CRM sistemos: kaip jas palyginti?

CRM sistemos: kaip jas palyginti?

CRM sistemos pasirinkimas – ilgalaikis strateginis sprendimas, kurį priimti gali būti gana sudėtinga. Reikia atsižvelgti į daugybę veiksnių, o funkcionalumo klausimas sukelia galvos skausmą daugeliui vadovų. Siekdami padėti klientams ir supaprastinti skirtingų CRM sistemų palyginimo procesą, pateikiame šį veiksmų planą, kuris leis išsirinkti tinkamiausią sistemą smulkaus ir vidutinio sektoriaus įmonėms. Atkreipkite dėmesį į aspektus, kuriuos iš tikrųjų reikėtų lyginti, svarstant apie vienos ar kitos CRM sistemos pasirinkimą.

Išbandykite Hanna Pamatykite kainas

Alternative Text

Svarbiausi CRM sistemos palyginimo kriterijai

Daugeliui vadovų gali kilti pagunda investuoti į tokias CRM sistemas, kurios turi viską. Deja, šiuo atveju daugiau nereiškia geriau, todėl ir skirtingų sistemų palyginimas yra gana sudėtingas. Reikėtų pirkti funkcionalumą, kuris yra aktualus šiandien, o sistema turėtų būti patogi ir draugiška vartotojams. Investuoti į tai, ką nežinia, ar naudosite, tikrai neverta. Be to, papildomos funkcijos dažnai apsunkina ir patį darbo su CRM programa startą.

Sistemos gali būti gana skirtingos, tad norint jas palyginti tarpusavyje pasitarnaus šie objektyvūs kriterijai:

  • Kaina yra labai svarbus kriterijus, kai kalbame apie CRM sistemas, nes ji gali skirtis ne tik kartais, bet ir dešimtimis kartų. CRM sistemos gali būti apmokestinamos keliais būdais: pagal vartotojų skaičių, pagal tam tikrą paketą, mokant nuomos mokestį ar vienkartinį įsigijimo mokestį. Skaičiuojant kainą reikėtų įtraukti ir išlaidas mokymams, integracijai, infrastruktūrai (jei tokios išlaidos bus patirtos).
  • Diegimas gali būti labai paprastas arba gana sudėtingas, todėl reikėtų įvertinti, kokius poreikius kelia konkreti CRM sistema. Pavyzdžiui, viena CRM programa gali laikyti duomenis debesyje, o kita pareikalaus nuosavos serverinės (tai nepatogumas ir papildomos išlaidos).
  • Draugiškumas vartotojui turėtų būti vienu svarbiausių kriterijų. CRM programa turėtų būti kuo paprastesnė ir lengvai valdoma, prieinama visiems darbuotojams ir nereikalaujanti specialių žinių. Išbandykite sistemą ir įvertinkite arba paprašykite ją išbandyti tų darbuotojų, kurie turi mažiausiai įgūdžių kompiuterijos srityje.
  • Integracijos yra tiesiog būtinos, tačiau senesnės CRM sistemos jų kartais neturi. Tai būtina, nes šiuolaikinis verslas aktyviai naudoja elektroninį paštą, mobilaus ryšio priemones, socialinius tinklus, maršrutų siekimą ir daugybę kitų įrankių darbų palengvinti. Integracijos tiesiogiai išplečia CRM sistemos funkcionalumą be papildomų investicijų, todėl yra labai svarbios, ypač kai veikla yra susijusi su specializuotų sistemų naudojimu, pavyzdžiui, siuntų sekimo.
  • Palaikymas gali pasirodyti ne toks svarbus, tačiau iš tikrųjų yra vienas svarbiausių kriterijų. Palyginkite reakcijos laiką ir problemų sprendimo terminus, be to, svarbu, kad CRM sistemos nuolat būtų tobulinamos ir atnaujinamos – tai užtikrins sklandų veikimą visu naudojimo laikotarpiu.
  • Saugumas yra tas kriterijus, kuriam galima būtų skirti atskirą skiltį. Vis dėlto kad ir kiek daug apie tai būtų kalbama, vis dar yra daugybė saugumui neteikiančių prioriteto vadovų. Kad pamokos apie saugumą nekainuotų skaudžiai, prieš priimdami galutinį sprendimą dėl CRM sistemos pasirinkimo, palyginkite skirtingų sistemų naudojamus saugumo užtikrinimo sprendimus ir garantijas, kad duomenys nebus pavogti ar prarasti.

Kaip palyginti dvi CRM sistemas?

Norėdami palyginti dvi sistemas, pirmiausiai turite apibrėžti keliamus tikslus. Vienoms įmonėms tinka vienos sistemos, o kitoms – kitos, tačiau tai nereiškia, kad kažkuri sistema yra prasta. Svarbiausia pasirinkti tokią CRM sistemą, kuri geriausiai atitinka jūsų įmonės poreikius.

Tikslus apibrėžti gali būti sudėtinga, tad stenkitės juos kelti realistinius ir kuo labiau apibrėžkite. Pavyzdžiui, padidinti klientų pasitikėjimą ir greičiau spręsti problemas arba padidinti pardavimų skyriaus efektyvumą X procentų. Pagal apibrėžtus tikslus sudarykite CRM sistemos funkcijų sąrašą, pavyzdžiui, norint greičiau spręsti problemas su klientų pirkimais, padės užduočių valdymo modulis, o pardavimų vadybininkų darbą tikrai pagreitins išsami ir lengvai valdoma duomenų bazė. Galvodami apie reikalingas funkcijas ir jų pritaikymą, išsirinksite CRM sistemą, kuri atitinka įmonės poreikius ir leis optimizuoti veiklą.