iš bet kokio įrenginio, bet kokioje vietovėje ar bet kokiu laiku. Tai nepakeičiamas privalumas, kurio negali pasiūlyti jokia tradicinė darbo priemonė.
Verslo apsauga nuo netikėtumų
Galimoms krizėms reikia pasiruošti iš anksto ir CRM sistemų naudojimo kontekste tai labai svarbu. Žinoma, pats CRM sistemos diegimas yra greitas, tačiau realią naudą sistema pradės nešti tik kurį laiką su dirbant – šis laikotarpis yra individualus ir priklauso nuo įmonės veiklos specifikos. Priėmę sprendimą dėl CRM sistemos diegimo šiandien, būsite pasirengę netikėtiems iššūkiams ateityje. Ir visai nesvarbu, ar jie ateis po pusmečio, ar po kelerių metų.
Aptarkime svarbiausius aspektus, kaip CRM sistemos naudojimas padeda pasirengti krizinėms situacijoms:
- Duomenų prieinamumas. CRM sistemos saugiai ir patikimai saugo duomenis bei suteikia galimybę jais naudotis. Tai pravers ir tokiose kasdieninėse situacijose, kai biuro pastate dingsta elektra, ir tuo atveju, jei reikėtų išgyventi dar vieną karantiną. Darbuotojai galės pasiekti duomenis ir toliau dirbti, todėl išvengsite brangiai kainuojančių prastovų.
- Pagrįsti sprendimai. Duomenų analizė leidžia priimti pagrįstus sprendimus, tad net ir tokiose situacijose, kai reikės nutraukti dalį veiklos, smarkiai sumažinti darbuotojų skaičių ar priimti kitus esminę įtaką veiklai turinčius sprendimus, žinosite, ką daryti. Eksperimentai kainuoja labai brangiai, o pagrįsti sprendimai kiekvienoje situacijoje padeda gauti naudos.
- Pardavimų didinimas. Ekonominių krizių akivaizdoje prasideda taupymas ir pardavimai krenta, todėl būtina imtis reikalingų priemonių. Aplenkite konkurentus ir padidinkite savo klientų ratą – išanalizavus duomenis bus aišku, kokių sprendimų imtis.
- Veiklos optimizavimas. Dėl vidinių ir išorinių veiksnių gali susiklostyti daugybė krizinių situacijų, kuriose prireikia greitai ir efektyviai optimizuoti veiklą. Neturint visos informacijos ir kontrolinių mechanizmų tai padaryti ne šiaip sunku, o praktiškai neįmanoma. CRM sistemos tokiose situacijose yra nepakeičiama pagalba.
Keli pastarieji metai parodė, kad niekada nežinome, ko laukti. Daugeliui verslui užklupę pokyčiai tapo lemtingi – nespėjusieji prisitaikyti bankrutavo. Tai galimybė pasimokyti iš svetimų klaidų ir pasiruošti netikėtumams, kad ir kokie jie bebūtų.