Scoro vs Hanna CRM – kuri CRM sistema geriausiai tinka jūsų verslui?

Scoro vs Hanna CRM – kuri CRM sistema geriausiai tinka jūsų verslui?

Tinkamai pasirinkta klientų valdymo sistema ne tik sumažina rankinio ir pasikartojančio darbo, bet ir padeda taupyti įmonės resursus ir greičiau pasiekti klientų pritraukimo ir išlaikymo tikslų.

Tačiau kurią CRM sistemą rinktis? Klientų valdymo sistemų rinkoje gausu ir kiekviena jų turi savų pliusų ir minusų bei pritaikymą prie skirtingų industrijų ir verslo poreikių. 
 

Išbandykite Hanna Pamatykite kainas

Alternative Text

Šiame straipsnyje plačiau apžvelgsime du rinkoje populiarius ryšių su klientais valdymo sprendimus: Scoro ir Hanna CRM sistemas.

Straipsnyje sužinosite:

  • Kas yra Scoro CRM?
  • Kas yra Hanna CRM?
  • Kuo skiriasi šių sistemų kainos, planai ir funkcionalumai?
  • Pagrindinių funkcionalumų ir pasiūlymų palyginimą
  • Scoro ir Hanna klientų atsiliepimus
  • Galutinį verdiktą, kuris padės užtikrintai apsispręsti apie naujo įrankio integravimą jūsų versle

Turinys

Bendra Scoro ir Hanna apžvalga

Scoro klientų valdymo sistema

Scoro CRM yra Estijoje sukurtas klientų valdymo įrankis, apjungiantis įvairius verslo procesus. Nors daugelis CRM sistemų daugiausiai orientuojasi į klientų valdymą ir duomenų organizavimą, Scoro apima klientų ir projektų valdymą, resursų planavimą, bendradarbiavimą tarp komandų ir administracinių procesų palengvinimą. Kaip patys Scoro teigia savo svetainėje, jie suteikia vieną įrankį, sujungiantį dešimtis skirtingų verslo sprendimų.

Pagrindinė paskirtis: Darbų ir projektų planavimas. Scoro suteikia aiškų bendrą įmonės vaizdą ir leidžia pagal tai geriau sekti skirtingus projektus, užduotis ir greičiau viską atlikti vienoje sistemoje.

Planai: Scoro siūlo tris pagrindinius planus „Essential“, „Standard“ ir „Pro“, bet jie taip pat suteikia galimybę užsisakyti personalizuotą planą, geriausiai tinkantį didelėms ar unikalius poreikius turinčioms įmonėms.

Kaina: Pigiausias Scoro planas „Essential“ prasideda nuo 22 eur/mėn vienam vartotojui, mokant kiekvieną mėnesį arba 19 eur/mėn vienam vartotojui, mokant už visus metus vienu kartu.

Pasiekiama per: Interneto naršyklę bei iOS ir Android pritaikytas mobiliąsias aplikacijas.

Pagrindinės funkcijos:

  • Projektų planavimas ir apžvalga
  • Klientų valdymas ir kliento kelionės proceso stebėjimas
  • Pirkimų, užsakymų ir pardavimų sekimas bei skaičiavimai sistemoje
  • Automatizuotas sąskaitų faktūrų išrašymas
  • Laiko sekimas
  • Įžvalgos apie skirtingas įmonės veiklas realiuoju laiku

Hanna klientų valdymo sistema

Hanna CRM įrankis yra skirtas holistiniam klientų valdymui ir jų duomenų organizavimui. Kaip mes patys sakome: „Hanna padeda susitvarkyti“.

Nuo pirmo kontakto iki užduočių ir projektų planavimo bei sąskaitų išrašymo ir žaliavų užsakymo – viską galite atlikti vienoje sistemoje. Tai Lietuvoje sukurtas įrankis, todėl jis siūlo daug integracijų su lietuviškomis žmogiškųjų išteklių ir buhalterinės apskaitos programomis. Hanna klientų valdymo įrankį daugelis įmonių naudoja ne tik klientų duomenų surinkimui ir sisteminimui, bet ir projektų ir užduočių planavimui.

Pagrindinė paskirtis: Organizuotas ir paprastas klientų duomenų surinkimas ir sisteminimas ir kliento kelionės valdymas per skirtingas vertikales (klientų pritraukimas, skirtingi projektai, žaliavų sekimas, sąskaitų išrašymas ir t.t.).

Hanna siūlo tris planus: „Optimalus“, „Pažangus“ ir „Maksimalus“.

Kaina: Pigiausio plano kaina prasideda nuo 19 eur/mėn vienam vartotojui, mokant kiekvieną mėnesį, arba 17 eur/mėn, pasirinkus metinę sutartį.

Pasiekiama per: Google Chrome, Firefox, Opera, Safari ir Edge interneto naršykles tiek kompiuteryje, tiek mobiliajame telefone.

Pagrindinės funkcijos:

  • Kontaktų duomenų bazės organizavimas ir duomenų surinkimas
  • Klientų segmentavimas
  • Automatinis susisiekimas su klientais
  • Laiko ir užduočių valdymas
  • Vieno kliento valdymas per daug skirtingų verslo vertikalių
  • Pardavimo optimizavimas ir prognozavimas
  • Projektų valdymas ir informacijos dalinimasis tarp komandų
  • Informacijos dalinimasis tarp klientų ir partnerių
  • Administracinių procesų optimizavimas
  • Sutarčių sudarymas, registras ir pasirašymas el. parašu
  • Kalendorius
  • El. pašto integracija
  • Telefonijos integracija

CRM sistemų pagrindinių funkcionalumų palyginimas

Kontaktų duomenų bazės ir klientų valdymas

Pagrindinė klientų valdymo sistemos užduotis yra padėti jūsų įmonei patogiau ir paprasčiau surinkti ir organizuoti klientų duomenis. Papildomai, jūsų pasirinkta CRM sistema turėtų automatizuoti duomenų surinkimą, juos organizuoti ir segmentuoti pagal skirtingas kategorijas.

Tačiau jei jūsų pasirinktas įrankis nesiūlo labiau išplėtoto klientų duomenų valdymo, o tik jų duombazę, tuomet sprendimas mažai kuo skirsis nuo visiems gerai pažįstamo Microsoft Excel.

Scoro

Scoro sistemoje klientų informacija yra laikoma kortelėse. Jas galima suskirstyti į keturis kliento kelionės etapus: Opportunity, Scoping, Proposal ir Confirmed.

Atvėrus kliento kortelę, visa informacija apie failus, projektus, pasiūlymus, sąskaitas ir kitus modulius yra matoma viename lange. Tame pačiame lange, prie kiekvieno atskiro kliento, galite pridėti dokumentus, rašyti komentarus ir prisegti sutartis.

Tačiau informacijos kiekis yra tikrai didelis. Pavyzdžiui, iš visų užduočių rodomos artimiausios 10, o kitas reikia atidaryti paspaudus papildomą mygtuką. Vartotojui, nepratusiam prie sistemos, gali prireikti nemažai laiko, atrasti reikiamą informaciją.

Pagrindinės klientų duomenų valdymo funkcijos:

  • Kiekvieno kliento apžvalga viename puslapyje
  • Galimybė matyti susijusius pokalbius, įvykdytus sandorius, projektų būseną, mokėjimų istoriją ir pan. 
  • Galimybė priskirti klientus prie skirtingų statusų ir matyti, kiek pajamų gaunate ar galite gauti kiekviename etape

Hanna

Hanna leidžia automatiškai surinkti potencialių klientų duomenis keliais būdais. Jūs galite juos gauti iš telefonijos, el. pašto ir Lietuvoje naudojamos okredo.lt sistemos. Pakalbinus klientą, jų duomenys automatiškai nuguls į Hanna duombazę, kurioje galėsite paskirti užduotis prie kliento kortelės, pridėti failų ir kitą informaciją, palengvinančią kliento atpažinimą ir aptarnavimo personalizavimą.

Hanna CRM taip pat leidžia suskirstyti klientus pagal skirtingas kliento kelionės dalis, todėl valdyti galite ne tik klientus, bet ir partnerius, tiekėjus ir pan. Tarkime, turite susisiekti su klientais apie projektą, bet tuo pačiu jums reikia jiems išrašyti sąskaitą už paslaugas. Tokiu atveju vienam klientui galite sukurti dvi atskiras užduotis ir pagal tai pritaikyti komunikaciją ir atlikti užduotis atskirai, nesusimaišydami tarp žinučių ir užduočių.

Pagrindinės klientų duomenų valdymo funkcijos:

  • Automatinis klientų duomenų surinkimas iš el. pašto ir telefonijos
  • Projektų paskyrimas pagal kliento kelionės etapą
  • Klientų duomenys ir būsena realiu laiku
  • Papildomų detalių pridėjimas prie kliento kortelių (atsakingi darbuotojai, kliento kelionės dalis, biudžetas, išlaidos ir kt.)
  • Pardavimų ir rinkodaros veiklų stebėjimas 
  • Klientų segmentavimas ir galimybė segmentus panaudoti rinkodaros procesuose

Pardavimų proceso automatizacija

Automatizacijos pagalbos dažniausiai prireikia verslui augant, kuomet daugėja klientų ir svarbu visiems jiems užtikrinti išskirtinį dėmesį.

Įsivaizduokite, kad turite pasižymėti ir nepamiršti parašyti klientui apie artėjančią sutarties termino pabaigą ar galimybę užsisakyti labiau jiems pritaikytą planą. Jei turite vos kelis klientus, galite priminimus siųsti, juos užsirašę telefone ar užrašuose, bet kuomet dirbate su keliasdešimt ar keliais šimtais klientų, be automatizacijos neišsiversite. Kai kurie CRM įrankiai padeda automatizuoti visus ar dalį pardavimų ir su jais susijusių procesų.

Scoro

Scoro automatizuoja pardavimo pasiūlymų sudarymą ir priminimų klientams siuntimą. Tačiau sistemoje nėra galimybės automatiškai sukurti užduočių, pasikeitus kliento būsenai piltuvėlyje, tai reikia daryti rankiniu būdu iš pardavimo kortelės. Taip pat negalima padaryti, kad jeigu pasiūlymas būna vienoje stadijoje tam tikrą kiekį dienų, jis automatiškai būtų perkeltas į kitą piltuvėlį arba jam būtų sukurta užduotis. Taip pat nėra automatinio keitimo iš „lead“ į klientą, kai yra įvykdomas sandoris.

Pagrindinės pardavimų automatizavimo funkcijos:

  • Galimybė sukurti standartinį pasiūlymą ir jį automatiškai išsiųsti klientams
  • Automatinių priminimų siuntimas klientams, partneriams ir tiekėjams

Hanna

Hanna CRM palengvina ir organizuoja pardavimų valdymą. Nors sistema neautomatizuoja viso pardavimo proceso, ji leidžia procesą optimizuoti ir kurti užduotis ir projektus prie kiekvieno kliento ar pagal kliento kelionės dalį.

Integracijos su mobilių darbuotojų, el. pašto, duomenų surinkimo, buhalterinėmis sistemomis leidžia automatizuoti informacijos perdavimą tarp sistemų ir taip sutaupyti laiko. Sistema leidžia kurti automatizuotus el. pašto pranešimus, kurie siunčiami, kai įvyksta tam tikri įvykiai kaip susitikimas, užsakymo patvirtinimas ar pasiūlymo atnaujinimas.

Pagrindinės pardavimų automatizavimo funkcijos:

  • Automatiniai priminimai klientams, tiekėjams, darbuotojams
  • Automatinis užduočių paskyrimas pagal kliento būsenos pokyčius
  • Automatizuotas el. laiškų ir priminimų (follow-up) siuntimas
  • Galimybė pasiūlyti klientams atitinkamus produktus ar paslaugas, remiantis jų ankstesniais pirkimais arba pateiktomis užklausomis

Projektų valdymas

Projektų valdymo ir užduočių planavimo funkcionalumo integravimas į CRM sistemą sujungia dvi atskiras programas į vieną. Turėdami projektų valdymo papildinį savo klientų valdymo sistemoje, galite tiesiogiai susieti klientų duomenis su jiems priklausomais projektais ir paskirti atsakingus darbuotojus, taip supaprastindami visą ciklą.

Įsivaizduokite, jog įregistravote naujo kliento duomenis. Vietoj jų pervedimo ir užduočių paskyrimo atskiroje programoje rankiniu būdu, jūsų pasirinktas CRM įrankis gali tai padaryti automatiškai vienoje sistemoje, taip neprarandant svarbios informacijos.

Scoro

Šis CRM turi patogų laiko planavimo įrankį. Laukelių nedaug, todėl suvesta informacija greitai ir paprastai koreliuoja viena su kita, esminės funkcijos sąveikauja, todėl lengva priskirti darbus, planuoti biudžetą, sekti praleistą laiką arba pridėti kaštus. Sistemoje taip pat yra Gantt diagrama, kuri padeda geriau matyti ir sekti projektus. Tačiau sunkiau valdyti projektus, kuriuos reikia detaliau skaidyti ir prie jų įkelti papildomą informaciją. 

Prie projektų labai lengva priskirti žmones, jei jie yra atsakingi už konkrečius sistemoje jau esančius darbus, kaip „Grafikos dizaineris (paslaugos valanda 50€)“, „Statybininkas (paslaugos valanda 20€)“. Sistemoje esanti valandinio įkainio funkcija padeda lengvai valdyti personalą, tiksliai matant, kiek yra išleidžiama skirtingiems projektams. Jei asmuo yra atsakingas už kitokio tipo darbą jau gali kilti nepatogumų, reikėtų naujai suvedinėti informaciją apie jo įkainius, darbo paskirtį, jos aprašymą ir kita.

Pagrindiniai projektų valdymo funkcionalumai:

  • Visas projekto ciklas nuo pardavimų iki sąskaitų faktūrų išrašymo
  • Projektų šablonai
  • Užduočių paskyrimas priklausomai nuo darbuotojų užimtumo
  • Gantt diagrama
  • Kiekvienam projektui galima nustatyti konkrečius tikslus, užduotis ir atsakingus asmenis
  • Patogus darbuotojų ir jų įkainių pridėjimas
  • Galima sekti, kiek laiko komanda praleidžia, atlikdama kiekvieną užduotį ar projektą

Hanna

Hanna klientų valdymo programa siūlo išplėtotą projektų valdymo papildinį. Jis leidžia kurti atskiras projektų korteles, jose paskirti klientus, atsakingus darbuotojus, jų roles, planuojamą biudžetą ir resursus. 

Projekto eiga ir resursai taip pat yra išskaidomi Gantt diagramoje ir suteikia visapusį vaizdą į tai, kas vyksta jūsų įmonėje. Komandos nariai gali bendrauti per sistemą, palikti pastabas, diskutuoti apie užduotis, tai padeda išlaikyti sklandų darbo procesą ir sumažinti klaidų tikimybę.

Pagrindiniai projektų valdymo funkcionalumai:

  • Projektų skaidymas į Gantt diagramą pagal etapus ir užduotis 
  • Atsakomybių ir rolių priskyrimas
  • Susijusių klientų ir partnerių kontaktų pridėjimas 
  • Užduočių planas 
  • Resursų, išlaidų, sąskaitų, failų ir pastabų pridėjimas
  • Projektų dokumentacija
  • Komandos bendradarbiavimas

Sutarčių pasirašymas sistemoje

Galėdami pasirašyti sutartis vienoje sistemoje, optimizuojate procesus, supaprastinate dokumentų valdymą ir sumažinate rankinio darbo. Be to, taip galite užtikrinti aukštesnį dokumentų saugumą.

Jei jūsų CRM įrankis leidžia sutartis pasirašyti ir kaupti sistemoje, tuomet jums nereikia persijungti į papildomą sistemą ar dar blogiau – siųsti klientams sutartis paštu ir laukti nuskenuotų ir pasirašytų dokumentų.

Scoro

Šis CRM siūlo dokumentus pasirašyti, naudojant airSlate SignNow ir DocuSign. Papildomai sistema leidžia patogiai saugoti ir valdyti įvairius dokumentus, įskaitant pasiūlymus, sutartis, susitarimus ir kt. bei kurti ir siųsti individualizuotus pasiūlymus klientams, kurie vėliau gali būti paversti sutartimis.

Pagrindinės sutarčių valdymo funkcijos:

  • Patogus dokumentų pasirašymas su užsienio ir vietiniais klientais
  • Galimybė sukurti pasiūlymų kainų patvirtinimus
  • Galimybė pateikti redagavimo užklausas ir modifikuoti dokumentus
  • Paprasta dokumentais dalintis su klientais

Hanna

Šis CRM siūlo el. parašo galimybę, naudojant MarkSign kvalifikuotą el. parašą. Hanna CRM taip pat suteikia prieigą prie dažniausiai naudojamų dokumentų šablonų, pvz., sutarčių, pasiūlymų, sąskaitų. Sistema leidžia kurti, saugoti ir dalintis dokumentais, įskaitant pasiūlymus, sutartis, sąskaitas ir kitus svarbius verslo dokumentus. Tarkime, pasirašote sutartį su klientu ir ją automatiškai galite persiųsti buhalterijai ir pridėti prie kliento kortelės.

Pagrindinės sutarčių valdymo funkcijos:

  • Skaitmenizuotas įmonės sutarčių registras
  • Sutarčių šablonai
  • Automatinis išsaugojimas CRM sistemoje 
  • Viskas vienoje sistemoje
  • Saugus kvalifikuotas el. parašas

Ataskaitos ir analitika

Analitika ir ataskaitos CRM sistemoje:

  • padeda priimti duomenimis pagrįstus verslo sprendimus, analizuojant klientų elgesio tendencijas ir pirkimo įpročius
  • leidžia identifikuoti pardavimo galimybes ir problematines sritis, stebint pardavimų ciklus ir konversijos rodiklius
  • pagerina klientų aptarnavimo kokybę, sekant aptarnavimo laiką ir klientų pasitenkinimo rodiklius

Modernūs CRM įrankiai turėtų suteikti prieigą ne tik prie bendrų įžvalgų apie verslą, bet ir leisti pasirinkti konkrečius klientus ar klientų segmentus ir pagal tai matyti verslo progresą.

Scoro

Scoro suteikia ataskaitas apie verslo veiklą keliais skirtingais būdais. Jūs galite matyti bendrą verslo progresą ir tuo pačiu pasirinkti ir kurti pritaikytas ataskaitas pagal verslo poreikius, įskaitant finansines ataskaitas, projektų veiklos ataskaitas ir kitas metrikas. Programa taip pat kuria ataskaitas realiu laiku.

Pagrindinės ataskaitos ir analitika:

  • Darbų suvestinės
  • Užimtumo ataskaitos
  • Pardavimo piltuvėlio ataskaitos
  • Finansinių objektų suvestinės 
  • Pajamų ataskaitos
  • WIP ataskaitos
  • Apskaitos objektų ataskaitos
  • Biudžeto ataskaitos

Hanna

Hanna klientų valdymo įrankis suteikia įžvalgas apie skirtingas verslo veiklos sritis. Ataskaitas galite personalizuoti ir pritaikyti prie savo tikslų. Hanna CRM taip pat siūlo duomenų grafikus ir diagramas, kurie leidžia lengviau interpretuoti analitinius duomenis ir gauti vertingas įžvalgas. Taip pat yra galimybė norimas ataskaitas įsikelti į darbastalį ir nuolatos sekti progresą ir pasikeitimus.

Pagrindinės ataskaitos ir analitika: 

  • Užduotys 
  • Darbuotojų pastangos
  • Tikslai
  • Skambučiai
  • El. laiškai
  • Komerciniai pasiūlymai
  • Išankstinės, galutinės ir kreditinės sąskaitos
  • Skolininkai
  • Išlaidos
  • Projektų biudžetai
  • Gauti apmokėjimai
  • Potencialūs klientai
  • Būsenų pasikeitimai
  • Konvertuoti klientai

Kokio dydžio įmonėms tinka?

Scoro

Nors Scoro tinka tiek mažoms, tiek didelėms įmonėms, pagal jų turimų klientų sąrašo duomenis, šiuo įrankiu daugiausiai naudojasi bendrovės, turinčios 10-50 darbuotojų ir apie 1-10 milijonų dolerių pajamų.

Hanna

Ji tinka mažoms ir vidutinio dydžio įmonėms, ieškančioms įrankio, kuris pasirūpina visu klientų valdymo procesu – nuo kliento suradimo iki projekto įgyvendinimo, sąskaitų išrašymo ir kitų darbų. Dėl Hanna pritaikymo ir prieinamos kainos, sistema tinka net ir vieną darbuotoją turinčioms įmonėms.

Kokias industrijas aptarnauja?

Scoro

Įmonė aptarnauja įvairias industrijas, daugiausiai susijusias su aptarnavimu, paslaugų teikimu, projektų vystymu ir paslaugomis, kurioms svarbu skaičiuoti darbuotojų laiką valandomis.

Hanna

Labiausiai tinka prekes parduodančioms arba paslaugas teikiančioms įmonėms, bet taip pat ir logistikos, klientų aptarnavimo, projektinėms, nekilnojamojo turto, nuomos, finansų, teisės ir panašiose rinkose dirbančioms įmonėms. Daug pritaikytų privalumų gali rasti gamybos ir industrijos srityje veiklą vykdančios bendrovės bei įmonės, kurios atlieka kondicionierių diegimo ir priežiūros, apželdinimo, rekuperacijos, montavimo, pristatymo ir įrengimo darbus.

Klientų aptarnavimas

Scoro

Scoro teikia klientų aptarnavimą telefonu Jungtinėje Karalystėje ir JAV. Visose kitose šalyse pagalba yra teikiama el. paštu arba nukreipiama į vietinius partnerius, kurie padeda atsakyti į iškilusius klausimus. Įmonė taip pat siūlo dirbtinio intelekto agentą, kuris atsako į bendrinius klausimus.

Hanna

Hanna aptarnauja klientus el. paštu, gyvais pokalbiais ir vaizdo skambučiais darbo dienomis nuo 8 iki 17 val. Hanna klientų aptarnavimo komanda yra įsikūrusi Lietuvoje.

Sistemos pritaikymas, integracijos ir galimas keitimas

Scoro

Sistemoje galima patogiai sukurti įvairius piltuvėlius ir stadijas klientams ir pasiūlymams, pridėti automatizacijas, susikurti užduočių ir darbų šablonus ir pritaikyti prie savo įmonės projektinių arba pasikartojančių darbų. Greitas naujų produktų sukūrimas.

Situacija keičiasi, norint koreguoti sistemą pagal funkcijas, kurių nėra skiltyje „Filtrai, tipai ar automatizacijos“. Nėra galimybės susikurti savo papildomų laukų, kurie nėra sistemoje. Pavyzdžiui, jei norite pridėti prie kliento kortelės naują metriką, kaip „Kiek yra X dalykų įmonėje?“, neišeis, nes sistema neleis turėti savo pavadinimo. 

Sistema siūlo daug integracijų su trečiųjų šalių įrankiais. Jų sąraše rasite Slack, Asana, Jira, Evernote, Trello, Sage Intacct, PayPal ir daug kitų integracijų.

Hanna

Hanna CRM galima pritaikyti įvairiems įmonėms poreikiams ir naudoti kiekviename klientų valdymo ir pardavimo procese. Tarkime, galite sukurti atskirą procesų eigą pardavimams ir administraciniams procesams.

Hanna integruojasi su kitomis jūsų įmonės sistemomis kaip darbo užmokesčio, HR, mobilių darbuotojų valdymo programomis, todėl klientus galite valdyti nuo pirmo kontakto iki sąskaitų išrašymo ir duomenų analizavimo.

Nors Hanna integracijų sąraše mažiau tarptautinių įrankių, CRM siūlo daug patogių integracijų su lietuviškomis programomis bei integraciją su el. pašto programomis, telefonija, Frontu – mobilių darbuotojų darbo procesų valdymo sistema, Google ir Office365 kalendoriais, MailerLite, Okredo.lt., Rivile, Būtenta.

CRM kaina

Scoro planai ir kaina

  • Essential: 22 eur/mėn perkant mėnesiui arba 19 eur/mėn perkant metams
  • Standard: 33 eur/mėn perkant mėnesiui arba 29 eur/mėn perkant metams
  • Pro: 55 eur/mėn perkant mėnesiui arba 49 eur/mėn perkant metams
  • Ultimate plano kaina yra derinama pagal poreikius

Hanna

  • Optimalus: 19 eur/mėn perkant mėnesiui arba 17 eur/mėn perkant metams
  • Pažangus: 29 eur/mėn perkant mėnesiui arba 27 eur/mėn perkant metams
  • Maksimalus: 39 eur/mėn perkant mėnesiui arba 33 eur/mėn perkant metams

Ar yra galimybė sistemą išbandyti nemokamai?

Scoro

Taip, sistemą galite išbandyti 14 dienų nemokamai.

Hanna

Hanna CRM galite nemokamai išbandyti net 30 dienų.

Hanna ir Scoro privalumai ir trūkumai

Scoro privalumai

  • Naudojant Scoro kaip darbų planavimo įrankį, jis puikiai padės sekti darbuotojų išdirbtą laiką ir uždarbį bei projektų eigą 
  • Įrankis susieja informaciją apie projektus, ar tai būtų klientų informacija, ar komerciniai pasiūlymai, ar sąskaitos, ar prekių rezervacija 
  • Automatizacijos įrankiai padeda siųsti elektroninius laiškus, pranešti apie projektų pokyčius ir pan.
  • Patogus ir greitas sąskaitų išrašymo modelis, kuris leidžia tiesiai iš užduoties arba projekto kortelės išrašyti sąskaitas
  • Daug integracijų su populiariomis personalo ir buhalterinės apskaitos valdymo programomis bei komunikacijos įrankiais

Scoro trūkumai

  • Sistemos valdymas, nors ir pritaikomas projektams, yra sunkiai išplečiamas vertikaliai į kitas įmonės veiklas 
  • Yra nemažai nekeičiamų laukų, o užduočių automatizacija negali automatiškai kurti užduočių pasikeitus stadijoms arba aplinkybėms
  • Trūksta projektų stadijų, kas priverčia viską dėti į vieną „pipeline“ ir tokiu atveju arba susiaurinti pardavimų stadijas ir padaryti jas per daug bendrines 
  • Jei įrašomos prekės nėra arba prekė sąskaitoje įrašoma klaidingai, ji susikuria kaip nauja prekė, dėl to gali kilti papildomo rankinio darbo 

Hanna privalumai

  • Patogus sistemos valdymas, nes viskas yra suskirstyta į korteles ir pagal jas sudėlioti projektai 
  • Jau bazinis planas suteikia visapusį įmonės valdymą ir galimybę keisti norimas parinktis ir sistemą pritaikyti pagal jūsų verslo ir komandos poreikius
  • Platesnė integracija versle su objektų ir logistikos valdymu, gamybos ir kitomis verslo dalimis
  • Plačiai išplėtotas projektų ir užduočių valdymo funkcionalumas, todėl Hanna galima naudoti ir kaip projektų valdymo sistemą
  • Patogi vartotojo sąsaja ir lengva išmokti naudotis sistema 
  • Tinkama mažoms komandoms, net jei ir įmonėje sistema naudojasi vos vienas darbuotojas
  • Geras kainos ir siūlomų funkcijų santykis
  • Daug integracijų su lietuviškomis programomis

Hanna trūkumai

  • Hanna nėra tinkama didelėms įmonėms, nes joms gali pritrūkti tam tikrų funkcionalumų
  • Sistema siūlo mažiau integracijų su užsienio programomis

Klientų atsiliepimai

Scoro klientų atsiliepimai

Privalumai, kuriuos pabrėžia jų klientai:

  • Patogus projektų ir užduočių valdymo modulis
  • Galimybė sekti užduočių ir projektų laiką 
  • Komandos bendradarbiavimas sistemoje 
  • Stilingas ir aiškus dizainas
  • „Pipeline“ sistemos dalis, kurioje galima matyti bendrą projektų apžvalgą

Scoro sistemos trūkumai, kuriuos pastebi jų klientai:

  • Trūksta kai kurių funkcionalumų
  • Sudėtingas integracijų procesas
  • Reikia laiko išmokti sistema naudotis
  • PDF šablonams trūksta pritaikymo galimybių
  • Trūksta modifikacijos galimybių

Hanna atsiliepimai

Hanna klientų išskiriami privalumai:

  • Lengva naudotis
  • Operatyvus klientų aptarnavimas
  • Geras kokybės ir kainos santykis
  • Telefonijos integracija
  • Lengvas pritaikymas prie individualių įmonės procesų ir poreikių

Trūkumai, kuriuos mini klientai:

  • Klientams siunčiamų formų pritaikymo limitai
  • Funkcijų trūkumas
  • Kai kuriais atvejais trūksta aiškių instrukcijų, kaip sistema naudotis

Verdiktas – rinktis Scoro ar Hanna CRM?

Scoro yra geras įrankis, tinkamas valdyti projektus, pasikartojančias paslaugas teikiančioms įmonėms ar specialistams. Papildomos integracijos taip pat leidžia patogiai tvarkyti sąskaitas ir dokumentus. Produktas labiau skirtas užsienio rinkai, tokiai kaip Jungtinė Karalystė ar JAV dėl plačių buhalterinių integracijų su tarptautinėje rinkoje naudojamais įrankiais. Galiausiai, Scoro kaina ir siūlomos funkcijos labiau tinka vidutinio dydžio ir didesnėms įmonėms. 

Hanna yra labiau pritaikyta ir prieinama mažoms ir vidutinio dydžio įmonėms. Jos siūlomos funkcijos ir integracijos puikiai papildo verslus, kurie yra įpratę dirbti su lietuviškomis buhalterijos ir personalo valdymo programomis. Hanna taip pat suteikia sprendimą, kuris yra panaudojamas kiekviename kliento kelionės žingsnyje per skirtingas vertikales (kliento pritraukimas, projektai, administraciniai procesai, žaliavų užsakymas ir valdymas).

Kurią klientų valdymo sistemą rinktis?

Tiek Scoro, tiek Hanna ryšių su klientais valdymo sistemos turi daug privalumų verslui. Nuo patogesnio klientų duomenų valdymo iki sutaupytų resursų ir naujų pardavimo galimybių.

Nors Scoro siūlo modernių funkcionalumų ir integracijų su populiariomis programomis, Hanna turi daug unikalių funkcionalumų ir integracijų, kurios yra specialiai sukurtos Lietuvoje esančioms įmonėms. 

Jei ieškote specifinio ir prieinamo sprendimo, tuomet esate tinkamoje vietoje. Registruokitės nemokamam sistemos išbandymui ar susisiekite su mumis ir padėsime jūsų komandai geriau suprasti, kaip veikia Hanna CRM, ir pasinaudoti visais jos siūlomais privalumais.

Norite išbandyti Hanna?

Jei nusprendėte rinktis Hanna CRM, verslo ir projektų valdymo įrankį, kviečiame išbandyti jį nemokamai. Registruokitės bandomajai versijai ir išbandykite sistemos galimybes. Mes taip pat siūlome konsultacijas, kurios padės integruoti Hanna ir paversti įrankį bendra jūsų verslo dalimi.