Kaip CRM sistema padeda greitai priimti sprendimus?
Sprendimų priėmimo greitis šiuolaikiniame versle yra kritiškai svarbus: išoriniai veiksniai greitai keičiasi ir turi daug įtakos, o verslui reikia kuo greičiau prisitaikyti. Šiame sudėtingame procese CRM sistemos yra nepakeičiama pagalba – jos leidžia greitai gauti reikalingą informaciją ir išvengti dvejonių. Be to, vis daugiau dėmesio skiriama santykiams su klientais ugdyti, o žinios apie savo klientus gali padėti problemas pastebėti gerokai anksčiau, nei pasireiškė jų neigiama įtaka. Šiame straipsnyje apžvelgsime keletą naudingų strategijų, kurios leis pasinaudoti CRM sistema situacijose, kai reikia greitų sprendimų.Klientų pasitenkinimas yra verslo raktas į sėkmę. Dėl to įmonės nuolat ieško būdų, kaip pagerinti įvairius procesus, komunikaciją su klientais, ugdyti jų lojalumą. Technologijos išties gali padėti visa tai padaryti, tačiau svarbu jose nepasimesti. Dažnai ERP ir CRM sistemos yra naudojamos kaip alternatyva viena kitai, tačiau jos skiriasi savo funkcija ir paskirtimi.
Prieinami naujausi duomenys
CRM sistemos duomenis atvaizduoja realiuoju laiku, o tai yra labai svarbu. Ypač kai kalbame apie didesnes įmones, kurios turi keletą padalinių. Tai taip pat naudinga ir tuo atveju, jei dalis personalo dirba nuotoliniu būdu arba į darbo užduotis įsitraukia laisvai samdomi specialistai.
Priimdami sprendimus vadovai gali patikrinti visą aktualią informaciją: pavyzdžiui, per kiek laiko įvykdomas užsakymas, kokių kliūčių dažniausiai kyla, dėl ko gaunama daugiausiai klientų skundų ir kt. Šiuo atveju labai naudingos ir integracijos, kurios dar labiau išplečia CRM sistemos galimybes, pavyzdžiui, įgalina konversijų stebėseną.
Išsiaiškinkite verslo poreikius
Planuojant pokyčius, galima pasiekti labai daug, tačiau jie visada yra ribojami ne tik galimybių, bet ir poreikių. Pavyzdžiui, jei didinsite darbuotojų skaičių, reikės įrengti daugiau darbo vietų. CRM sistema padės sužinoti, kokie yra verslo poreikiai, kad jis galėtų prisitaikyti prie pokyčių. O šios žinios padės įgyvendinti pokyčius greičiau ir priimti sprendimus, kurie reikalingi prisitaikyti prie besikeičiančių aplinkos veiksnių.
Norint greitai priimti sprendimus, žinoma, neužtenka tik juos priimti – reikia ir juos įgyvendinti. O įgyvendinimo procesas ne visada gali būti toks sklandus, kaip norėtųsi. Darbuotojai dažnai linkę priešintis pokyčiams ir tai yra natūralu, tačiau nesunkiai įveikiama. Žinoma, išskyrus tuos atvejus, kai pakeitimai faktiškai blogina darbuotojų padėtį. Dėl to įmonės poreikius reikia įvertinti kiekvieną kartą, prieš priimant galutinį sprendimą dėl naujovių.
Duomenų analizė
Tai viena naudingiausių vadovams CRM sistemos funkcijų. Greitas duomenų apdorojimas yra itin naudingas, nes leidžia pastebėti tai, kas yra svarbiausia. Dažniausiai šis įrankis naudojamas veiklos optimizavimui, tačiau procesas be prieigos prie ataskaitų gali užtrukti – nebus aišku, kokius tiksliai procesus reikia tobulinti. O su CRM sistema rasti tokias „spragas“ yra gana paprasta: tereikia panagrinėti duomenis keliais skirtingais pjūviais ir paaiškės tos vietos, kuriose kyla problemų.
Be to, duomenų analize paremti sprendimai yra tikslingesni ir greičiau įgyvendinami. Duomenys atspindi realią įmonės veiklą, todėl juos nagrinėjant galima įvertinti aplinkos veiksnių įtaką ir imtis atitinkamų priemonių jau sumažinti iki priimtino lygmens. Pavyzdžiui, pastaruoju metu sparčiai kyla elektros energijos kainos, kurios didina veiklos kaštus. Sprendimų, siekiant prisitaikyti prie situacijos gali būti labai įvairių: kainų didinimas, kaštų mažinimas, technologinio proceso pokyčiai ir kt. Pamąstyti tikrai yra apie ką, tačiau duomenų analizė geriausiai atskleis situaciją ir leis greitai priimti geriausią sprendimą.