(Ne)būtina CRM sistemos integracija

(Ne)būtina CRM sistemos integracija

Žengiant į naują dešimtmetį keičiasi ir automatizacijos sąvoka – jos prasmė tam vis platesnė. Ir jei prieš dešimtmetį elektroninių laiškų siuntimas daugybei adresatų vieno mygtuko paspaudimu atrodė puikiu automatizacijos sprendimu, šiandien iš CRM sistemos yra reikalaujama daug daugiau. Ir iš tikrųjų tam yra pagrindas – šiandien susiduriame su dideliais informacijos srautais, kuriuos valdyti pasitelkiant vien žmogiškuosius išteklius tampa paprasčiausiai neįmanoma. Kaip tai išspręsti?

Išbandykite Hanna Pamatykite kainas

Alternative Text

CRM sistemos integracijos tendencijos

Tiek naujos, tiek seniau sukurtos, tačiau nuolat plėtojamos CRM sistemos tampa vis labiau integruotos. Nepaisant to, kad šiuolaikinės sistemos geba apimti daugelį įmonėje vykstančių procesų, jos vis dėlto nėra visagalės. Dėl šios priežasties įvairiais įmonės veiklos etapais prireikia papildomų sistemų, o darbas su keliomis jau tampa tam tikru iššūkiu: dubliuojasi informacija, didėja žmogiškųjų klaidų rizika, auga darbo apimtys. Visa tai gali išspręsti integracijos, kurios užtikrina automatinius duomenų mainus tarp naudojamos sistemos ir CRM sistemos.

Integracijos gali prireikti ateityje

Net jei renkantis CRM sistemą ir nėra integracijų poreikio, negalima atmesti galimybės, kad jų neprireiks ateityje. Be to, kai kurios integracijos yra tokios universalios, kad be jų darbas greitai taps sunkiai įsivaizduojamas – pavyzdžiui, elektroninio pašto ar telefonijos. Pastarieji sprendimai atrodo išties paprasti, tačiau kartu jie yra ir be galo svarbūs bei leidžia padidinti veiklos efektyvumą.

Pasirinkdami CRM sistemą, kuri jau šiandien turi integracijas, kurių įmonei gali prireikti ateityje, tikrai neapsiriksite. Visi ryšių su vartotojais ir verslo valdymo sistemų analitikai sutaria, kad integracijų plėtra yra viena svarbiausių ateities tendencijų ir svarbus prioritetas, suteikiantis sistemoms svarų konkurencinį pranašumą.

O ką integracijos, kurių šiuo metu nereikia iš tikrųjų suteikia įmonei? Visų pirma, tai galimybė veikti efektyviau ir perkelti savo procesus į aukštesnį automatizacijos lygmenį. Antra, tai papildomos galimybės siekti dar efektyvesnės veiklos optimizacijos. Be to, jei CRM sistema, kurią naudojate ar ruošiatės įdiegti, jau turi integracijas, tai yra garantija, kad ateityje nekils problemų plečiant veiklą ar didinant jos apimtis.

Kokios CRM sistemos integracijos aktualiausios šiandien?

Skirtingos CRM sistemos gali pasiūlyti ir skirtingas integracijas, tačiau nevertėtų daryti kompromisų ir rinktis sistemą be aktualiausių integracijų. Šiandien plačiai naudojama elektroninio pašto integracija, kuri leidžia aktyvuoti laiškų nuskaitymą ir saugojimą susiejant su kontaktų moduliu ar potencialiais klientais CRM sistemoje. Su kontaktu susieta susirašinėjimo istoriją palengvina informacijos paiešką ir suteikia pagreičio pardavimų procesui bei esamų klientų aptarnavimui.

Telefonijos integracija apima skambučių valdymą, istorijos sekimą ir mobilaus darbo sprendimus. Geresnį klientų aptarnavimą užtikrina skambučių nukreipimas, kuris leidžia automatiškai paskirstyti darbo krūvį aptarnavimo specialistams, net jei jie dirba skirtingose vietose ar skirtingu laiku. O visada laiku suteikta pagalba klientui užtikrina aukštesnį pasitenkinimo lygį.

Integracijos su „Google“ produktais taip pat atrodo paprastos, tačiau padeda nuveikti daug daugiau. Pavyzdžiui, „Google“ kalendorius aktyvuoti užduotis, planuoti darbus ir žymėti jų progresą naudojant įvairius įrenginius bei dalintis informacija su kolegomis.

Automatinis verslo kontaktų importavimas itin svarbus pardavimų skyriui. Šią užduotį gali atlikti integracija, skirta įmonių katalogui. Tokiu atveju nebereikia ieškoti kontaktų, vadovų ar kitos informacijos – pakanka įmonės pavadinimo ir duomenų kortelė yra užpildoma automatiškai, remiantis įmonių katalogo duomenų baze.

Nors naujienlaiškių siuntimo bumas pamažu slopsta, jie vis dar populiarūs ir padeda palaikyti ryšį su lojaliais klientais. Integracija su naujienlaiškių siuntimo sistema atliks daug automatinių operacijų ir palengvins marketingo skyriaus darbą. Naudojant šią funkciją naujienlaiškius galima platinti greičiau ir tikslingiau, naudojant segmentavimą, kuris yra naudojamas CRM sistemoje.

Veikla be buhalterinės apskaitos sistemų yra tiesiog neįmanoma, tačiau šiandien vis dar naudojamos neintegruotos sistemos sukelia daug nesusipratimų ir problemų, kurių sprendimai reikalauja laiko, pastangų, o kartais ir finansinių kaštų. CRM sistemos integracija su buhalterine sistema padės viso to išvengti ir išplės jos funkcionalumą bei galimybes. Taip lengvai bus galima stebėti likučius, buhalterinius dokumentus ir sutarčių vykdymą.

CRM sistemos integracijų ateitis

Manoma, kad bėgant laikui integracijų tik daugės. Tai rodo rinkos poreikiai ir CRM sistemų plėtros tendencijos. Žinoma, mažai tikėtina, kad viena CRM sistema turės visas reikalingas integracijas, ypač jei verslas dirba specifinėje srityje ir naudoja specifines sistemas, tačiau jau šiandien išlygų visuotinai paplitusių įrankių integracijai neturėtų būti. Tai tarsi trumpesnio kelio pasirinkimas, kuris užtikrina efektyvų ir optimizuotą informacijos srautų valdymą.