TOP8 funkcijos, kurias privalo turėti verslo valdymo sistema

TOP8 funkcijos, kurias privalo turėti verslo valdymo sistema

Rinkoje siūlomos įvairios verslo valdymo sistemos ir jų pasiūla nuolat auga. Norėdami padidinti savo sistemos populiarumą kūrėjai naudojasi įvairiais triukais, o vienas jų – papildomos funkcijos, kurios iš pirmojo žvilgsnio atrodo tikrai pravers versle. Vis dėlto, apie papildomas funkcijas galima kalbėti tik tada, kai sistema turi tai, kas sudaro jos branduolį – funkcionalumą, kurio prireikia kiekvieną dieną.
Trumpai aptarkime TOP8 funkcijų, kurios privalo būtų kiekvienos verslo valdymo sistemos pagrindu.

Išbandykite Hanna Pamatykite kainas

Alternative Text

Kontaktų valdymas

Kontaktų valdymas – vienas esminių funkcionalumų, kurio naudos dažnai nevertiname. Atrodo, šią funkciją lengvai pakeistume tradiciniais būdais, pavyzdžiui, Excel lentele. Vis dėlto efektyviai valdomi kontaktai atneša bene daugiausiai naudos, įvairiuose tyrimuose skaičiuojama, kad būtent šį funkcija leidžia klientų lojalumą padidinti iki 27 proc.

Pardavimų valdymas

Pardavimų valdymas taip pat ne mažiau svarbus, nes pardavimai yra verslo veiklos varikliu. Sąskaitos ir mokėjimai yra ta sritis, kurią itin svarbu nuolat stebėti ir kontroliuoti, o kai klientų keli šimtai, tai atlikti rankiniu būdu tampa išties sudėtinga.

Užduočių kontrolė

Užduočių kontrolė yra naudinga daugeliu aspektų: kokybės palaikymas, ryšio su klientais užmezgimas ir kt. Jei turite verslo valdymo sistemą, privalote turėti ir šią funkciją.

Pardavimų planavimas

Pardavimų planavimas turėtų būti pasirinktoje verslo valdymo sistemoje, nes tai leidžia būti žingsniu priekyje. Kai žinote, kokių pajamų tikėtis, galite planuoti, kaip efektyviai jas išleisti.

Pardavimų automatizavimas

Pardavimų automatizavimas gali būti realizuotas įvairiai ir priklauso nuo įmonės veiklos specifikos, bet net ir tokios paprastos funkcijos, kaip automatinės sąskaitos ar sutarčių galiojimo kontrolė labai sumažina darbo krūvį ir žmogiškųjų klaidų skaičių.

Likučių valdymas

Likučių valdymas leidžia užtikrinti sklandų darbą ir stebėti savo sandėlį realiuoju laiku. Jokių užsilikusių produktų ar neesančių prekių pardavimų, kurie itin siutina pirkėjus ir blogina įmonės reputaciją.

Komunikacijos įrankis

Komunikacijos įrankis leidžia automatiškai gauti ir skirstyti klientų užklausas. Tai atgalinis ryšys, kuris nereikalauja daug pastangų iš įmonės, tačiau yra itin svarbus klientui. Greita reakcija, kvalifikuota pagalba ir efektyvus problemų sprendimas yra būtinas, jei norite mėgautis puikia reputacija rinkoje.

Informacijos paieška

Informacijos paieška atrodo kaip papildomas verslo valdymo sistemos privalumas, bet taip nėra. Kiekviena sistema privalo turėti paiešką, nes kartais reikia greitai surasti konkretų įrašą ar istoriją. Informacijos paieška sutaupo daugybę laiko ir palengvina darbą, todėl ji privalo būti verslo valdymo sistemoje.

Jei ieškote patikimos verslo valdymo sistemos, pirmenybę turinčioms minėtas funkcijas. Papildomas funkcionalumas, žinoma, yra puiku, bet tik tada, kai baziniai dalykai jau įdiegti. „Hanna CRM“ sistema turi visas šias naudingas funkcijas ir dar daugiau, kad suteiktų Jūsų verslui didesnį pagreitį!