CRM sistemos: kaip sukurti sėkmingą pardavimų strategiją?

CRM sistemos: kaip sukurti sėkmingą pardavimų strategiją?

CRM sistemos mobilumas suvokiamas kaip pilnas CRM sistemos funkcionalumas mobiliuosiuose įrenginiuose: išmaniuosiuose telefonuose, planšetiniuose kompiuteriuose ar kt. ir kaip galimybė naudoti CRM sistemą bet kuriame įrenginyje, kuriame yra interneto ryšys. Kitaip tariant, mobilumas suteikia galimybę bet ir bet kurioje vietoje matyti realius duomenis ir dirbti su CRM sistema.

Išbandykite Hanna Pamatykite kainas

Alternative Text

CRM sistemos mobilumas yra gana nauja tendencija, paverčianti šį darbo įrankį dar universaliau pritaikomu. Vis dėlto ne visos šiuolaikinės sistemos pasižymi pilnai išplėtotu mobilumu, todėl į tai, renkantis sistemą, tikrai verta atkreipti dėmesį.

CRM mobilumo svarba

Į mobilumą CRM sistemose dėmesys itin sutelktas pastaruoju metu. Tai lėmė pasaulinė koronaviruso pandemija, privertusi daugelį darbuotojų iš biuro persikelti į namų aplinką. Antra vertus, daugelis darbinių funkcijų, priklausomai nuo įmonės veiklos, yra atliekamos nuolat kintančiose vietose. Skaičiuojama, kad interneto duomenų perdavimo mobiliaisiais įrenginiais per pastarąjį penkmetį išaugo daugiau nei 50 proc. ir toliau nepaliaujamai auga. Taigi, tai tikrai įtikinami argumentai susimąstyti apie CRM sistemos mobilumo prasmę ir praktinį pritaikymą įvairiose situacijose.

Biuro darbuotojai nebėra taip glaudžiai susiję su fizine savo darbo vieta, o pardavimų skyriaus vadybininkai nuolat keliauja pas klientus, įvairių sričių specialistai sprendžia problemas jų atsiradimo vietose. Keliavimas nuo taško A iki taško B yra laikas, kurį daugeliu atvejų galima skirti darbui ir taip optimizuoti visas veiklos sritis.

Kitas CRM sistemos mobilumo panaudojimas – rotacinės darbo vietos biure. Šiandien daugeliui darbuotojų nebūtina viso savo darbo laiko praleisti prie rašomojo stalo biure, o kai darbuotojas yra išvykęs, asmeninė darbo vieta nėra naudojama. Juk būtų daug efektyviau, jei darbuotojai pagal poreikį maksimaliai išnaudotų visą biuro darbo vietų skaičių.

Be šių akivaizdžių privalumų įmonei, CRM sistemos mobilumas naudingas ir klientams. Visų pirma, jie gali gauti geresnės kokybės paslaugą, greičiau reaguojama į jų užklausas, efektyviau vyksta problemų sprendimas. Tai savaiminis procesas ir netiesioginė nauda, kuri klientams yra juntama net ir tuo atveju, jei nenutrūkstamas darbas su CRM sistema yra užtikrinamas tiems darbuotojams, kurie tiesiogiai su klientais nesusiduria.

CRM sistemos mobilumo privalumai

Mobilios CRM sistemos naudojimas leidžia darbuotojams pasiekti visus reikalingus duomenis ir atlikti veiksmus tada, kada reikia. Nėra papildomo laiko poreikio veiksmų atidėjimams. Ir net dalinis mobilumas (kai nuotoliniu būdu veikia tik tam tikros funkcijos) suteikia pastebimos naudos.

Tokių paprastų funkcijų kaip darbotvarkės planavimas, kontaktai, informacijos bendrinimas ir kt. mobilus naudojimas leidžia atnaujinti duomenis greičiau nei bet kada anksčiau. Kuo greičiau vyksta duomenų perdavimas tarp darbuotojų, tuo geresnės prielaidos sudaromos optimaliai efektyviam darbui užtikrinti.

CRM sistemos mobilumas taip pat sumažina netikslumų ir neatitikimų skaičių, nes darbuotojai nuolat gali komunikuoti ir dalintis informacija. Tai labai svarbu, nes netikslūs, klaidingi ar vėluojantys duomenys sudaro gerokai didesnes darbo laiko sąnaudas.

Platus CRM sistemos mobilumo pritaikymas

Mobili CRM sistema suteikia galimybę darbuotojams dirbti iš bet kurios darbo vietos ir bet kuriuo metu (žinoma, jei tai leidžia darbo specifika). Tai reiškia, kad tokia CRM sistema įgalina laisvai samdyti darbuotojus, gyvenančius užsienyje arba keliaujančius ir nuolat keičiančius savo gyvenamąją vietą.

Taip pat galima itin liberaliai planuoti darbo grafikus, pavyzdžiui, suteikiant darbuotojams laisvę patiems planuoti savo darbo laiką ir nustatant tik suminį dienos darbo valandų skaičių, tačiau neapibrėžiant darbo pradžios ir pabaigos laiko. Kai kuriose situacijose tai gali būti labai efektyvu: kai kurie darbuotojai yra priversti laukti, kol atsiras jų atliekamų funkcijų poreikis. Tai demotyvuoja ir neigiamai veikia jų produktyvumą, o mobili CRM sistema leidžia jiems dirbti nuotoliniu būdu ir laukimo laiką panaudoti, pavyzdžiui, pietums ar namų tvarkymui.