Kas bendro tarp CRM ir meilės?
Pasitaiko tokių istorijų, kuomet kažkas atsiranda laiku ir būtent ten, kur reikia, kad sukurtų didesnę vertę. Tai štai viena tokių yra „GiveLove“ ir „Hanna“ partnerystė, užsimezgusi beveik prieš dvejus metus ir darniai besitęsianti iki šiol.
Verslo dovanų ir reklaminių drabužių kūrėjai „GiveLove“, siūlantys įsileisti daugiau meilės į verslo aplinką, sėkmingai išplėtė klientų iš skirtingų sričių ratą. Teikdama pirmenybę ilgalaikių santykių su klientais puoselėjimui, įmonės komanda suprato, kad tarsi ima trūkti rankų, nes sistemoje reiktų daugiau tvarkos.
Vedini poreikio ne tik patogiai klientų duomenis ir bendravimo istoriją turėti vienoje vietoje, bet ir kartu padidinti pardavimus, „GiveLove“ ėmė ieškoti CRM sistemos, kuri tiktų nedidelei įmonei tokiai kaip jų. Išsirinkti ir apsispręsti, kuriai CRM sistemas teikiančiai įmonei patikėti verslo skaitmenizaciją „GiveLove“ komandai padėjo tai, kad „Hanna“ yra Lietuvos įmonė ir bendraujama bei pagalba teikiama lietuvių kalba.
Tarp populiariausių „Hanna“ sukurtos CRM sistemos funkcijų yra automatinis laiškų skenavimas ir skambučių fiksavimas. Būtent dėl šios funkcijos įmonės „GiveLove“ procesuose atsirado daugiau tvarkos, pakilo komunikacijos su klientais efektyvumas, o analizuojant ir lyginant kaupiamą statistiką, tapo lengviau rasti pardavimų didinimo sprendimus. Svarbiausia, šia sistema visai pardavimų komandai bei vadovams lengva naudotis! Net ir vairuotojas savo užduotis vykdo per CRM sistemą.
Ir nors šiandien „GiveLove“ komanda dar neišnaudoja visų „Hanna“ sukurtos CRM sistemos galimybių, po truputį vis pradeda savo versle taikyti vis naujus funkcionalumus. Džiaugdamasi partneryste su „Hanna“ ,„GiveLove“ komanda išskiria puikų kainos ir kokybės santykį bei paprastumą naudotis.