CRM sistema – nuotolinio darbo organizavimo įrankis

CRM sistema – nuotolinio darbo organizavimo įrankis

Pasaulinė koronaviruso pandemija visame pasaulyje gerokai pakoregavo darbo santykius, susiklosčiusi situacija daugelį darbuotojų privertė dirbti nuotoliniu būdu. Nuotolinis darbas suteikia daugybę privalumų, kurių negalėjo nepastebėti net ir konservatyvūs darbdaviai: mažesni darbo vietų išlaikymo ir įrengimo kaštai, galimybė rinktis darbuotojus nepaisant geografinės vietos, lankstesnis darbo laiko planavimas ir kt. Antra vertus, tradiciniams personalo valdymo metodams tai tapo dideliu, o kartais ir sunkiai įveikiamu iššūkiu.

Išbandykite Hanna Pamatykite kainas

Alternative Text

Darbas iš namų naudingas ir darbuotojams, tad tokio darbo galimybė ateityje taps motyvuojančiu privalumu. Rinkoje konkuruodami darbdaviai, prognozuojama, kurs vis daugiau nuotolinio darbo vietų. Kaip šiame procese gali pasitarnauti CRM sistema ir kodėl ji yra privalumas, kuriuo kiekvienas darbdavys gali pasinaudoti jau šiandien?

CRM sistema personalo valdymui

Modernios šiuolaikinės CRM sistemos turi ne vieną funkcionalumą, skirtą personalo valdymui ir efektyviai vidinei komunikacijai palaikyti. Kai visi darbuotojai dirba biure, šios funkcijos nauda neatrodo tokia didelė, tačiau kai visas ar dalis personalo dirba iš namų, situacija kardinaliai pasikeičia.

Visų pirma, sudėtingesne tampa vidinė komunikacija, kuri taikant tradicinius metodus atima daugybę laiko tiek iš darbuotojų, tiek iš vadovų. Nesibaigiantys pokalbiai telefonu, elektroninių laiškų rašymas – visa tai CRM sistema pakeičia projektų valdymui skirtu funkcionalumu. Čia vadovai gali greitai suburti komandą, atsižvelgdami, pavyzdžiui, į konkrečių darbuotojų užimtumą arba kvalifikaciją. Užduotys lengvai paskirstomos visai komandai, galima realiuoju laiku sekti jų įgyvendinimą bei terminus.

Konservatyvios įmonės bijo nuotolinio darbo dėl tariamai mažesnių darbuotojų kontrolės galimybių, tačiau CRM programa šią problemą visiškai eliminuoja. Dirbant su sistema tiek tiesioginiai, tiek aukštesnio lygio vadovai gali nuolat stebėti, kaip vykdomos užduotys, reguliuoti darbuotojų užimtumą, perskirstyti darbo jėgos resursus ir spręsti kitas problemas. Taip užtikrinamas efektyvus darbas nepriklausomai nuo to, darbuotojas dirba biure ar iš savo namų.

CRM sistema – nuotolinio darbo įrankis

Nuotolinis darbas kelia tam tikrų iššūkių ir darbuotojams. Vienas svarbiausių – darbo funkcijoms atlikti reikalingos informacijos prieinamumas, ypač kai kalbama apie įvairių dokumentų parengimą, terminų kontrolę ar derinimą. Žinoma, visa tai galima išspręsti parašius daugybę elektroninių laiškų, tačiau su CRM sistema bus sutaupyta daugybė laiko.

Darbuotojai prie CRM sistemos gali prisijungti įvairiais įrenginiais ir iš įvairiausių vietų, svarbiausia, kad būtų interneto ryšys. Jie gali dirbti sistemoje kurdami naujus dokumentus, koreguodami ar naudodami visą duomenų bazę. Debesija, kuri yra vienas svarbiausių šiuolaikinių CRM sistemų pagrindų, suteikia dar daugiau laisvės, nes nutikus netikėtoms situacijoms darbuotojai gali panaudoti ir asmeninius įrenginius prisijungimui.

Kitas privalumas dirbant sistemoje – užduočių suderinamumas ir delegavimas. Kai reikalingas komandinis darbas, komunikacija reiškia labai daug, tačiau ji kartu reikalauja ir daugybės laiko bei pastangų, jei dirbama nuotoliniu būdu. CRM sistemoje viskas yra paprasčiau: matomi turimi resursai, sekami terminai, darbuotojai gali deleguoti užduotis vienas kitam atlikę savo dalį ir kt., pateikti svarbią informaciją ir ja dalintis tarpusavyje.

Nenutrūkstamas darbas CRM sistemoje

Nuotolinio darbo kontekste, CRM sistema suteikia privalumų tiek darbuotojui, tiek darbdaviui. Vienas svarbiausių yra tęstinumas. Tokie atvejai kaip darbuotojų kaita, atostogos ar laikinas nedarbingumas yra neišvengiami ir jiems būtina pasiruošti. Jei dirbama su CRM programa, visa informacija apie reikalingus atlikti darbus lieka sistemoje ir esant poreikiui šias užduotis vadovas gali perduoti kitam darbuotojui. Procesas yra aiškus, greitas ir visiškai kontroliuojamas, todėl nuolat užtikrinamas efektyvus darbas.

Ataskaitos leidžia nuolat stebėti progresą ir pasiekiamus rezultatus bei priimti reikalingus sprendimus. Stebėdami informaciją vadovai gali laiku reaguoti į situacijos pokyčius ir atlikti pakeitimus projekto komandoje ar resursų paskirstyme. Taip išvengiama stagnacijos ir įmonė nuolat gali veikti pasiekdama geriausią efektyvumą.