Mažmeninė prekyba
Jums nebereikės kurti savo prekių likučių sistemos ar nuolat jaudintis, kad nespėsite laiku atlikti užsakymo. Asistentės Hannos funkcionalumai padės automatizuoti mažmeninės prekybos procesus.
Išnaudokite savo elektroninės parduotuvės galimybes
Automatizuoti procesai padės padidinti el. parduotuvės apimtis
Išmanus prekybos procesų valdymas
Hanna pagalba valdydami savo elektroninę parduotuvę turėsite daugiau pajėgumų didinti prekių asortimentą. Automatizuoti procesai padės greičiau formuoti reikalingas užduotis.
Patogus prekių likučių sekimas
Hanna Jums primins, kai prireiks užsakyti naujų prekių ar baigsis galiojimo terminai. Laikas taps Jūsų sąjungininkas, o ne priešas.
Pagerinsite įžvalgų kokybę
Patogios ir informatyvios ataskaitų formos leis reguliariai ir nuosekliai sekti apyvartą, pardavimų duomenis ir rezultatus.
Atraskite Hanna funkcionalumus
Efektyviam elektroniniam verslui
El. prekybos valdymas
Susiekite Hanna su savo elektronine parduotuve.
Sukurkite klientų duomenų bazę, klientų profilius su aktualiais duomenimis, pirkimo istorija.
Stebėkite užsakymus ir formuokite sąskaitas.
Matykite likučius sandėlyje ir gaukite priminimus apie pasiektą kritinį prekės likučio kiekį.
Dokumentų formavimas
Sukurkite aktualių dokumentų šablonus ir sutaupykite laiko kurdami naujus: komercinius pasiūlymus, sutartis, sąskaitas.
Formuokite sąskaitas apmokėjimams, kurias Hanna automatiškai išsiųs adresatui.
Kurkite užsakymus tiekėjams pagal trūkstamas prekes. Sekite pristatymo terminus.
Finansiniai rodikliai
Analizuokite savo pardavimų duomenis pasirinktais periodais ir kurkite planus ateičiai.
Stebėkite, kurios prekių kategorijos pelningiausios ar nuostolingos.
Renkite ataskaitas, kurios aiškiai atvaizduos reikiamus duomenis ir padės analizuoti rezultatus.
Mūsų klientų sėkmės istorijos
Sužinokite, kaip Hanna sprendimai padėjo tokioms įmonėms, kaip Jūsų, patogiau ir tvarkingiau valdyti savo procesus. Galbūt dar vieną sėkmės istoriją sukurkime kartu?
Patikima ir automatizuota programa. Kanban, Gantt diagramos supaprastina procesus ir padeda laikytis užsibrėžto plano. Tikslų skaičiavimas padarė didelę pažangą mūsų įmonėje. Skaičiuojame bendrus ir individualius darbuotojų tikslus. Išaugo pardavimai, kontaktų sąrašas prasiplėtė su Hanna sistemos pagalba atliekame visas savo užduotis
Programos pagalba galime sekti visus būsimus ir esamus klientus. Įvykus skambučiui sistema leidžia iškarto sukurti klientą, aprašyti jo pageidavimus ir kitą svarbią informaciją. Iš klientų gavome feedback‘ą apie tai jog nepamirštame net smulkiausių detalių ir tai yra dėka Hanna programos!
Hannos pagalba pagaliau visus kontaktus turime vienoje vietoje ir kiekvienas darbuotojas mato tik sau aktualius kontaktus. Taip pat sąskaitos išsiunčiamos klientams automatu, nereikia rūpintis dėl to patiems.
Su CRM sistema dirbame ne pirmą kartą, kai išbandėme Hanna supratome kokie paprasti gali būti kasdieniai procesai. Programa padeda planuoti laiką, neleidžia pamiršti darbų ir automatizuotos funkcijos sutaupo laiko. Įmonėje nebesiunčiame patys sąskaitų klientams, tai atlieka programa. Taip pat sutarčių ir dokumentų formavimas tapo paprastesnis, nes galime ne tik sukurti sutartį ir dokumentą kiekvienam klientui individualiai, bet ir pasirašyti elektroniniu parašu.
Prie Hanna sistemos įmonė priprato labai greitai. Sistema lengvai suprantama ir ją paprasta naudoti. Kalendoriaus integracijos pagalba nepaliekame neatliktų darbų, taipogi užduočių priminimai padeda nepamiršti net žemo prioriteto darbų. Projektų valdymas mūsų įmonėje yra labai svarbus. Hannoje prie projektų galime fiksuoti atliktus bei planuojamus darbus, sąskaitas, išlaidas ir daugybę kitų itin aktualių procesų.
Kainodara
Hanna verslo valdymo sistemos kainodara pagrįsta mėnesinės prenumeratos principu ir priklauso nuo darbo vietų skaičiaus. Viskas paprasta ir skaidru.
Pamatykite kainas