Kaip CRM sistemos padeda sumažinti kaštus?
Mažesnės veiklos sąnaudos reiškia didesnį pelną, tad tai visada aktualu verslui. Jei anksčiau dažnai buvo kalbama apie taupymą, tai šiandien išaugo optimizavimo aktualumas. Abiem atvejais svarbu mažinti kaštus, tad koks skirtumas? Taupymas yra dirbtinis procesas, kurio metu atsisakoma ne tik išlaidų, bet ir dalies jų naudos. Optimizavimas leidžia išlaikyti rezultatus, tačiau tiesiogiai mažinti veiklos kaštus užtikrinant efektyvesnį išteklių panaudojimą.
CRM sistemos optimizavimo procese yra nepakeičiamas įrankis. Tai efektyvesnio valdymo proceso galimybė, tikslus turimų išteklių panaudojimas ir pagrįstų sprendimų priėmimas. Aptarkime, kaip CRM sistemos padeda sumažinti kaštus.
Efektyvus planavimas
Neįmanoma visų darbų atlikti iš karto, tad reikia nusistatyti prioritetus. CRM sistema padeda tai padaryti ir viską suplanuoti. Be to, prioritetus darbuotojams gali nustatyti ir jų vadovai. Detalus ir aiškus planavimas padeda užtikrinti darbo našumą ir efektyvumą.
Darbotvarkė atrodo paprasta funkcija, tačiau ji išties veikia. CRM sistema leidžia planuoti darbus į priekį neribotam laikotarpiui, nustatyti priminimus ir, esant poreikiui, atlikti pakeitimus. Be to, planuojant užduotis galima joms priskirti ir reikalingus resursus, įtraukti kitus komandos narius ir pan. CRM sistema veikia kaip integralus įrankis, padedantis įgyvendinti viską, kas buvo suplanuota. Kuo tikslesnis planavimas, tuo produktyvesnis darbas. Taigi, tai vienas iš būdų, padedančių sumažinti veiklos sąnaudas ir padidinti įmonės veiklos efektyvumą.
Rezultatų fiksavimas ir analizė
Vadovams stebėti ką veikia kiekvienas darbuotojas ir fiksuoti rezultatus yra gana sunki užduotis. Tai reikalauja daugybės laiko ir pastangų, be to, negalima atmesti ir subjektyvaus vertinimo fakto. CRM sistemos visas šias problemas išsprendžia itin lengvai – vadovams įvertinti darbo rezultatus bus lengva, nes sistema juos pateiks struktūriškai.
Kodėl rezultatų fiksavimas toks svarbus? Nes tik įgyvendinant kasdienius tikslus galima artėti prie ilgalaikių tikslų įgyvendinimo ir šiame procese turi dalyvauti visas įmonės personalas. Turėdami duomenis apie produktyvumą, vadovai gali imtis atitinkamų veiksmų: reguliuoti darbo krūvį, skatinti darbuotojus arba juos įspėti. Neproduktyvūs darbuotojai įmonei nėra naudingi ir didina veiklos kaštus, todėl svarbu laiku imtis veiksmų ir nukreipti juos tinkama linkme arba pakeisti motyvuotais ir produktyviais komandos nariais.
Popieriaus atsisakymas
Šiandien tikriausiai vis dar sunkiai įsivaizduojame biurą be popieriaus, tačiau CRM sistemos padės sumažinti jo kiekius. Tiesa, popierius gal ir sudaro nedidelius kaštus, tačiau jis veikia daugybę procesų įmonėje. Popierinių dokumentų naudojimas reikalauja spausdintuvų ir skenerių bei tam tikros IT infrastruktūros. Dažnai darbuotojams tenka eiti iki spausdintuvo, o tai visada yra galimybė laiko švaistymui: pokalbis su kolega, puodelis kavos virtuvėlėje – per keletą minučių galima nuveikti daug daugiau!
Be to, popieriniai dokumentai dažnai pasimeta, juos reikia tvarkyti ir archyvuoti, o tai galiausiai sudaro visai nemažas sąnaudas. Kodėl darbuotojai vis dar spausdina dokumentus, jei turi kompiuterius? Taip paprasčiausia patogiau pasidalinti informacija: nereikia siųsti failo, o paskui sekti ar naujausioje jo versijoje yra visų komandos narių atlikti pakeitimai. CRM sistemos suteikia daugybę pranašumų ir leidžia sekti dokumentų redagavimo istoriją, nustatyti įspėjimus, roles (pvz., peržiūra, redagavimas) ir dalintis dokumentais online. Be to, CRM programa užtikrins greitą ir patogų dokumentų archyvavimą, tad jie visada bus lengvai pasiekiami. Tai įrankis, kuriuo patogu naudotis, tad popieriaus naudojimas ir su juo susiję kaštai įmonėje sumažės.
Standartizacija
CRM sistemos leidžia kurti dokumentų šablonus ir standartizuoti kasdienius procesus. Ir dar daugiau – pasikartojantys kasdieniai darbai gali būti automatizuojami. Visa tai pagreitina darbą ir sumažina darbo jėgos kaštus. Taupydami darbuotojų laiką ne tik jiems padėsite, bet ir užtikrinsite, kad visi procesai vyktų greičiau: nuo dokumentų parengimo iki pretenzijų iš klientų nagrinėjimo.
Standartizacija suteikia aiškumo ir tikslumo, kuris itin reikalingas dirbant su dideliais informacijos kiekiais. Be to, tai padeda gerokai sumažinti žmogiškųjų klaidų skaičių. CRM sistemos tiesiogiai didina kiekvieno darbuotojo produktyvumą, todėl per tą patį darbo laiką jis gali pasiekti geresnių rezultatų.
Optimizuokite savo įmonės kaštus ir pasinaudokite CRM sistemos teikiamais privalumais jau šiandien. Kuo ilgiau delsite, tuo daugiau įmonės lėšų iššvaistysite. Dirbti optimaliu režimu nereiškia taupyti – tai reiškia dirbti produktyviai ir sėkmingai siekti užsibrėžtų tikslų.