CRM sistemos mobilumas ir socialumas

CRM sistemos mobilumas ir socialumas

CRM sistemų rinka susiduria su dideliu inovacijų pliūpsniu. Įvairių sričių įmonės vis daugiau investuoja į įvairias verslo valdymo sistemas – tai tendencija, kuri pastebima jau ne vienerius metus ir jos reikšmė vis auga, tačiau keičiasi ir pačios sistemos. Jei anksčiau CRM sistemai svarbūs aspektai buvo, pavyzdžiui, greitas veikimas ar draugiškumas vartotojui, šiandien tai suprantama kaip būtinybė ir prioritetu tampa mobilumas bei socialumas.

Išbandykite Hanna Pamatykite kainas

Alternative Text

CRM sistemos mobilumas

Mobilumas yra susijęs su pokyčiais darbo rinkoje. Vis daugiau įmonių ieško darbuotojų, kurie dirbtų nuotoliniu būdu ar nuolat keliautų – tai suteikia galimybę veikti be geografinių ribų ir sumažina darbo užmokesčio fondui skiriamus finansinius kaštus. Antra vertus, tai yra iššūkis CRM sistemoms, kurios prie tokių tendencijų turi neišvengiamai prisitaikyti.

Mobilumas yra CRM sistemų konkurencinis pranašumas, kuris verslui leidžia veikti neribotai ir efektyviai taikant įvairius kompleksinius sprendimus. Prieiga prie informacijos ir atnaujinimų bet kuriuo metu iš bet kurios vietos leidžia darbuotojams iš skirtingų pasaulio kampelių siekti vieno tikslo ir dirbti viename projekte. Duomenų perdavimas realiuoju laiku yra labiau komplikuotas nei galvojate, tačiau CRM sistemos puikiai įveikia šį iššūkį ir užtikrina patogumą.

Anksčiau darbo įrankiu buvo kompiuteris, o šiandien daugelis naudojasi mobiliaisiais įrenginiais. Tai dar viena priežastis CRM sistemų plėtrai, susijusi su jų mobilumo galimybėmis.

CRM sistemos socialumas

Socialumas CRM sistemų kontekste yra suprantamas kaip gebėjimas prisitaikyti ir pateikti save. Galima sakyti, kad tai yra rinkodaros strategijos dalis, tačiau vartotojams tai suteikia patogumą, o sistemą galima naudoti universaliau. Socialinė integracija CRM sistemų atžvilgiu apima ne tik procesus, bet ir santykius tarp darbuotojų bei ryšį su vartotojais.

Modernios CRM sistemos turi integracijas su socialiniais tinklais, todėl informacijos sklaida yra dar didesnė ir labiau automatizuota nei bet kada anksčiau. Ir ne tik – ryšys yra dvipusis, todėl galima rinkti duomenis apie klientus pasinaudojant socialinių tinklų galimybėmis, reklamdaviams sukurtais filtrais ir kt.

Kokie privalumai?

Privalumų iš tikrųjų daug, tačiau pagrindiniu išlieka galimybė dar tiksliau pasiekti būtent tą vartotojų grupę, kurią reikia. Segmentavimas, žinoma, leidžia sumažinti reklamos bei marketingo priemonių biudžetus nemažinant rezultato.

Integracijos su socialiniais tinklais ateityje nužengs taip toli, kad nebereikės sekti informacijos apie įmonę, produktą ar paslaugą – tai padarys CRM sistema. Viešoji nuomonė yra labai svarbi ir jos reikšmė nuolat auga. Vis daugiau vartotojų pasitiki rekomendacijomis, o jas gauna ne tik iš nuomonės formuotojų, bet iš paprastų socialinių tinklų vartotojų. Tai pigus ir paveikus reklamos kanalas, tačiau jo panaudojimas bei automatinio sekimo reikalauja daug žmogiškųjų išteklių.

CRM sistemos mobilumas ir socialumas yra plėtros tendencijos, kurios ateityje leis dar geriau patenkinti klientų poreikius. Tai skirtingų sistemų ir technologijų susijungimas, kuris bus itin svarbiu ginklu konkurencinėje kovoje dėl vartotojo.