Pardavimai yra svarbūs kiekvienam verslui, tad tai vienas pagrindinių siekių, į kurį nukreipiama daugiausiai pastangų. Ryšių su klientais valdymo sistema (CRM) yra puikus būdas pamatyti vietas, kuriose galima optimizacija ir pasiekti dar geresnių rezultatų. CRM sistema pardavimus paveikia dviem būdais: kai kurios naudos yra nukreiptos į pardavimų gerinimą tiesiogiai, o kitos leidžia sumažinti pardavimų didinimui reikalingus kaštus.
Verslo poreikių identifikavimas
CRM programa yra į pagrindinius verslo poreikius orientuota programinė įranga, kuri leidžia kaupti ir apdoroti informaciją. Remiantis ja verslui yra paprasta priimti sprendimus, pavyzdžiui, dėl inventoriaus pirkimo, techninės bazės atnaujinimo ir kt. Kai sprendimai yra paremti situacijos analize, juos lengva priimti teisingai, todėl poreikiai yra patenkinami optimaliai: neišleidžiant nei per daug, nei per mažai lėšų.
Lengvesnis personalo valdymas
Siekiant palaikyti efektyvumą darbuotojams reikalinga nuolatinė kontrolė. Tradiciniai metodai ją užtikrina, tačiau reikalauja laiko, pavyzdžiui, periodinių susirinkimų, diskusijų ir pan. CRM visos užduotys yra priskiriamos akimirksniu, o informacijos sklaida taip pat labai greita, todėl valdymas yra paprastesnis ir efektyvesnis.
Biudžeto panaudojimas
Kiekvienas verslas susiduria su ribotu biudžetu, todėl jį planuojant priimami sprendimai yra itin svarbūs. CRM sistemos suteikia daug naudingos informacijos ir leidžia optimaliai paskirstyti biudžetą atsižvelgiant ne tik į verslo poreikius, bet ir į tikslus.
Informacijos prieinamumas ir sklaida
Pardavimams informacija turi lemiamos reikšmės, todėl pardavimų skyriui labai svarbi yra galimybė ja ja keistis ir dalintis itin greitai. Verslo valdymo sistemos reikšmė čia yra milžiniška, nes darbuotojai sprendimus priima realiuoju laiku. Auga personalizuotų pasiūlymų įtaka, todėl labai svarbu pažinti savo klientus ir greitai gauti bei įsisavinti informaciją apie juos.
Realaus laiko stebėsena
CRM programa suteikia galimybę stebėti, kaip kiekvienas darbuotojas vykdo jam patikėtas užduotis. Tai lengvas ir greitas būdas vykdyti kontrolę bei priimti sprendimus, kurie leistų kelti produktyvumą. Be to, šią CRM funkciją galima puikiai panaudoti ir motyvacinių sistemų įgyvendinimui, o jos pardavimų vadybininkams padeda lengviau siekti tiek asmeninių, tiek įmonės keliamų tikslų.
Automatizuoti procesai
Įvairius procesus Pardavimų valdymo sistemoje galima automatizuoti, todėl darbuotojams reikia mažiau pastangų siekiant palaikyti ryšį su klientais. Tam tikra informacija gali būti pateikiama automatiškai, o nuolatinis dėmesys skatina klientų lojalumą bei pardavimus.