Kaip CRM sistema padeda nuspėti klientų poreikius?

Norint išlikti rinkoje šiomis sudėtingomis sąlygomis, visada reikia būti žingsniu priekyje. O geriausias būdas tai padaryti yra klientų poreikių žinojimas. Ir CRM sistema yra tas įrankis, kuris šiuo atveju gali padėti „numatyti ateitį“. Pakartotinis pardavimas, klientų lojalumas – tai ne šiaip madingi žodžiai, būtent tai generuoja pajamas, o iš CRM sistemos gautos žinios padės tai padaryti. Apžvelkime, būdus, kaip CRM sistema padeda numatyti klientų poreikius.

Pažintis su savo klientais

Norint neatsilikti nuo besikeičiančių tendencijų, pirmiausia, reikia savo klientus pažinti. Tai yra, sužinoti, kokie jie yra dabar, kas jiems rūpi, kokias problemas sprendžia jūsų paslaugas ar produktas. Neužtenka vien tik rinkti informaciją, reikia ją nuolat analizuoti ir sekti – tai suteikia vertingų įžvalgų. Su CRM sistema duomenų analizė yra greita ir patogi, tad nėra priežasties, dėl kurios galima nepasidomėti savo klientų poreikiais.

Atkreipkite dėmesį į jų elgesį, o jei duomenų stinga, visada galite surengti apklausą ar atnaujinti ryšį, pavyzdžiui, pateikdami specialių pasiūlymų.

Iniciatyva – jūsų rankose

Klientai, pirkdami įvairias prekes ar paslaugas sprendžia savo problemas. Dėl to sukasi visa rinka ir tų problemų yra daugybė! Dėl to labai svarbu ne tik patiems žinoti viską apie savo produktą, bet ir tą informaciją suteikti vartotojams. CRM sistema gali būti naudinga tikrinant, ar informacijos pakanka: ar naudojimas atitinka paskirtį, ar išsprendžia problemą.

Prisiminkite, kad problemos dažnai yra susijusios tarpusavyje, o iniciatyva priklauso verslui. Jei jau pažįstate savo klientus, žinote, kokią problemą sprendžia jūsų produktas, vadinasi, metas pagalvoti, kokias dar klientų problemas galėtumėte išspręsti. Iš tikrųjų nereikia laužyti galvos, nes viską žino klientai: pavyzdžiui, gal daikto funkcionalumas neatitiko lūkesčių, o galbūt papildoma funkcija būtų itin naudinga?

Vienas lengviausių būdų yra įvairūs priedai ir pakartotinis pardavimas. Tai teigiamai veikia klientų lojalumą, nes jie gauna sprendimą savo problemai dar iki jos pasireiškimo. Pavyzdžiui, kaip perkant batus pasiūlomas impregnantas ar batų tepalas.

Lūkesčių viršijimas

CRM sistema padės pamatyti, kas rūpi klientams ir ką jie galvoja. Problema yra tai, kad jie patys gali pateikti informaciją tik apie dabartį. Jei norite palikti geriausią įmanomą patirtį, turite pranokti tai, ko jie tikisi. Dėl to itin svarbu žinoti, ką dabar galvoja jūsų klientai, kokių problemų jiems kyla, kaip jie vertina jūsų produktą ar paslaugą.

Puikus palyginimas galėtų būti patiekalo dydis restorane – visada maloniai nustembame, kai gauname daugiau nei tikėjomės. Tačiau kad išvengtų pernelyg didelės savikainos ir maisto švaistymo, restoranas turi gerai žinoti, kokio dydžio porcijos tikimės. Be to, lūkesčių viršijimas skatina išleisti daugiau ir kelia pasitikėjimą prekės ženklu – stengtis tikrai verta.

Prioritetas gerai patirčiai

Klientų kiekis ir klientų pasitenkinimas yra dvi tarpusavyje susijusios kategorijos: kuo laimingesni klientai, tuo jų daugiau. Į tai verta investuoti, o padėti visada pasirengusi CRM sistema. Automatizuoti procesai, greitas problemų sprendimas, mažesnis klaidų skaičius ir sklandesni procesai – tai viskas, ko reikia, kad pagerintumėte savo darbo kokybę ir klientų patirtį.

Prioriteto suteikimas reiškia, kad reikia trumpam atsiriboti nuo produkto ar paslaugos ir susitelkti į santykį su klientais. Grįžtamasis ryšys yra labai svarbus ir padės išmokti svarbias pamokas. Naudokitės CRM sistema – ji padės greitai apdoroti duomenis ir sukaupti duomenų bazę, o įvairūs pjūviai leis atrasti naudingų įžvalgų ir jomis pasinaudoti.

CRM sistema – veiklos variklis

Šiandien verslas yra priverstas kaip niekada greitai keistis ir prisitaikyti prie išorės pokyčių. Aukšti vartotojų reikalavimai ir aktyvūs konkurentai verčiau nuolat išlaikyti budrumą ir stengtis būti žingsniu priekyje. Be CRM sistemos tai vargiai būtų įmanoma.

CRM sistemos funkcionalumas leidžia pagreitinti procesus, todėl galite pažinti savo klientus ir palaikyti su jais ryšį neinvestuojant nei daug lėšų, nei daug pastangų. CRM sistema padeda pagerinti aptarnavimą ir suteikti geriausią patirtį, kuri ugdo lojalumą ir skatina išleisti daugiau. Šiandien tokios sistemos yra tie įrankiai, kurie akseleruoja verslą veikti aktyviai ir įveikti visus kylančius iššūkius.