Pipedrive ar Hanna – kurį klientų valdymo įrankį rinktis?
Tinkamo CRM įrankio pasirinkimas verslui yra ilgalaikis sprendimas, kurį būtina tinkamai apgalvoti. Jis nulems, kaip efektyviai galėsite rinkti ir organizuoti klientų duomenis bei panaudoti juos pardavimo proceso skatinimui.
Jei ieškote tinkamos klientų valdymo sistemos, sužinokite daugiau apie du rinkoje populiarius įrankius – Pipedrive CRM ir Hanna CRM.
Šiame straipsnyje sužinosite:
- Pagrindines Pipedrive ir Hanna klientų valdymo sistemų funkcijas
- Kokio dydžio įmonėms jos yra pritaikytos
- Kokioms industrijoms geriausiai tinka
- Pipedrive ir Hanna klientų aptarnavimo lygį ir greitį
- Sistemų pritaikymą įmonės procesuose ir integracijas
- Kiek kainuoja Hanna
- Kiek kainuoja Pipedrive
- Abiejų sistemų privalumus ir trūkumus
Straipsnio pabaigoje turėsite užtektinai informacijos, kuri padės išsirinkti jums ir jūsų įmonei tinkamiausią CRM įrankį.
Turinys
- Bendra Pipedrive ir Hanna apžvalga
- Pagrindinių CRM funkcionalumų palyginimas
- Kokio dydžio įmonėms tinka?
- Kokias industrijas aptarnauja?
- Klientų aptarnavimas
- Sistemos pritaikymas, integracijos ir galimas keitimas
- CRM kaina
- Ar yra galimybė sistemą išbandyti nemokamai?
- Hanna ir Pipedrive privalumai ir trūkumai
- Klientų atsiliepimai
- Verdiktas – rinktis Pipedrive CRM ar Hanna CRM?
Bendra Pipedrive ir Hanna apžvalga
Pipedrive CRM
Pipedrive, tai Estijoje sukurtas klientų valdymo įrankis. Jų sprendimą gali pritaikyti startuoliai, vidutinio dydžio verslai ir didelės įmonės, tokiuose sektoriuose kaip turizmas, automobilių prekyba, nekilnojamasis turtas ir kt.
Įrankis siūlo patogų pardavimo proceso sekimą – nuo klientų duomenų surinkimo iki pardavimo analizavimo ir prognozavimo. Sistema suteikia patogų naudojimą ir vartotojo sąsają, tad ja gali naudotis net ir nepatyrę įmonės darbuotojai.
Paskirtis: Patogus klientų duomenų valdymas, pardavimų sekimas ir vertinimas. Sistema taip pat papildomai siūlo daug integracijų su įvairiais įrankiais ir dirbtinio intelekto (DI) funkcionalumais.
Pipedrive siūlo penkis planus: „Essential“, „Advanced“, „Professional“, „Power“ ir „Enterprise“.
Kaina: Pipedrive pigiausio plano kaina prasideda nuo 14 eur/mėn vienam vartotojui, mokant už visus metus, arba nuo 24 eur/mėn vienam vartotojui, mokant kiekvieną mėnesį.
Pasiekiama per: Interneto naršyklę ir mobiliąja aplikaciją.
Pagrindinės funkcijos:
- Pardavimo proceso automatizacija
- Klientų duomenų surinkimas ir struktūrizavimas
- Analitika ir ataskaitos
- El. pašto komunikacijos automatizacija
- DI funkcionalumai ir pagalba bendraujant su klientais
Hanna
Hanna CRM – tai Lietuvoje gimęs klientų valdymo įrankis. Jis optimizuoja pagrindines pardavimo proceso dalis – padeda surinkti ir organizuoti klientų duomenis, optimizuoti pardavimus ir sukurti aiškią darbų eigą atsakingiems darbuotojams.
Daugiausiai Hannos privalumų gaus mažos (vos nuo vieno darbuotojo) ir vidutinio dydžio komandos. Hanna aptarnauja daug skirtingų sektorių – nuo didmeninės ir mažmeninės prekybos įmonių iki rinkodaros agentūrų ir teisinių institucijų.
Paskirtis: Hanna CRM įrankis optimizuoja visą klientų valdymo ir pardavimo optimizavimo procesą. Įrankis automatiškai surenka klientų duomenis iš skirtingų platformų, juos organizuoja, leidžia kurti projektus darbuotojams ir galiausiai analizuoti klientų ir pardavimo duomenis.
Hanna siūlo tris planus: „Optimalus“, „Standartinis“ ir „Maksimalus“.
Kaina: Pigiausio plano kaina prasideda nuo 19 eur/mėn vienam vartotojui, mokant kiekvieną mėnesį, arba 17 eur/mėn, pasirinkus metinę sutartį.
Pasiekiama per: Google Chrome, Firefox, Opera, Safari ir Edge interneto naršykles tiek kompiuteryje, tiek mobiliajame telefone.
Pagrindinės funkcijos:
- Kontaktų duomenų bazės organizavimas ir duomenų surinkimas
- Pardavimo optimizavimas ir prognozavimas
- Projektų valdymas ir informacijos dalinimasis tarp komandų
- Informacijos dalinimasis tarp klientų ir partnerių
- Administracinių procesų optimizavimas
- Užduočių kontrolė
- Sutarčių sudarymas, registras ir pasirašymas el. parašu
- Kalendorius
- El. pašto integracija
- Integracija su telefonijos sprendimais
- Ataskaitos
- Tikslų planavimas
- Naudotojų teisės
Pagrindinių CRM funkcionalumų palyginimas
Kontaktų duomenų bazės
Viena pagrindinių CRM sistemos funkcijų yra esamų ir potencialių klientų duomenų surinkimas ir organizavimas. Jūsų pasirinkta sistema turėtų siūlyti tokius funkcionalumus, kaip automatinis duomenų iš skirtingų šaltinių surinkimas, jų perkėlimas į CRM sistemą ir struktūrizavimas. Dažniausiai standartiniai CRM įrankiai siūlo šiuos funkcionalumus, bet gali skirtis papildomos jų funkcijos.
Pipedrive
Kontaktai Pipedrive sistemoje laikomi aiškiai iš paprastai savo kortelėse, vėliau juos galima konvertuoti į „Deals“ skiltį. Ši skiltis apima visas kliento kelionės dalis, bet jos negalima skaldyti į mažesnes dalis kaip, tarkime, šalti ar šilti klientai ar klientai, kuriems laikas pateikti komercinį pasiūlymą.
Hanna
Hanna CRM įrankis leidžia klientų duomenis importuoti iš turimų duombazių arba juos surinkti iš el. pašto, telefonijos, okredo.lt. Sistema duomenis organizuoja kortelių principu. Ją patogu naudoti įmonėms, kurios bendrauja su kontaktais per kelis skirtingus kliento kelionės etapus.
Tarkime, turite susisiekti su klientais apie skirtingus projektus, užduotis, komercinius pasiūlymus, logistiką, sąskaitas ar kitaip. Sistema leidžia matyti jų kelionės dalį ir pagal tai pritaikyti komunikaciją ir klientus segmentuoti.
Didelis modulių ir funkcijų asortimentas garantuoja, kad visi įmonės duomenys bus atrūšiuoti tvarkingai, savose vietose bei greitai pasiekiami.
Pagrindinės funkcijos:
- Automatinis klientų duomenų surinkimas
- Projektų paskyrimas pagal kliento kelionės etapą
- Klientų duomenys ir būsena realiu laiku
- Papildomų detalių pridėjimas prie kliento kortelių (atsakingi darbuotojai, kliento kelionės dalis, biudžetas, išlaidos ir kt.)
- Klientų, partnerių, tiekėjų, rangovų ir kt. valdymas
- Detali bendravimo su klientais istorija
- Individualios kainodaros klientui pritaikymas
- Failų kaupimas
Pardavimo proceso automatizacija
Pardavimo automatizacija leidžia jūsų darbuotojams sutaupyti laiko ir neapleisti klientų. Pagrindinės automatizacijos naudos yra galimybė priminti apie kiekvieną pardavimą arba pardavimo galimybes automatiškai, paskirti užduotis pagal pardavimų stadijas, siųsti priminimus klientams bei optimizuoti el. laiškų komunikaciją.
Pipedrive
Pipedrive įrankis turi efektyvų pardavimo proceso automatizavimo mechanizmą. Įrankis leidžia automatizuoti tiek užduotis, tiek klientų, pardavimų ir galimybių sekimą. Jūs taip pat galite automatizuoti el. laiškų siuntimo procesą ir integracijų pagalba nuodugniai matyti ir valdyti pardavimo eigą.
Automatizacija padės užtikrinti, kad prie kiekvieno naujo kontakto bus sugaišta vis mažiau laiko ir jis nebus apleistas.
Pagrindinės funkcijos:
- Skaitmeninis pardavimų patarėjas
- El. laiškų automatizacija
- Automatinis klientų paskyrimas atsakingiems darbuotojams
- Administracinių užduočių automatizacija
- Skambučių ir el. laiškų priminimai
Hanna
Hanna CRM turi panašių pardavimo modulio funkcijų. Hannos funkcijos yra labiau bendrinės šiuo aspektu ir kuriamos kaip užduotys darbuotojui ir tada darbuotojas pasižiūri, ką jiems reikia padaryti užduoties aprašyme.
Užduotys yra formuojamos, sukūrus naują pasiūlymą, pakeitus pasiūlymo stadiją arba būseną. Naudodamiesi įrankiu, galite patogiai stebėti kliento kelionės eigą ir matyti, kur yra jūsų klientas ir kokią komunikacijos strategiją jiems taikyti.
Sistema taip pat automatiškai primena apie kiekvieną pardavimą ir pagal pardavimo ar kliento būseną sukuria užduotis darbuotojams. Be to, jūs galite skambinti savo klientams tiesiai iš sistemos, turint Telia ir Tele2 integracijas.
Pagrindinės funkcijos:
- Kiekvienoje pardavimo stadijoje priskiriama pardavimo tikimybė
- Patogus pardavimo proceso stebėjimas Kanban lentoje
- Galimybė konvertuoti užduotis į išankstinę ir galutinę sąskaitą, užsakymą tiekėjui ir kita
- Komercinių pasiūlymų rengimas
- Potencialių klientų generatorius
- Logistikos valdymas
- Klientų portalas
- Žaliavų nurašymas
Projektų valdymas
Projektų ir užduočių valdymas yra svarbi CRM sistemos nauda, tačiau nedaugelis įrankių siūlo išplėtotas projektų valdymo funkcijas. Vienas pagrindinių privalumų, turint CRM su integruotu projektų valdymo funkcionalumu, yra tas, kad galite dar daugiau su klientų valdymu susijusių procesų centralizuoti ir atlikti vienoje sistemoje.
Pipedrive
CRM siūlo gan paprastą projektų valdymo modulį, skirtą sekti užduotims, pardavimų planams, failams, el. laiškams, užrašams ir dokumentams. Papildomus projektų valdymo funkcionalumus reikia įsigyti atskirai.
Pagrindinės funkcijos (kartu su projektų valdymo papildiniu, kurį turite įsigyti atskirai):
- Projektų šablonai
- Kanban lenta
- Projektų automatizacija
- Užduotys ir subužduotys
- Failų, pastabų ir paminėjimų pridėjimas
Hanna
Hanna CRM turi išplėtotą projektų valdymo sistemą ir funkcionalumus. Jūs galite planuoti projektus, prie kiekvieno jų pridėti reikiamus failus, klientų korteles ir dokumentus.
Taip pat projektų funkcija leidžia pridėti atsakingus darbuotojus ir paskirti jiems roles. Papildomos funkcijos taip pat apima planuojamų pajamų ir patirtų išlaidų ataskaitas, Gantt diagramas, pardavimo etapų skirstymą ir daug kitų funkcijų.
Pagrindinės funkcijos:
- Projektų skaidymas į Gantt diagramą pagal etapus ir užduotis
- Atsakomybių ir rolių priskyrimas
- Susijusių klientų ir partnerių kontaktų pridėjimas
- Užduočių planas
- Resursų, išlaidų, sąskaitų, failų ir pastabų pridėjimas
- Kalendorius
- Terminų pridėjimas
Sutarčių pasirašymas sistemoje
Klientų sutarčių sudarymas ir pasirašymas vienoje CRM sistemoje palengvina dokumentų kaupimą ir informacijos paieškas. Turėdami šį funkcionalumą, išvengsite informacijos pasimetimo rizikos ir lengviau atrasite klientų sutartis.
Pipedrive
CRM įrankis turi integraciją su DocuSign programa, todėl galite pasirašyti dokumentus ir sutartis el. parašu per programų integraciją.
Pagrindinės funkcijos:
- Pasiūlymų ir kainų siuntimas ir jų sekimas
- Galimybė matyti, kada klientas atidarė dokumentą
- Automatinis dokumentų ir sutarčių užpildymas
- Sutarčių šablonai
Hanna
Hanna CRM sistemoje sutartis ir dokumentus galima pasirašyti el. parašu. Sistema leidžia sudaryti skirtingų tipų dokumentus, juos kaupti sistemoje ir priskirti prie kiekvieno kliento kortelės. Dokumentų ir sutarčių atsekimas taip pat yra lengvas, jums tereikia suvesti kelis raktinius žodžius ir galėsite lengvai atrasti reikiamus failus.
Pagrindinės funkcijos:
- Skaitmenizuotas įmonės sutarčių registras
- Patogi paieška
- Sutarčių šablonai
- Automatinis išsaugojimas CRM sistemoje
- Viskas vienoje sistemoje
Ataskaitos ir analitika
Duomenų analitika ir ataskaitos padeda geriau sekti jūsų pardavimo procesą ir atrasti būdų, kaip jį pagerinti. Daugelis CRM įrankių siūlo šiuos funkcionalumus, bet skiriasi jų išsamumas ir skirtingų verslo šakų analitikos sekimas bei ataskaitų sudarymas.
Pipedrive
Programa turi patogų ir aiškų ataskaitų ir analitikos įrankį, puikiai tinkantį sekti pardavimus, naujų klientų pritraukimą, klientų būsenas ir pardavimo planą. Tačiau jei norite gauti išsamias ataskaitas apie skirtingus pardavimo procesus, turite įsigyti papildomą modulį prie jau turimo plano.
Pagrindinės funkcijos:
- El. pašto analitika
- Pritaikomos ataskaitos
- Tikslų paskyrimas prie skirtingų pardavimo procesų
- Pardavimo prognozavimas
Hanna
CRM turi platų analitikos ir ataskaitų funkcijų asortimentą, padėsiantį sekti pardavimus, potencialias galimybes ir kontaktus. Hanna taip pat leidžia sudaryti vaizdingas ataskaitas apie skirtingus projektus, sąskaitas, prekes, likučius, transportą, išlaidas ir kitas verslo procesų dalis. Analitikos įrankiai yra įskaičiuoti į Hannos planus.
Pagrindinės funkcijos:
- Ataskaitos apie skirtingas verslo dalis
- Pardavimo prognozavimas
- Vaizdingi grafikai ir diagramos
- Projektų statistika (konvertuoti klientai, vėluojančios užduotys, pradelstos sąskaitos)
- Tikslų siekimas
Kokio dydžio įmonėms tinka?
Pipedrive
Pipedrive CRM tinka bet kokio dydžio įmonėms. Tačiau dėl papildomų modulių kainos, didelės įmonės turėtų gauti daugiau privalumų.
Hanna
Hanna klientų valdymo įrankis geriausiai tinka mažoms ir vidutinio dydžio įmonėms. Hanna gali naudotis vos vieną darbuotoją turinčios įmonės, individualią veiklą vykdantys asmenys, šeimų verslai bei sparčiai augančios bendrovės.
Kokias industrijas aptarnauja?
Pipedrive
Šis CRM yra pritaikomas daugeliui skirtingų industrijų ir įmonių tipų. Tačiau jis geriausiai tinka tokioms didelėms įmonėms kaip skambučių centrai, valdžios įstaigos, sveikatos priežiūros įmonės, draudimo verslai, pelno nesiekiančios įmonės ir kita.
Hanna
Hanna aptarnauja plataus profilio įmones ir dėl specialių modulių taip pat yra pritaikoma logistikos, teisės, nekilnojamojo turto ir nuoma užsiimančioms įmonėms. Hanna siūlo išskirtines funkcijas gamybos ir industrijos srityje veiklą vykdančioms bendrovėms bei įmonėms, kurios atlieka kondicionierių diegimo ir priežiūros, apželdinimo, rekuperacijos, montavimo, pristatymo ir įrengimo darbus.
Klientų aptarnavimas
Pipedrive
Pipedrive komanda priima klientų užklausas el. paštu visą parą. Jūs taip pat galite pasinaudoti automatizuotu susirašinėjimo langu. Gyvą klientų aptarnavimą įmonė teikia nuo 9 iki 17 val. darbo dienomis, turint „Advanced“ planą. „Professional“ ir „Power“ planų vartotojai gali su Pipedrive komanda susisiekti visą parą.
Hanna
Hanna klientus aptarnauja el. paštu. Su mumis taip pat galite susisiekti realiu laiku ir vaizdo skambučiais visomis darbo dienomis nuo 8 iki 17 val.
Sistemos pritaikymas, integracijos ir galimas keitimas
Pipedrive
Sistemos pritaikymas yra labai platus. Pipedrive siūlo patogią vartotojo sąsają bei galimybę automatizuoti didžiąją pardavimo ir kontaktų surinkimo dalį. Sistema taip pat integruojasi su daug išorinių aplikacijų. Tačiau papildomi sistemos keitimo darbai gali kainuoti nemažai ir norint pritaikyti sistemą prie jūsų verslo ir komandos poreikių, reikės pirkti brangesnį planą ir mokėti didelius pinigus net ir už mažus pakeitimus.
Pipedrive siūlo integracijas su keliais šimtais sistemų ir aplikacijų kaip Surfe, JustCall, Microsoft Teams, DocuSign, Stripe ir daugeliu kitų.
Hanna
Hanna CRM galima pritaikyti įvairiems įmonėms poreikiams tiek vertikaliai, tiek horizontaliai. Sistema padeda kiekviename pardavimo proceso etape. Ji surenka ir organizuoja klientų duomenis, suskirsto juos į korteles ir leidžia iš jų sukurti projektus ir pridėti darbuotojus iš visų įmonės skyrių.
Hanna integruojasi su kitomis jūsų įmonės sistemomis kaip darbo užmokesčio, HR, mobilių darbuotojų valdymo programomis, todėl klientus galite valdyti nuo pirmo kontakto iki sąskaitų išrašymo ir duomenų analizavimo.
Hanna siūlo daug patogių integracijų su lietuviškomis programomis bei integraciją su el. pašto programomis, telefonija, Frontu – mobilių darbuotojų darbo procesų valdymo sistema, Google ir Office365 kalendoriais, MailerLite, Okredo.lt., Rivilė, Būtenta.
CRM kaina
Pipedrive kaina
24/14 eur/mėn už „Essential“ planą
44/34 eur/mėn už „Advanced“ planą
64/49 eur/mėn už „Professional“ planą
79/64 eur/mėn už „Power“ planą
129/99 eur/mėn už „Enterprise“ planą
Tačiau rinkdamiesi Pipedrive planą, taip pat atsižvelkite į papildinius, kuriuos turėsite įsigyti atskirai.
Hanna
19/17 eur/mėn už „Optimalus“ planą
29/27 eur/mėn už „Standartinis“ planą
39/33 eur/mėn už „Maksimalus“ planą
Ar yra galimybė sistemą išbandyti nemokamai?
Pipedrive
Įmonė leidžia Pipedrive CRM sistemą išbandyti 14 dienų nemokamai.
Hanna
Hanna CRM galite nemokamai išbandyti net 30 dienų.
Hanna ir Pipedrive privalumai ir trūkumai
Pipedrive privalumai
- Gerai išdirba ir intuityvi sistema pardavimo proceso palengvinimui
- Galima daug papildomų funkcionalumų suprogramuoti ir sukelti ne tik iš pačios sistemos, bet ir išorinių aplikacijų
- Galimybė informaciją perkelti į Pipedrive CRM iš kelių skirtingų šaltinių, ją apdirbti ir perkelti į kitas, integruotas sistemas
- Aukštos kokybės klientų aptarnavimas, ypatingai įsigijus brangesnį planą
- Platus sistemos panaudojimas klientų pritraukimo, išlaikymo ir pardavimo procesuose
- Galimybė pasinaudoti prekių moduliu, pridėti PVM tarifus ir kitus veiksmus, susijusius su prekėmis
Pipedrive trūkumai
- Visa informacija yra pateikiama viename lange ir tik pradėjus naudotis sistema, gali būti sunku suprasti visas jos funkcijas
- Projektų modulis kainuoja atskirai
- Daug papildomų funkcijų ir modulių reikia įsigyti papildomai
- Aukšta bendra planų kaina, lyginant su siūlomomis funkcijomis
- Nėra integracijų su populiariomis lietuviškomis buhalterijos programomis
- Produktų ir likučių sekimas yra palyginti sudėtingas, nes nėra galimybės pasirinkti skaičiavimo vienetų
- Sistema nepraneša, kai prekių pradeda trūkti, taip pat gali trūkti informacijos apie tiekėjus ir susijusius veiksmus
- Nėra galimybės prašyti papildymo – sistemos leidimai ir vartotojų teisės prasideda tik nuo „Power“ plano
- Padidintas saugumas tik „Enterprise“ plane
Hanna privalumai
- Viskas yra savose vietose – kontaktai suskirstyti į korteles ir pagal jas sudėlioti projektai
- Platesnis funkcijų pasirinkimas baziniame plane, kuris suteikia visapusį įmonės valdymą ir galimybę keisti norimas parinktis ir sistemą pritaikyti pagal jūsų verslo ir komandos poreikius
- Platesnė integracija versle su objektų ir logistikos valdymu, gamybos ir kitomis verslo dalimis
- Dviejų faktorių autentifikacija nuo „Optimalaus“ plano
- Giliai išplėtotas projektų valdymo įrankis
- Daug integracijų su lietuviškomis sistemomis
- Lietuvoje esanti komanda greičiau padeda su sistemos konfigūravimo darbais ir problemų sprendimu
- Galimybė valdyti kelias įmones ar veiklas vienoje paskyroje
Hanna trūkumai
- Palyginus su Pipedrive, turime daug mažiau integracijų su išorinėmis programomis
- Sistema gali gauti ir siųsti informaciją, bet tam reikalingi papildomi sistemos moduliavimo darbai, kurie daugumai klientų kainuos papildomai
Klientų atsiliepimai
Pipedrive klientų atsiliepimai
Pipedrive turi daug pozityvių klientų atsiliepimų iš viso pasaulio.
Pipedrive privalumai, kuriuos pabrėžia jų klientai:
- Lengvai pritaikoma
- Daug skirtingų funkcijų
- Intuityvus dizainas ir vartotojo sąsaja
- Pardavimo proceso automatizacija
- Lengvas bendravimas su klientais
Klientų pabrėžiami Pipedrive trūkumai:
- Reikia laiko perkasti visas funkcijas
- Integracijos problemos
- Aukšta kaina, ypatingai mažoms įmonėms
Hanna atsiliepimai
Hanna taip pat turi pozityvių klientų atsiliepimų.
Hanna privalumai, kuriuos pabrėžia jų klientai:
- Lengvas procesų optimizavimas
- Projektų valdymo funkcionalumai
- Patogus klientų veiklos sekimas
- Tikslų sekimas
- Galimybė pritaikyti individualius funkcionalumus
- Patikima ir draugiška klientų aptarnavimo komanda
- Sistema lengvai prisitaiko prie įmonės egzistuojančių procesų ir darbų eigos
Trūkumai, kuriuos išskiria klientai:
- Sistemos naudojimas ir vartotojo sąsaja galėtų būti modernesnė
- Kai kurie funkcionalumai gali sutrikdyti naują vartotoją
- Pakartotinių sąskaitų išrašymo funkcionalumui trūksta lankstumo
Verdiktas – rinktis Pipedrive CRM ar Hanna CRM?
Tikimės, kad šis straipsnis suteikė užtektinai informacijos ir įžvalgų, kad galėtumėte priimti gerai apgalvotą sprendimą, kurią CRM rinktis.
Pipedrive yra puiki modulinė CRM sistema, kuri, priklausomai nuo jūsų poreikių, gali automatizuoti įvairias užduotis ir netgi automatiškai ruošti el. laiškus, priminimus, komercinius pasiūlymus, sutartis ir kitus darbus.
Tačiau dėl gan brangių planų ir daug papildomų modulių, už kuriuos reikia mokėti atskirai, tikėtina, kad Pipedrive geriau tiks didelėms įmonėms, kurios gali sumokėti už visus funkcionalumus ir gauti daugiausiai sistemos privalumų.
Jei jūs ieškote lengvai pritaikomos CRM-verslo valdymo sistemos, kuria galėtų naudotis ne tik pardavimo, bet ir personalo ir projektų valdymo komandos bei darbininkai specialistai ir kiti įmonės darbuotojai, tada absoliučiai rekomenduojama Hanna CRM sistema.
Ji ne tik užtikrins sklandų informacijos perdavimą, bet ir tvarkingą sąveiką tarp įmonės padalinių. Plius, Hanna, palyginti su gaunamais funkcionalumais, kainuoja pigiau. Ji taip pat turi daugiau pritaikymų lietuviškoms įmonėms.
Norite išbandyti Hanna?
Jei nusprendėte rinktis Hanna CRM, verslo ir projektų valdymo įrankį, kviečiame išbandyti jį nemokamai. Registruokitės bandomajai versijai ir išbandykite sistemos galimybes. Mes taip pat siūlome konsultacijas, kurios padės integruoti Hanna ir paversti įrankį bendra jūsų verslo dalimi.