Kuo naudinga ERP ir CRM sistemos integracija?

Kuo naudinga ERP ir CRM sistemos integracija?

Klientų pasitenkinimas yra verslo raktas į sėkmę. Dėl to įmonės nuolat ieško būdų, kaip pagerinti įvairius procesus, komunikaciją su klientais, ugdyti jų lojalumą. Technologijos išties gali padėti visa tai padaryti, tačiau svarbu jose nepasimesti. Dažnai ERP ir CRM sistemos yra naudojamos kaip alternatyva viena kitai, tačiau jos skiriasi savo funkcija ir paskirtimi.

Išbandykite Hanna Pamatykite kainas

Alternative Text

Kuo skiriasi ERP ir CRM sistemos?

Pradėkime nuo trumpos sąvokų apžvalgos. CRM sistema yra skirta ryšių su klientais valdymui. Tai platforma, kuri padeda verslui valdyti sąveiką su klientais ir duomenų srautus. O štai ERP sistema yra skirta įmonės išteklių planavimui ir valdymui, naudojama vidiniams procesams, tokiems kaip buhalterinė apskaita, sandėlio valdymas, finansai, žmogiškieji ištekliai ir kt. ERP sistemos su klientais tiesioginės sąsajos neturi, tačiau negalima paneigti, kad kiekvienas procesas įmonėje vis dėlto yra susijęs su klientais.

Šiuolaikinės CRM sistemos yra labai funkcionalios ir gali apimti daugybę sričių, todėl kartais atrodo sunku susigaudyti, kuo iš tikrųjų šios programos skiriasi nuo ERP. Nenuostabu, kad šiame kontekste kyla klausimas, kokią programinę įrangą naudoti. Iš tikrųjų dvi sistemos gali apsunkinti darbus ir dubliuoti kai kurias funkcijas, todėl vienas geriausių pasirinkimų yra ERP ir CRM sistemos integracija. Kitaip sakant, pakanka pasirinkti CRM sistemą, kuri apima ir ERP funkcionalumą: nuo konferencijų salės rezervacijos iki susitikimų rengimo ir apskaitos dokumentų išrašymo bei darbo grafikų valdymo.

ERP ir CRM sistemos integracija – gera idėja

Šių verslo sistemų integracija iš tikrųjų yra gera mintis, leidžianti padidinti verslo sėkmės potencialą. Pasirinkus integruotą CRM sistemą, nereikės atsisakyti funkcionalumo, o visi organizacijos procesai galės būti įtraukti į automatizaciją ir optimizavimą. Štai kelios priežastys, kodėl verta integruoti CRM ir ERP funkcionalumus.

Integruota sistema padeda optimizuoti visus procesus įmonėje, todėl pasiekiamas didesnis pelningumas. Automatizacija padeda sumažinti savikainą, visi procesai vyksta efektyviau, auga pardavimai. Integruota CRM sistema leidžia į ataskaitas įtraukti įvairius duomenis, todėl klientų pasitenkinimo problemas galima susieti su vidiniais procesais ir taip greičiau atrasti spragas.

Siekiant gerinti klientų aptarnavimą, ERP funkcionalumas taip pat padeda. Tik integruotose sistemose galima visapusiškai spręsti problemas ir optimizuoti procesą. Tai reiškia, kad galima matyti kiekvieną sąveiką, susieti procesą su duomenimis, analizuoti problemas įvairiais pjūviais.

Didesnis duomenų kiekis atrodo gąsdinančiai? Laimė, visus duomenis už jus apdoros kompiuteris. O daugiau duomenų reiškia tikslesnes analizes ir prognozes – tai nauda priimant verslui svarbius sprendimus. ERP ir CRM sistemos operacijas sujungus vienoje sistemoje, analizuoti duomenis yra daug lengviau. Be to, galima susieti išorinius ir vidinius procesus, o tai padeda priimti integralius sprendimus, kaip pagerinti veiklos efektyvumą.

Šiuolaikinių CRM sistemų privalumai

Modernios CRM sistemos pasižymi plačiu funkcionalumu, todėl iš esmės apima ir daugelį ERP funkcijų. Rinkdamiesi sistemą, atkreipkite dėmesį į funkcionalumą – kuo jis platesnis, tuo daugiau procesų galėsite valdyti. Visgi svarbiausia renkantis integruotus sprendimus yra bendradarbiavimo stiprinimas. Šis procesas vyksta keliais lygmenimis: visų pirma, tarp įmonės darbuotojų, vadovų, o galiausiai – tarp įmonės ir klientų.

Greitas ir efektyvus darbas leidžia veikti mažiausiomis sąnaudomis ir gauti didžiausią pelną. Tai kiekvieno verslo siekiamybė, kurią įgyvendinti padeda CRM sistemos. Besikeičiančioje rinkoje iškyla poreikis greitai prisitaikyti prie pokyčių, tačiau pasikeitimų įgyvendinimas bet funkcionalios CRM sistemos trunka ilgai ir kainuoja brangiai.

Orientacija į kliento poreikius negali būti pagrįsta tik ryšių palaikymu, kaip buvo anksčiau. Šiandien reikia žvelgti integraliai ir siekiant patenkinti klientų poreikius, analizuoti ir vidinius įmonės procesus, įtraukiant viską į vieną visumą.